1.המנוע לא התחמם בגלל הסיבה שרשמת.
2.תרמוסטט ותרמוסוויץ' אלה שני דברים שונים.
מה שמפעיל את הווטנה זה התרמוסוויץ' והוא כנראה תקין אבל יש בדיקה בספר רכב.
3.מנוע צעדים או iac שסתום חשמלי נמצא בגוף מצערת רצוי לנקות גם את הפרפר במצערת כשהסרק משתגע.
קצת חפרתי אז למי שאין כוח לקרוא את השאלות עצמם שאלתי בסוף
שלום לאחר אשכול על בעיה בצג(שהסתדרה מעצמה אלוהים יודע איך אולי היה יום קר קפא לו שם משהו)
האופנוע התחיל לעשות לי בעיות לאחרונה.
טורים בניוטרל לא החלטים(זאת אומרת או שהם מקובעים או על אחד או על אחד וחצי וגם לפעמים אבל פחות על שתיים)
בנוסף מזייף קצת בהתנעה, ולפעמים בתחילת נסיעה שאני נותן לו דלק הוא נכבה, יש לציין שבזמן נסיעה שום דבר לא מורגש.
עכשיו כנראה על כל מקרה אסע למוסך אבל רציתי לדעת מה מצפה לי.
יש לציין שגיליתי לפני שלושה שבועות(נגיד שבוע וחצי לפני שהתחילה הבעיה שהיה ממש קצת נוזל קירור במיכל(אבל לדעתי הרדיאטור עצמו כן היה מלא), כמובן שבאותו הרגע מילאתי, אבל לא פוסל את האופציה שהוא כן הספיק להתחמם לי.
בנוסף יש לציין שכבר תקופה לא שמעתי את הוונטה פועלת(וההגיון שלי אמר "קר בחוץ" הכל טוב) אבל גיליתי בפלסטיק שמאחורי הרדיאטור(הפלסטיק שעליו הוונטה יושבת יש מין חור שרוף כזה קטן(ממש קרוב אליו עובר הצינור של האגזוז אז אם האופנוע התחמם יכול להיות שהוא נשרף מזה)
עכשיו יש לי כמה שאלות
1. מה הסיפטומים למנוע שהתחמם? יכול להיות שמתאים פה חלק?
2. יש דרך לבדוק שטרמוסטט וונטה תקינים(בלי לקחת סיכון שהתחמם האופנוע אם הם לא)?
3. איזה חלק במנוע אמור לייצב את הטורים ועל כמה(אם אני זוכר נכון אמור להיות אחד וחצי אבל לא בטוח)
4. המלצה למוסך באזור פת אין בעיה לסוע לערים שכנות כמובן, אני ממש מפחד ממוסכים שמחליפים לך חצי אופנוע ולא מסדרים כלום ולא ממש מכיר פה משהו טוב
1.המנוע לא התחמם בגלל הסיבה שרשמת.
2.תרמוסטט ותרמוסוויץ' אלה שני דברים שונים.
מה שמפעיל את הווטנה זה התרמוסוויץ' והוא כנראה תקין אבל יש בדיקה בספר רכב.
3.מנוע צעדים או iac שסתום חשמלי נמצא בגוף מצערת רצוי לנקות גם את הפרפר במצערת כשהסרק משתגע.
לא תמיד יש תרמוסוויץ' לפעמים יש פיקוד מהמחשב הזרקה - הכל דרך המד טמפ' מים שבדכ מוברג לראש מנוע.
עובדת או לא - יש הרבה תלות במזג אוויר, בנתיים אתה מניח שיש בעיה על סמך שהיה חסר מים בעודפים אבל מה שקובע זה הרדיאטור ככה שאין לך שום בעיה כנראה.
מצערת אפשר לנקות לבד, אם עוברים בה מים זה יותר "כיף" ואם לא זה פשוט מאוד.
אל תבריג החוצה את החיישן מצערת TPS, יכול להיות לו כיוון וגם אל תשנה את הטורים.
לניקוי מהיר אפשר פשוט לנקות בלי לפרק בצורה חיצונית את הפרפר משני הצדדים ואת הרדיוס.
"בפורום הטכני כותבים כותרות לשרשורים שכוללות יותר מדגם קטנוע\אופנוע, אלא גם תיאור של תקלה \ שאלה"
נשמע מוכר?
זה מכאן, ומכיוון שלא ערכתי לך את זה, אז אני מבין שזה הולך ומתדרדר עם הזמן. לכן עובר לאזהרות: הכותרת הלא תקינה הבאה תגרום לשרשור להינעל.
חבל שהייתי צריך להתעסק בחיפושי שרשורים ישנים ולא בלהסתכל על התוכן של השאלות שלך.. אולי גם זה יגרום לך לחשוב להשקיע טיפה יותר בפעם הבאה.