עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 62

אשכול: התלבטות בבחירת אופנוע

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    לא מתלהב מהקונספט, בסה"כ סיפקתי הסבר לתהיה שלך.
    אני כן חושב שה- 1090 והאחים הגדולים שלו עונים על השאיפה שלך לפאן, בענק. מואי פאן.
    כל כך פאן שיש כבישים מפותלים שלא יכולתי לרכב בהם לאט. זה לא רק המנוע אלא הסיפוק מהתחושות והאיכות שהכלי הזה מספק, במיוחד כשלוחצים חזק.
    בגיל קצת יותר זקן, רוכב כרגע על 701 וחולם בכלל על ספורט טורינג
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    אדוונצ'ר=הרפתקה

    סצנת האדוונצ'ר רותחת ומבעבעת בעולם כבר למעלה משני עשורים, תחשוב אופנוע (פעם קראו לו דו"ש דו-שימושי) שנוסע נהדר
    בכביש, ויודע לרדת ממנו ברגע שאספלט נגמר.

    אם נלך רגע אחורה במנהרת הזמן לאופנועי מלחמת העולם השנייה, לא היה הבדל אמתי בין האופנוע שחצה את אירופה לבין זה
    שקנית בבית מהסוכנות המקורית.

    במשך השנים נוצרה הפרדה בין אופנועי שטח לבין אופנועי כביש כשהמרוץ היה אחרי הספקים ויכולות כביש שזלגו מהמסלול, נהוג
    להגיד שאבי האדוונצ'ר המוכר הוא ה- G/S80R של ב.מ וו שהתחרה במרוץ הפריז דקאר וירד לכביש ומשם וכולם כבר קפצו על העגלה.

    האדוונצ'רים היום נותנים מנעד של החל מאפס יכולת שטח ועד כמעט מאה אחוז שטח חוקי גם לכביש, על פי היצרן והדגם.

    אופנוע כזה משלב בתוכו יכולת גמיעת מרחקים, אמינות, מיכל מוגדל לצמצום תדלוקים, ושילדה שמסוגלת לסבול כמעט הכל בסלחנות.

    וזה מוכר, מוכר הרבה, מוכר יותר מכל תצורה אחרת שמצמצמת אותך לתחום צר ומצומצם שהאופנוע צריך להצטיין בו.

    מחלקות השיווק קפצו על המציאה ומשווקות היום המון אופנועים תחת השם "אדוונצ'ר" כולל אופנועים מתחת ל-500 סמ"ק לא כולם ראויים
    להיכנס לקטגוריה.

    עכשיו בשביל ליהנות באמת מהיתרונות ולהצליח לחיות עם החסרונות צריך לדעת ולהבין איפה אתה ממוקם על הציר כביש------------שטח.

    עכשיו בנוסף לבלבול המכוון וההטעיה בשם, גם להגדרות "שטח" "הרפתקה" "טיול" יש פרשנות אישית וציבורית (שונה).

    עכשיו...מה שאתה מכיר מהעבר כבר לא תופס, ומה הם הצרכים האמתיים שלך קשה לך לדעת, במרחקים שציינת תצטרך לתדלק כל יומיים,
    אולי אפילו פחות. רכיבה יומית כזו לאורך זמן לגוף שלא מורגל בישיבה נמוכה (ספורט) לכיוון הכידון תיצור עומס על החוליות וכאבי גב.

    מושב קשה יציק לך קרוב לוודאי כל יום בדרך חזרה.

    אז בשביל לעשות מרחק מצטבר שנתי כמו שאתה מבקש תצטרך להכיר את הפלח הכי רותח בתחום ולדעת להתאים לך את המנוע, הישיבה
    והכלי הכי מתאים לך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    עכשיו...מה שאתה מכיר מהעבר כבר לא תופס, ומה הם הצרכים האמתיים שלך קשה לך לדעת, במרחקים שציינת תצטרך לתדלק כל יומיים,
    אולי אפילו פחות. רכיבה יומית כזו לאורך זמן לגוף שלא מורגל בישיבה נמוכה (ספורט) לכיוון הכידון תיצור עומס על החוליות וכאבי גב.

    מושב קשה יציק לך קרוב לוודאי כל יום בדרך חזרה.
    אני זוכר נכון שדברנו על יבנה-רעננה? לא התבלבלתי במקרה בין "יבנה" ל"דימונה"?
    וכל זה בהקשר של אופנועי נייקד כדוגמת ה-MT-09 והמונסטר 821?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני זוכר נכון שדברנו על יבנה-רעננה? לא התבלבלתי במקרה בין "יבנה" ל"דימונה"?
    וכל זה בהקשר של אופנועי נייקד כדוגמת ה-MT-09 והמונסטר 821?
    אכן דיברנו על יבנה-גדרה- רעננה פעמיים שלש בשבוע+ רכיבות סופ״ש לעיתים.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
    אכן דיברנו על יבנה-גדרה- רעננה פעמיים שלש בשבוע+ רכיבות סופ״ש לעיתים.
    אנשים עושים את הנסיעה הזאת עם קטנוע 250 בלי להתאמץ...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #36
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אנשים עושים את הנסיעה הזאת עם קטנוע 250 בלי להתאמץ...
    נכון, אבל לא בא לי קטנוע. סיימתי עם הפרק הזה בחיי.
    למרות שהיום הם גדולים יותר ואפילו בעלי יכולת שטח (קטנועי אדוונצ׳ר?…)

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
    היי,

    המטרה- גדרה-יבנה -רעננה הלוך חזור בשלש פעמים בשבוע. משהו כמו 120 יומי ובערך 400 שבועי.
    מחפש כלי נח.
    עם הרבה מומנט זמין כבר מסל״ד נמוך (לא אוהב צרחות. מספיקות לי אלו של אשתי).

    על אדוונצ׳רים אוותר כרגע. בא לי משהו קצת יותר ספורטיבי עם רגליים שמגיעות לרצפה בקלות.
    400X4=1600
    1600X12=19200

    כמעט 20000 ק"מ בשנה...אולי תמליצו לו על קומביין או D9...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
    היי,
    לפני שמונה שנים, אחרי משהו כמו 13 שנות רכיבה, החלטתי לרדת מדו״ג. אבל עכשיו, לאור מה שקורה בכבישים, שוקל ברצינות לחזור. האחרון שלי היה V-strom 650
    המטרה- גדרה-יבנה -רעננה הלוך חזור בשלש פעמים בשבוע. משהו כמו 120 יומי ובערך 400 שבועי.
    מחפש כלי נח, עם הרבה מומנט זמין כבר מסל״ד נמוך (לא אוהב צרחות. מספיקות לי אלו של אשתי).
    ההתלבטות שלי היא כזו:
    1. האם לעלות על אופנוע 900-ליטר יהיה אובר קיל?
    2. במידה ולא, על מה הייתם ממליצים מבין האפשרויות הבאות- מונסטר 821, דיוק 790, היפרמוטרד 821, z900, mt09 ואפילו בימר s1000r.
    כן, אני יודע לגבי ההיפורמוטרד, אבל האופציה לקצת פאן קורצת גם כן.
    על אדוונצ׳רים אוותר כרגע. בא לי משהו קצת יותר ספורטיבי עם רגליים שמגיעות לרצפה בקלות.
    נחזור לפוסט הראשון.
    נמנו פה כמה אופנועים מעולים לכבוש איתם את המטרה שפותח השירשור מתכוון לה.
    המלצנו על עוד כמה אופנועים.
    בסופו של יום תוכל לעשות את כל הק״מ הזה על אופניים חשמליים.
    אבל בא לו אופנוע.
    אז תתחדש. כל הכלים הללו מעולים.
    במיוחד אחרי הפסקה כל כך ארוכה כולם יהיו מרגשים בטירוף. ומהנים.
    שום אופנוע לא חזק מידי/ מסוכן אם משתמשים באופנוע בחוכמה ולא נכנסים למצבים


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    400X4=1600
    1600X12=19200

    כמעט 20000 ק"מ בשנה...אולי תמליצו לו על קומביין או D9...
    יבנה-רעננה זה 40-45 ק"מ לכיוון. 270 ק"מ בשבוע, פחות מ-15 אלף בשנה.
    אנשים עושים את זה על ג'וימקס, ובכיף.

    לא אומר את זה כהמלצה על קטנוע, אלא רק כדי להמחיש עד כמה הנסיעה הזאת לא טובענית, ואפשרית בכל כלי רכב דו-גלגלי, גם כזה שאינו "מפנק" ולא נועד להיות נוח על פני 5-6-7 שעות אוכף ביום.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 22-03-2022 בשעה 15:17.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    כביש 4 הוא אחד מפקקי התנועה הגדולים ביותר של הישות הציונית.

    בהנחה ואתה נוסע בשעות יחסית נורמטיביות, אתה תבלה הרבה בפקקים וזה לדעתי שיקול חשוב, בעיקר בימים חמים מאוד.

    הייתי שואף לאופנוע שלא יטגן לך את הרגליים ועם מימדים צנומים וכידון מעל גובה מראות להשתחלות קלה יותר בין מכוניות כי שוליים לא תמיד פנויים בכביש 4 יימח שמו.

    אצלי פרקטיקה מנצחת כל קוף באשר הוא ונראה לי שהשיקולים האלו הם בסוף הקובעים. כל השאר זה טעם אישי ונראה שיש לך כיוון וניסיון.

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  11. #41
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יבנה-רעננה זה 40-45 ק"מ לכיוון. 270 ק"מ בשבוע, פחות מ-15 אלף בשנה.
    אנשים עושים את זה על ג'וימקס, ובכיף.

    לא אומר את זה כהמלצה על קטנוע, אלא רק כדי להמחיש עד כמה הנסיעה הזאת לא טובענית, ואפשרית בכל כלי רכב דו-גלגלי, גם כזה שאינו "מפנק" ולא נועד להיות נוח על פני 5-6-7 שעות אוכף ביום.
    פספסת את יבנה-גדרה-רעננה.
    ואתה צודק. אם הוא לא היה רוצה אופנוע, גם על קטנוע היה יכול לעשות זאת בכיף, ואפילו הרבה יותר מאשר על נייקד.

  12. #42
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    כביש 4 הוא אחד מפקקי התנועה הגדולים ביותר של הישות הציונית.

    בהנחה ואתה נוסע בשעות יחסית נורמטיביות, אתה תבלה הרבה בפקקים וזה לדעתי שיקול חשוב, בעיקר בימים חמים מאוד.

    הייתי שואף לאופנוע שלא יטגן לך את הרגליים ועם מימדים צנומים וכידון מעל גובה מראות להשתחלות קלה יותר בין מכוניות כי שוליים לא תמיד פנויים בכביש 4 יימח שמו.

    אצלי פרקטיקה מנצחת כל קוף באשר הוא ונראה לי שהשיקולים האלו הם בסוף הקובעים. כל השאר זה טעם אישי ונראה שיש לך כיוון וניסיון.

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    אוקיי, פרקטי במקרה הזה יהיה אדוונצ׳ר?
    בגדול (תרתי משמע) ההתלבטות פה היא גם לגבי הגודל.
    1090/1190 ודומיהם קצת ״מפחידים״ בגלל הגובה והמשקל. נקרא לזה טראומת וי סטרום. מצד שני המונסטר 821 אולי קצת פחות נח (עדיין צריך איזו רכיבת מבחן עליו או על האדוונצ׳ר) אבל יותר נמוך ומשרה בטחון בעמידה.

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
    אוקיי, פרקטי במקרה הזה יהיה אדוונצ׳ר?
    בגדול (תרתי משמע) ההתלבטות פה היא גם לגבי הגודל.
    1090/1190 ודומיהם קצת ״מפחידים״ בגלל הגובה והמשקל. נקרא לזה טראומת וי סטרום. מצד שני המונסטר 821 אולי קצת פחות נח (עדיין צריך איזו רכיבת מבחן עליו או על האדוונצ׳ר) אבל יותר נמוך ומשרה בטחון בעמידה.
    כדאי לוודא חום מנוע ברגליים מהמונסטר. זה לדעתי פקטור משמעותי מאוד בהינתן תוואי הנסיעה שלך.

    מבין את הרצון להתרחק מאדוונצ'ר. הייתי מחפש אם כל את הנייקד שהכי קרוב.

    נשמע שה 790 וה MT09 יתנו מענה במידה והם נוחים ונכנסים בתקציב. לא יודע להגיד לגבי משקל וגובה ביחס למקדם הטראומה שלך.

    תוך סיכון לשעמם אותך למוות, שקלת CB650? לדעתי ייכנס בתקציב, וייתן קצת פאן. במוחי השמרן זו אופציה יותר פרקטית מהשתיים הקודמות שציינתי

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    אתה מוזמן לירושלים למדוד את הורסיס ולקבל יותר רקע להמתיק את הבחירה שלך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #45
    Junior Member הסמל האישי של org
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    7
    בדוק את ה CB650R. תענוג של אופנוע.
    4 צילנדר 94 כ"ס, נוח וקליל מאוד בנהיגה עירונית ובין עירונית. כמו כל נייקד, מעל 120 מתחילים להרגיש את הרוח בחזה ועל הקסדה.
    עד 6000 סל"ד שמרני ורגוע, מעל 6000 מתעורר לחיים ובועט.
    CB650R.jpg
    נערך לאחרונה על ידי org; 22-03-2022 בשעה 22:27.
    CB650R

אשכולות דומים

  1. התלבטות בבחירת קטנוע 250 ABS
    על ידי amitroz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-06-2019, 16:56
  2. התלבטות בבחירת אופנוע עם תקציב מוגבל
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-10-2016, 17:10
  3. התלבטות בבחירת אופנוע
    על ידי YardenB בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 16:34
  4. התלבטות בבחירת אופנוע: CBR600F vs. CBR650F
    על ידי diesel בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 10:25
  5. התלבטות בבחירת אופנוע
    על ידי ilan_mu בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 17:16

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO