עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 62

אשכול: התלבטות בבחירת אופנוע

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18

    התלבטות בבחירת אופנוע

    היי,
    לפני שמונה שנים, אחרי משהו כמו 13 שנות רכיבה, החלטתי לרדת מדו״ג. אבל עכשיו, לאור מה שקורה בכבישים, שוקל ברצינות לחזור. האחרון שלי היה V-strom 650
    המטרה- גדרה-יבנה -רעננה הלוך חזור בשלש פעמים בשבוע. משהו כמו 120 יומי ובערך 400 שבועי.
    מחפש כלי נח, עם הרבה מומנט זמין כבר מסל״ד נמוך (לא אוהב צרחות. מספיקות לי אלו של אשתי).
    ההתלבטות שלי היא כזו:
    1. האם לעלות על אופנוע 900-ליטר יהיה אובר קיל?
    2. במידה ולא, על מה הייתם ממליצים מבין האפשרויות הבאות- מונסטר 821, דיוק 790, היפרמוטרד 821, z900, mt09 ואפילו בימר s1000r.
    כן, אני יודע לגבי ההיפורמוטרד, אבל האופציה לקצת פאן קורצת גם כן.
    על אדוונצ׳רים אוותר כרגע. בא לי משהו קצת יותר ספורטיבי עם רגליים שמגיעות לרצפה בקלות.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    Z1000sx. Tracer 900.
    אופנוע לא קונים כי הוא פרקטי קונים כי רוצים. אם רוצים ואפשרי ונמצא האופנוע שלוחץ לנו על כל הכפתורים אז למה לא?
    שנת 2022 כל האופנועים שציינת מעולים. מייצרים אופנועים כמעט 100 שנה אז… מוטב להם שזה יהיה מוצלח.
    אין בעיה לעלות בנפח במיוחד אם אתה לא מחפש את הצרחה של המנוע .רק מה תזהר ממהירות עודפת בכבישים פתוחים (שלא יפתחו מהדורת חדשות נתפס אופנוע על 200++)הכלים האלה יודעים לטוס נמוך.
    הצרות שניתן להכנס אליהם עם70 כס לא מאוד שונות מכאלה עם 200 כס. בציבורי.
    חייב לשמור על הקוף (אתה)בכל אופנוע.
    קח רכיבת מבחן על איזה צעצוע שאתה חופץ ותתחדש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18

    מסכים

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    Z1000sx. Tracer 900.
    אופנוע לא קונים כי הוא פרקטי קונים כי רוצים. אם רוצים ואפשרי ונמצא האופנוע שלוחץ לנו על כל הכפתורים אז למה לא?
    שנת 2022 כל האופנועים שציינת מעולים. מייצרים אופנועים כמעט 100 שנה אז… מוטב להם שזה יהיה מוצלח.
    אין בעיה לעלות בנפח במיוחד אם אתה לא מחפש את הצרחה של המנוע .רק מה תזהר ממהירות עודפת בכבישים פתוחים (שלא יפתחו מהדורת חדשות נתפס אופנוע על 200++)הכלים האלה יודעים לטוס נמוך.
    הצרות שניתן להכנס אליהם עם70 כס לא מאוד שונות מכאלה עם 200 כס. בציבורי.
    חייב לשמור על הקוף (אתה)בכל אופנוע.
    קח רכיבת מבחן על איזה צעצוע שאתה חופץ ותתחדש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ברור שאופנוע קונים כי רוצים…החיידק הרים את ראשו והפקקים הם רק התירוץ.
    התקציב הוא בסביבות ה-50K ולכן המטרה היא שנתון נמוך יותר.
    ה-z900 הוא אכן אולאראונדר אבל חף מכל סוכריות אלקטרוניקה למיניהן. זה לא מפריע לבוחנים (ולי) לעוף עליו.
    זו אכן חתיכת התלבטות. רכיבות המבחן כבר בתכנון.
    תובנות לרכבי הדוקאטים?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בשנים שלא רכבת קרו 2 דברים עיקריים בתחום הדוג. הראשון הוא המעבר לאדוונצ'ר והשני הוא כניסתן של מערכות העזר. כמי שרכב כמעט 3 שנים על z1000sx ואחר כך עבר לטרייסר 9 אני חושב שברכיבה יומיומית בתנועה צפופה אין תחליף לאדוונצר. בכבישים פתוחים לי אישית היה יותר כיף עם הזד. במקומך לא הייתי מוותר על בקרות והייתי מחפש z1000sx מסוף 2017 (הצורה החדשה שהגיעה בסוף השנה עם תאורת לד הגיעה גם עם כל הבקרות) או טרייסר 900, ה-700 גם אחלה אבל בלי בקרות. אופציה נוספת היא הב.מ.וו f750gs.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בשנים שלא רכבת קרו 2 דברים עיקריים בתחום הדוג. הראשון הוא המעבר לאדוונצ'ר והשני הוא כניסתן של מערכות העזר. כמי שרכב כמעט 3 שנים על z1000sx ואחר כך עבר לטרייסר 9 אני חושב שברכיבה יומיומית בתנועה צפופה אין תחליף לאדוונצר. בכבישים פתוחים לי אישית היה יותר כיף עם הזד. במקומך לא הייתי מוותר על בקרות והייתי מחפש z1000sx מסוף 2017 (הצורה החדשה שהגיעה בסוף השנה עם תאורת לד הגיעה גם עם כל הבקרות) או טרייסר 900, ה-700 גם אחלה אבל בלי בקרות. אופציה נוספת היא הב.מ.וו f750gs.
    כן, הבנתי לגבי האדוונצ׳רים, אבל הם לא מי יודע מה עושים לי את זה. הספיק לי להכנס עם ויסטרום להטיה במצב עמידה. הכירופרקט שלי כבר עשה עלי מליונים…
    לדעתי ה-z שציינת לא עומד בתקציב אבל אבדוק.
    הנייקדים יותר מושכים אותי גם בגלל האפשרות לא לשהות במהירויות פליליות לאורך זמן.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עם 120 קמ ביום,הייתי שוקל בחיוב משהו עם קצת יותר מיגון רוח, ותהוחה יותר נייטראלית מה- Z.
    אם אחרי שלושה חודשים תרד מהאופנוע מותש בסוף יום, ולא תרצה לראות אותו יותר, מה יעזור לך שהוא קצת יותר מרגש בסופ"ש?
    כנל לגבי רכיבה של ארבעים דקות/שעה בגשם.

    חפש קודם כל אופנוע נוח.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בנייקדים אפשר להגיע למהירות פליליות בדיוק כמו אדוונצ'ר..
    שעה ועשרים ביום זה משמעותי. אם בסביבה פקוקה אדוונצ'ר נותן נקודה ראות טובה ובטיחותי יותר.
    MT7 או קטמ דיוק 790 ויש את הליטר CB של הונדה שזריז מאוד בפניות. תלוי כמה אתה בדגש על פאן ואיזה סוג פאן...
    על ABS לא הייתי מוותר ולא על קורס אם טרם עשית. בקרות הייתי רוצה אבל בתנאים וכלים מסויימים הייתי מוותר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אויש נו, הגזמתם.
    גדרה-רעננה זאת נסיעה של חצי שעה (לכיוון אחד). 45-50 דקות בשעות יותר עמוסות.
    זאת ממש לא נסיעה שדורשת מיגון רוח מפותח, שלושה ארגזים, ג'ק מרכזי וחימום ידיות.
    בקיצור, לא חייבים אדוונצ'ר - לנסיעות כאלה נייקד זה אחלה.

    לפות"ש:
    לשאלתך - אופנוע ליטר הוא תמיד אוברקיל אם הדרישנה היא ניוד מנקודה א' לנקודה ב', אבל אם זה מה שבא לך, ואתה יכול להרשות לעצמך - למה לא?
    לא ציינת מה התקציב, והאם האופנוע יהיה חדש או משומש. אצא מנקודת הנחה שמדובר במשומש בן כמה שנים.
    אני אישית, מבין הכלים שמנית, הייתי הולך על הדוקאטי מונסטר 821 (דור קודם) או היפר 950 (מכונה לוחמה מדהימה, חבל שהטנק קטן כ"כ) - כי אני אוהב דוקאטי
    אם ה.ב.מ.וו S1000R לא מאיים עליך במנוע המפלצתי שלו, אז הוא גם אופציה מעניינת.
    השאר פחות עושים לי את זה.
    הבחירה הרציונילית היא MT-09 (עדיף בגרסת הטרייסר). שילוב של אמינות טובה עם סחירות, כמו שעם ישראל אוהב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ממש לא הגזמנו.
    אני בנסיעות קצרות בהרבה מרגיש היטב את ההבדל בין הnc, לאופנוע הערום שהיה לפניו.
    ואף אחד לא אמר אדוונצ'ר. פשוט משהו עם תנוחת ישיבה נורמאלית.
    יש לך נטיה להשליך את מה שטוב לך על אחרים.
    חסרים אופנועים כיפיים שגם אפשר לשבת עליהם בקלות? וגדרה רעננה בשעות העומס זה סיוט ההתגלמותו.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2022
    הודעות
    18
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אויש נו, הגזמתם.
    גדרה-רעננה זאת נסיעה של חצי שעה (לכיוון אחד). 45-50 דקות בשעות יותר עמוסות.
    זאת ממש לא נסיעה שדורשת מיגון רוח מפותח, שלושה ארגזים, ג'ק מרכזי וחימום ידיות.
    בקיצור, לא חייבים אדוונצ'ר - לנסיעות כאלה נייקד זה אחלה.

    לפות"ש:
    לשאלתך - אופנוע ליטר הוא תמיד אוברקיל אם הדרישנה היא ניוד מנקודה א' לנקודה ב', אבל אם זה מה שבא לך, ואתה יכול להרשות לעצמך - למה לא?
    לא ציינת מה התקציב, והאם האופנוע יהיה חדש או משומש. אצא מנקודת הנחה שמדובר במשומש בן כמה שנים.
    אני אישית, מבין הכלים שמנית, הייתי הולך על הדוקאטי מונסטר 821 (דור קודם) או היפר 950 (מכונה לוחמה מדהימה, חבל שהטנק קטן כ"כ) - כי אני אוהב דוקאטי
    אם ה.ב.מ.וו S1000R לא מאיים עליך במנוע המפלצתי שלו, אז הוא גם אופציה מעניינת.
    השאר פחות עושים לי את זה.
    הבחירה הרציונילית היא MT-09 (עדיף בגרסת הטרייסר). שילוב של אמינות טובה עם סחירות, כמו שעם ישראל אוהב.
    אכן קראת את מחשבותי בנוגע לתקציב והכיוון אליו אני הולך.
    גדרה-רעננה זה לא הסיוט בהתגלמותו כמו שמנסים להציג את זה.
    חשובה לי הנוחות, אבל גם האופציה לפאן וחוויית הרכיבה. התנוחה ב-821 הפתיעה אותי לטובה- יחסית זקופה ולא מכבידה על הידיים.
    מאמין שהוא והדיוק יגיעו לישורת הסופית.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
    היי,
    לפני שמונה שנים, אחרי משהו כמו 13 שנות רכיבה, החלטתי לרדת מדו״ג. אבל עכשיו, לאור מה שקורה בכבישים, שוקל ברצינות לחזור.
    אתה מה שנקרא "אופרטיוניסט" יעני מזהה הזדמנות שמתאימה ורץ עליה- היינו מחפש כלי פרקטי שימושי ולא אופנוע כאופנוע. זה לא רע
    זה רק יעזור לך להבין את הצרכים שלך טוב יותר.


    האחרון שלי היה V-strom 650
    פרוש: יש לי ניסיון מועט על כלים רגועים בינוניים עם מקדם אמינות טוב. אחלה מוביל מנקודה לנקודה ומקדם אופנוע נאה.
    המטרה- גדרה-יבנה -רעננה הלוך חזור בשלש פעמים בשבוע. משהו כמו 120 יומי ובערך 400 שבועי.
    אני ממוקד (עאלק) בצרכים על מנת לבצע בחירה מושכלת שלא תיתן לי מילמטר נוסף של דברים אחרים בשביל לשמור על...?

    מחפש כלי נח, עם הרבה מומנט זמין כבר מסל״ד נמוך (לא אוהב צרחות. מספיקות לי אלו של אשתי).
    רוב הכלים הם כאלה היום (שימו לב אני גם בדחן שתחשבו שאני מהחברה כזה)
    ההתלבטות שלי היא כזו:
    1. האם לעלות על אופנוע 900-ליטר יהיה אובר קיל?
    אני מת לאופנוע גבר גבר אבל תשכנעו אותי שאני לא באמת צריך כזה!
    2. במידה ולא, על מה הייתם ממליצים מבין האפשרויות הבאות- מונסטר 821, דיוק 790, היפרמוטרד 821, z900, mt09 ואפילו בימר s1000r.
    הבימר הרבה מעבר לניסיון שלך, ה-Z יגרום לאישתך לצעוק עליך כי לא תוכל לשכנע אותה זה רק כלי מכאן לשם, ה-MT זה אופנוע פעלולים, 821 אני לא מכיר
    דיוק זה אופנוע יותר לכיוון המופרע גניב ואני לא יודע מה האמינות שלו.

    כן, אני יודע לגבי ההיפורמוטרד, אבל האופציה לקצת פאן קורצת גם כן.
    אני בעצם רוצה להגניב אופנוע אמתי מתחת לראדר בבקשה תשכנעו אותי שלא.
    על אדוונצ׳רים אוותר כרגע. בא לי משהו קצת יותר ספורטיבי עם רגליים שמגיעות לרצפה בקלות.
    כמי שמחפש אופנוע שפוי מנקודה לנקודה עם ארגז, כי אתה תצטרך ארגז לציוד ונוחותאתה בעצם מכוון למקום אחר, לא ציינת תקציב, אתה מת לאופנוע
    לא אדוונצ'ר (בישיבה לא במהות) היינו ספורטיבים אבל ראבק לא רכבת המון זמן ואתה עולה מהכיתה שלא ניגשת לבגרות...

    כלי למתחילים NC750 ייתן לך כל מה שרצית ולא מה שאתה מפנטז.
    NT1100 ייתן לך קצת יותר במחיר יקר.
    1000 סמ"ק הוא לא יותר ממה שאתה צריך אולי להיפך...זה בדיוק כמו אקדח, לא בטוח שתשתמש בו אי פעם אבל תמיד טוב שהוא איתך!

    רוב האופנועים המודרניים היום ייתנו לך מה שאתה מחפש אבל אתה צריך לדעת מה זה!
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 21-03-2022 בשעה 08:01.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
    כן, אני יודע לגבי ההיפורמוטרד, אבל האופציה לקצת פאן קורצת גם כן.
    על אדוונצ׳רים אוותר כרגע. בא לי משהו קצת יותר ספורטיבי עם רגליים שמגיעות לרצפה בקלות.
    שושני תקרא שוב,
    אין לו מה לחפש על nc.
    לגבי הnt, אין לי מושג.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    שושני תקרא שוב,
    אין לו מה לחפש על nc.
    לגבי הnt, אין לי מושג.
    עניתי לו על כל דרישה ודרישה בפירוט בכחול.

    שים לב לפער בין מה שהוא צריך ולמה שהוא רוצה, הוא לא סגור על עצמו בכלל ומתפזר.
    אם היו לנו יותר נתונים על גובה הרוכב התקציב וכמה פרטיים על החלומות אפשר היה לתפור חליפה במידה
    איפשהו על הסקלה של מה שצריך למה שהוא רוצה באחוזים משתנים.
    אבל אפילו הוא לא באמת יודע מה הוא רוצה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דווקא היה ברור.
    רוצה אופנוע ליומיום, לנסיעות מרובות (פרקטי), אבל גם שידע לתת בראש כשרוצים לשחרר את הקוף קצת.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ממש לא הגזמנו.
    אני בנסיעות קצרות בהרבה מרגיש היטב את ההבדל בין הnc, לאופנוע הערום שהיה לפניו.
    ואף אחד לא אמר אדוונצ'ר. פשוט משהו עם תנוחת ישיבה נורמאלית.
    יש לך נטיה להשליך את מה שטוב לך על אחרים.
    חסרים אופנועים כיפיים שגם אפשר לשבת עליהם בקלות? וגדרה רעננה בשעות העומס זה סיוט ההתגלמותו.
    עד לפני שנתיים, עשיתי את קו אריאל-מרכז על בסיס יומי.
    יצא לי לנסות בתוואי הזה מגוון רחב מאוד של אופנועים - החל מיוסאנג 250 נייקד, דיוורז'ן 400, GS500 ועד לבנדיט 1200, מונסטר 821, MT-09 והמולטיסטראדה הנוכחי. עזבו, לא חייבים ללכת רחוק: במבחן שערכתי לאנפילד אינטרספטור לפני כמה חודשים, רכבתי כ-150 ק"מ בכבישים בין-עירוניים ביום הראשון (ת"א-ירושלים-אריאל), כ-380 ק"מ בכבישים בינעירוניים בקצב נמוך ביום השני (6 שעות אוכף), ונסיעה לת"א ביום האחרון. לא התלוננתי על הנוחות, ורק לקראת סוף היום השני הרגשתי שממש התעייפתי מהנסיעה.
    אפשר שלא להסכים איתי וזה בסדר, אבל את מה שאני אומר, אני אומר מנסיון.
    נסיעות של 100 ק"מ ביום על MT-09 (לא טרייסר) או מונסטר זה אחלה ואין עם זה שום בעיה. כנ"ל GS500 צנוע. על 250 זה כבר לא כיף, כי או שאתה מתחת לקצב התנועה בכביש פתוח, או שאתה אונס את המנוע.
    כל העניין של מיגון רוח ותנוחה שמזכירה ישיבה על כסא זה ממש לא קריטי, כל עוד אין לך מטרה לשייט 150+ לאורך זמן.
    רוב אופנועי הנייקד (ה-MT והמונסטר בפרט) לא אגרסיביים בכלל בתנוחת הרכיבה, ולא מעמיסים על היידיים. כמובן, ששיוט 150-180 עליהם לא נוח לאורך זמן, אבל במהירות נמוכה יותר הם לא מעייפים. הפקטור של הנוחות נהיה משמעותי כשאתה מבלה כמה שעות רצופות באוכף - מה שמתורגם בתנאי הכביש של ישראל ל-200-250 קילומטרים.

    כמו כן, עם כל הכבוד ל"זהירים" שממליצים על NC, כי צריך להתחיל מ-125, כדי לעלות ל-250, כדי לעלות ל-400, כדי לקנות NC ואז להתקדם לויסטרום, ולקראת הפנסיה לרכוש אדוונצ'ר-ליטר - אני חושב שאתם מגזימנים פראיים.
    אני באופן אישי התחלתי מדיוורז'ן 400 ואחרי שנה עליתי לבנדיט 1200 - ושרדתי כדי לספר.
    אופנועי ליטר-מינוס מודרניים אלה כלים ידידותיים וקלים לשליטה, וניסיון עבר של כמה עשרות אלפי קילומטרים + קורס רכיבה + כמה טיולים ארוכים ורגועים להורדת חלודה בהחלט מספיקים כדי להתיידד איתם. היחיד שיוצא דופן הוא ה-S1000R שהוא אכן אופנוע חזק מאוד ויכול להיות אלים מדי. גם איתו אפשר להסתדר, אבל חושב להקציב פרק זמן ארוך יותר ללימוד המכונה, ולהישאר תקופה ארוכה בחצי הראשון של מד הסל"ד.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 21-03-2022 בשעה 12:05.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. התלבטות בבחירת קטנוע 250 ABS
    על ידי amitroz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-06-2019, 15:56
  2. התלבטות בבחירת אופנוע עם תקציב מוגבל
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-10-2016, 16:10
  3. התלבטות בבחירת אופנוע
    על ידי YardenB בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 15:34
  4. התלבטות בבחירת אופנוע: CBR600F vs. CBR650F
    על ידי diesel בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 09:25
  5. התלבטות בבחירת אופנוע
    על ידי ilan_mu בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 16:16

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO