
נכתב במקור על ידי
KKatkov
הקטע הוא שכל זה כנראה לא רלוונטי לפות"ש.
עבודה איכותית עולה כסף, וחלקים בארץ עולים הרבה כסף.
אם אני לא טועה, הפות"ש עדיין רוכב על RC200 שחוט עם בולם אחורי נוזל. אני בספק שהוא ירצה להשקיע סכום ששוה למחיר האופנוע על טיפול גדול + כמה קטנות, רק כדי להיות בראש שקט בנוגע לטיב העבודה.
מה גם שמוסך מחוייב לא להודיע למשרד הרישוי עם הלקוח מתעקש להוציא אופנוע עם תקלה בטיחותית חמורה (כגון: בולם אחורי נוזל), ומוסכים מקצועיים ובעלי שם טוב הם ב"סיכון" גבוה יותר אכן לנהוג כפי שהחוק מחייב אותם.