למה שתרצה לנסוע בכביש עם אופנוע שטח מקצועי?
לגבי ה-CRF: אני זוכר שהמושב של ה-CRF300 גבוה יותר. אולי 83 ס"מ זה אחרי כל ההנמכות.
כמובן, שאתה יכול להוריד אותו כמעט לרצפה עם הנמכות לינק וכו' - אבל אז אתה תסיים עם מרווח גחון של אופנוע כביש. מה עשית בזה?
מה שאני ממליץ לך: קודם כל, תמצא מורה נורמאלי (סורי, אין לי המלצות - הרישונות שלי היו לפני למעלה מעשור ונעשו אצל חאפרים) עם אופנוע שבו את מגיע עם קצות האצבעות בשני הצדדים. אם גם את זה לא תמצא - אז לפחות להגיע עם כרית אחת מלאה.
תסיים רישיון, ולך למדוד אופנועים. אם תראה שדו"ש כלשהו (כמו ה-CRF) גבולי מבחינתך, והנמכה קטנה יכולה לסגור את העניין - לך עליו.
אם לא - אז אין מנוס מרישיון אפור + נגרר כדי לרכב בשטח. בכביש תרכב על אופנוע כביש, יש מספיק כלים נמוכים.



ציטוט ההודעה בתגובה