אתה מפספס שבכל מקרה, רצוי לא להגיע למצב שאתה נאלץ להרים אותם

אבל מבחינתי - אלה כלים שנועדו לרכיבות ארוכות (2000+ ק"מ בחודש) או לאנשים שהנוחות היא פרמטר עיקרי עבורם, גם אם הם רוכבים מהבית למכולת.
עוד פרמטר (וכאן אולי אני קצת נוקם את נקמתך על הניתוח הפסיכולוגי) - הכלים האלה נמכרים היטב כי מעבר לכל מעלותיהם הרבות, הם גם מצליחים למכור לגברים מזדקנים רומנטיקה של טיולים ארוכים עם שלושה ארגזים ומורכבת נאה במושב האחורי. מה שנקרא, אווירת מסע במדינות רחוקות בדרך למשרד ובחזרה.
מי שמתחבר לאדוונצ'ר - שיקנה אדוונצ'ר. מי שלא - אין שום דבר רע או פסול בנייקד איכותי או אופנוע ספורט-טורינג לא קיצוני. את העבודה בשינוע למשרד הם יעשו באותה מידה של הצלחה. זה עניין של טעם, אני בכלל רוכב כבר 7 שנים על אופנוע ספורט שנראה כמו אדוונצ'ר אבל בלי אופי מנוע והספק ספורטיבי, או לחילופין - על סופרמוטו על סטרואידים, שפיתח מיגון רוח חלקי ומיכל דלק גדול למטרות תיור - ואני מאוהב בשילוב האקלקטי הזה.