נגשתי היום לבדוק אפשרות לטרייד אין להחלפת אופנוע המחירון שנבדק עבורי היה שלי יצחק לוי (הנמוך מבין השתיים)
לטענם לא מחשיבים את חודש העלייה לכביש (ספטמבר) ואין תוספת על מגן המנוע היקר, (נקנה במעמד הרכישה בחברה)
האיתורן והארגז האחורי. - אמרתי תודה ויצאתי. אמכור בחוץ!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מעניין מאוד. במקרה שלי שניהם הציעו טרייד על בסיס מוטו שנמוך מלוי. בנוסף – במוטו יש שגיאה במחירון (יתוקן ביולי). ובעצם – אף אחד מהם (וגם בכללי) לא משתמש במחירון כמו שצריך – מסתכלים על המספר וזהו. ביצחק לוי יש קליברציה בהתאם למספר בעלים וק"מ (אצלי העלה מ-32,000 כבסיס לכמעט 38,000) ובמחירון מוטו כתוב בפירוש שמחיר האופנוע ייקבע לפי מצבו. לגבי תוספות – שכח מזה. אחד מהמקומות אמר לי "תוריד את התוספות – יהיה לנו קל יותר למכור".
לפני כ-8 שנים, כשקניתי את הוורסיס במטרו חיפה עם טרייד על הסופר טנרה, התייחסו לעסקה כאחת "כמה צריך להוסיף כדי להשאיר את הישן ולצאת עם החדש". אני לא יודע איך עשו את החשבון – האם העריכו את הישן ביותר או נתנו הנחה גדולה על החדש – אבל העסקה הייתה טובה. היום אין עם מי לדבר ומה שהם (גם במטרו וגם בעופר אבניר) מציעים הוא מעליב. אם הייתה לי האפשרות הייתי קונה במקום אחר, לא אצל אף אחד משניהם.
מצד שני, אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא.....
חישוב-
יצחק לוי משוכלל לפי ההנחיות 43400-מחירון-ללא תוספות.
מוטו- 49000 - ללא תוספות.
בקיצור לא מספיק שוק הקונים בישראל דפוק עוד מסבכים אותו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
חברת מטרו מקפידה להחמיץ כל אפשרות לשקם את התדמית השנויה במחלוקת שלה.
לעניות דעתי, הייתה אמורה לתת לך אופנוע במתנה לאור כל הפוסטים שלך על הוורסיס ולא להתיחס כפי שהתייחסה....ואז התעוררתי מהחלום.
זאת שיטה מקובלת בארה"ב אצל הדילרים בקניה של רכב ואז לרוב עושים טרייד אין של הרכב הישן.
המטרה היא לנהל את הלקוח ולהבטיח מקסימום רווח לדילר על ידי כך שלא תוכל לבצע משא ומתן והנה אתה גם מעיד על בדיוק זה "אני לא יודע איך עשו את החשבון ..."
וזאת גם המטרה, שלא תדע איכן נמצאים שולי הרווח והיכולת שלך להתמקח.
כמובן שכל מקרה לגופו ואולי במקרה הספציפי שלך זאת היתה דווקא העסקה הטובה ביותר.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
ניסיון מאתמול נציגי מטרו עדיין מתעקשים על הפרש בין הישן לחדש של 55 אש"ח.
החישוב שלהם פחות ממחיר יצחק לוי הנמוך והלא משוכלל למרות הפרש של כמה אלפים:
מודל 2017 לפי יצחק לוי 41000 כולל עלייה לכביש ספטמבר המחיר האמתי 43400 מבחינת מטרו
לא מעניין (יגולגל כמובן על לקוח שיכנס וירצה לקנות את האופנוע שלי וישלם מחיר מלא+.
כיוון שאני קונה בטרייד מחיר החדש יעלה 91 אש"ח ללא הארגזים והתוספות (עוד 12600 ש"ח)
אם אגיע עם מזומן המחיר יהיה כ-85 אש"ח. + הנחה על התוספות.
בקיצור חברה אחרת נותנת לי מחירון מלא על האופנוע והנחה משמעותית על החדש... יופי מטרו!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני לא יודע למי פנית
אבל מה שלמדתי ברכישת 2 כלים חדשים מיבואנים שונים שהעסקאות בירושלים תמיד פחות טובות מהעסקאות בת"א.
נתחיל בננסי שהסוכן נתן מחיר א' וכשחזר מאילת המחיר קפץ ( שונים וא' הייתם איתי שם אז אני לא הוזה) והוא התכחש למה שהוא הציע ובנוסף הטרייד היה נמוך משמעותית ממה שהציעו בת"א.
וכאמור ההחלפה שלה כשבירושלים רצו לתת 10,000 מתחת למחירון בטרייד או תיווך כמדומני כ1000 שקל לעומת ת"א שקיבלתי 1000 מתחת למחירון ובדיעווד קיבלתי מחירון מלא בשל שריון מחיר המחירון עד מועד אספקת הכלי וכמובן והכלי נשאר אצלי מפתח מול מפתח.
אז בהחלט ממליץ לך לרדת לת"א שווה את הנסיעה והחום.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI