תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: ייעוץ לרכישת אופנוע דו"ש A1

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2022
    הודעות
    1

    ייעוץ לרכישת אופנוע דו"ש A1

    שלום
    אני בן 24, מסיים בקרוב רשיון A1 ללא נסיון קודם ברכיבה. אני מחפש לקנות אופנוע שישמש אותי לנסיעות יומיומיות בין עירוניות קצרות- עד 30 ק"מ, ולנסיעות שטח פעם בשבוע. לא מכוון לנסיעות כביש ארוכות.
    אני עם נסיון בנהיגת שטח ב4×4, אוהב מאוד את התחום ולכן חשוב לי כלי עם יכולות שטח סבירות לפחות.
    אני בגובה 1.73, והתקציב שלי הוא כ25 אלף, מקסימום 30, לא כולל ביטוח ומיגון.
    אשמח להכוונה איזה כלי יכול להתאים לי, ויגרום לי להתאהב בתחום 🙂
    תודה!

  2. #2
    היי,

    בעולמות הדו"ש האמיתי, יש שלושה כלים מובילים, למעשה היחידים בשוק. שלושתם בעלי אמינות יוצאת דופן (לא הגזמה) ויכולות שטח משמעותיות בהתחשב שהם עם מרווחי טיפולים של אופנועי כביש:
    • wr250r - ייבוא הופסק ב-2017 אבל יש שוק פעיל של משומשים, מבין השלושה זה כלי השטח ה"קרבי" ביותר, כ-135 ק"ג רטוב.
    • DRZ400 ("דרוזי") - מבין השלושה בעל הכח הגדול ביותר (בעיקר down low), אופנוע עם מוניטין אגדי, אבל דגם שלא עבר שינוי כ-20 שנה, ללא ABS, רק 5 הילוכים. כ- 145 ק"ג רטוב.
    • CRF 300L - מבין השלושה הכי פחות "קרבי" בשטח, אבל כנראה הכי נח לנסיעות "רגילות". כ- 145 ק"ג רטוב.



    יש גם את DR650, אבל הוא נחות מהשלושה מעל בכל מה שקשור לשטח, גם הכבד ביותר עם משקל של כ-165 ק"ג רטוב.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    40
    אני רוכב מזה חצי שנה על crf250 rally.
    אני כפול ממך בגיל ולא רכבתי מסוף שנות ה 90 אז חיפשתי אופנוע ידידותי לרוכב ולכיס שלו.
    התלבטתי בין הדגמים שהוזכרו למעלה (ה- crf 300 הוא הדגם החדש משנת 2021) ובסוף בחרתי ב ראלי כי נראה לי שיהיה יותר נוח בכביש ולא אפסיד כלום בשטח.
    לא טעיתי. תענוג לנסוע איתו בעיר ומחוץ לעיר. הוא זריז, סלחן, לא בועט ועם ישיבה גבוהה. מהירות שיוט נעימה היא 90 ועד 100 ירגיש נוח. מעל לזה אפשרי אבל פחות כיף. המשמעות היא שאני נמנע מכבישים מהירים (6, 1, 2 אחרי זכרון וכאלו).
    גם בשטח הוא מתמודד טוב מאד עם האתגרים שאני מציב לו ולי (כולל חול ודרדרת). הוא חזק מספיק בהילוכים נמוכים להתגבר על כל מכשול שכרוכב לא מנוסה אני מוכן לנסות, הוא קל להרמה (חשוב מאד בהתחלה), הפגים שלו רחבים מספיק לעמידה נוחה (אני גבוה אז שמתי מגביהי כידון). המתלים רכים אז הוא מתנדנד וצריך לשים לב שלא יסגרו (את האחורי אפשר להקשיח קצת), אבל חוץ מזה לא הרגשתי נחות מול כלים מקצועיים יותר.
    חלפים זולים יחסית (בעיקר כשקונים בחו״ל), מבנה פשוט ויש המון מידע טכני שמאפשר לטפל לבד אם יודעים להחזיק מברג. עשיתי עכשיו טיפול של שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, נוזל בלמים ונוזל קירור.
    בסכום שכתבת תוכל לדעתי למצוא שנת 2018/2019 עם כלום קילומטר וישאר עודף לציוד וקורס רכיבה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    לדעתי לך על הימאהה WR250R. הוא טוב מאוד בשטח, ונסיעות הכביש שלך לא ארוכות במיוחד.
    הבעיה היא, שהשיווק הופסק ב-2017, ותצטרך לחפש כלי שלא נסע הרבה ולא עבר התעללות. ממה שראיתי, כלים כאלה נמכרים סביבות ה-25K, בדיוק כפי שהיה לפי 3 שנים. לזה קוראים "ירידת ערך אפסית"

    ההונדה CRF 250 (רגיל או ראלי) קצת יותר נוח בכביש, אבל רופס וחלש יותר בשטח.
    בשרשור הזה:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...vs-V-strom-250
    פרטתי קצת על ה-CRF אחרי שיצא לי להשכיר אחד כזה בחו"ל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. ייעוץ לקניית אופנוע שטח 125 סמ"ק
    על ידי דודי11 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2022, 09:08
  2. ייעוץ בנוגע לרכישת צמיגים דו שימושיים להונדה 250l
    על ידי lepk070 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-01-2021, 13:46
  3. ייעוץ לרכישת אופנוע/קטנוע ראשון A1
    על ידי AorusQ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2019, 22:23
  4. רוכב מתחיל - ייעוץ לרכישת אופנוע ראשון וטיפים
    על ידי Mute בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 23-11-2017, 21:28
  5. (כ"ע) מחפש המלצות לרכישת קטנוע ראשון 125 סמ"ק
    על ידי elielbob בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-09-2016, 22:01

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO