כלי שטח טהור כדוגמת הק.ט.מ 125 הוא אופנוע שטח שעושה הכל מהכל, החל משבילים ועד לסלעים ונחלים. רכיבת שהשבילים כנראה לא תהיה "רגועה", פשוט כי הכלי מאפשר לפוצץ גז... וקילומטר על הכביש עד הירידה לשטח - זה לא משהו שמצדיק בעיני רכישה של דו"ש.
דו"ש 125 4 פעימות חלש מדי וברגע שהבחור ירצה להתקדם משבילי קק"ל (שזה כנראה יקרה תוך חודשיים-שלושה גג) יפסיק לספק אתך הסחורה.
הבחור ציין במפורש שהוא מחפש 125 - יכול להיות שזה בגלל מגבלת גיל (A1 אפשר להוציא רק בגיל 18).
אם אין מגבלה כזאת - אני מסכים שדו"ש 250-400 יתן מענה לטיולי שבילים רגועים.
לשאלתו של הפות"ש על משמעות המילה "טהור": "טֹהַר הוא היעדרם המוחלט של מאפיינים לא-נקיים או לא-מוסריים, או לחלופין עושר של סגולות טובות."
במקרה של אופנוע שטח "טהור", מדובר האופנוע שנועד לשמש אך ורק לרכיבת שטח, לרוב תחרותית - ולא תוכנן כלל לשימוש בכביש. לטובת הרישוי (טסט), מותקן עליו פנס (שלא מאיר כלום), מראה (שמאלית בלבד, שנשברת בשטח במוקדם או במאוחר) ומספקים עם האופנוע קופסה ובה תושבת למספר הרישוי "מחרשה" ואיתותים.



ציטוט ההודעה בתגובה