ציטוט נכתב במקור על ידי wrx450 צפיה בהודעה
אני לא מתכנן לנסוע הרבה בכביש בכלל, המטרה העיקרית זה לצאת בסופ"ש לרכיבה עם חברים

בנוסף לזה באופן משני יש לי את הבעיה הזו
בגלל שאני גר במרכז אני מגיע הבית אחרי העבודה עם הרכב, עד שמוצאים חניה,,,
לפעמים לצאת לחדר כושר זה שעה נסיעה במקרה הטוב, הלוך חזור של 6-7 ק"מ סיוט
אולי פעם ב לאיזה סידור קטן

ניסיתי מאוד להימנע מהשפט הזה שאמרת
"אם לא - אז אין מנוס מרישיון אפור + נגרר כדי לרכב בשטח. בכביש תרכב על אופנוע כביש, יש מספיק כלים נמוכים."

להחזיק גם עגלה גם 2 כלים נשמע יותר מדי בשבילי, זה לא שיש לי בית פרטי על חצי דונם עם ים מקום
בלי קשר שאני משלם הרבה יותר

סתם שאלה כללית נניח מהבית שלי לשטח יש 2 ק"מ נסיעה לשטח, במידה ונסעתי בלי גרירה, האם זה שלילה/החרמה או רק קנס קטן
אתה רוצה אופנוע ככלי תחבורה, ואתה בגובה 1.55 מ' - כנראה שאתה תצטרך לקנות אופנוע כביש עקב מגבלת הגובה.
יכול להיות שכשתצבור ניסיון, תוכל להתמודד עם CRF250/300 או KLX230 אחרי הנמכה קלה. בסטנדרט, גובה המושב שלהם הוא כ-88 ס"מ.
מציע לך ללכת לסוכניות ולראות עד כמה אתה מגיע או לא מגיע איתם לרצפה.
על הדרך, תדגום גם את ה-SWM סיקס דייז (מאין שטח-רטרו כזה, להבנתי המושב שלו לא גבוה במיוחד) והרויאל אנפילד הימליאן 410.
גם DR650 נמוך יחסית לאופנועי שטח אחרים.
תמדוד את אלה, תעדכן איך היה, משם אפשר להמשיך.