ציטוט נכתב במקור על ידי YuvalE צפיה בהודעה
אשמח שתסביר לי את הטעות מיסודה בנושא האדוונצרים.
האמת, כשאני רואה ויסטרום או ורסיס בגדלים האלה החוליות בגב מתחילות לכאוב לי מעצמן.
מה אני מפספס?
א. רוב האדוונצ'רים הם למעשה אופנוע טורינג מוגבה שבינו לבין הרפתקאות אין קשר מיוחד.
ב. הם חזקים מספיק כדי לרכב מעל קצב התנועה בכביש מהיר -בצורה נוחה.
ג. לרוב יש להם אפשרות למערכת מזוודות בעלת נפח גדול יותר מאופנועי "לא אדוונצ'ר".
ד. לרוב יש להם נפח גדול יותר במיכל והרוכב מתדלק כל 350 -400 ק"מ.
ה. המשקל של האדוונצ'ר לא יותר גבוה מאופנוע טורינג ממוצע. גובה המושב, כן.
ו. חלק יכול להיות מהנה מאוד בגזרת הפאן.

האדוונצ'ר הכי משתלם (בעיני) כלכלית מבחינת הפאן הוא הכתום 1090 מודל 2017-18 (המנוע המשודרג עם 125 כ"ס). חזק יציב צפוי עם האלקטרוניקה החשובה בלבד והמכלולים -בלמים בולמים מצויינים. הוא לא מושלם. מגן הרוח וסט מזוודות המקורי לוקים בחסר. הוא גם יקר לתחזוקה יחסית ליפנים ולא היו לי שום בעיות אמינות. יאפשר לך להיצמד לספורטיבים בסיבובים ולהעלם למשטרה בישורות. גם שבילים ויותר הוא יכול לעשות. אני 176 והסתדרתי מצויין עם הגובה. עדיין מתגעגע אליו למרות ששלם עם ההחלטה.