הבן אדם חי בסרט טורקי.
אופנוע בן 19 שמשנה הבאה צריך טסט פעמיים בשנה למשך עשור, משלם ביטוח מלא, כמעט נטול שיפורים בעלי ערך (רק אגזוז), ועוד בלי טסט בתוקף - במחיר של אופנוע זהה לחלוטין (טוב, פרט לצביעה) שנת 2016.
אם לאופנוע הזה יש כזה ערך מטורף בעיניו, שישמור אותו במחסן לילדים כמו שהוא מאיים לעשות.
לפות"ש - ההחלטה האם אופנוע אספנות מתאים לך או לא, תלויה בשני גורמים עיקריים:
האם אתה מתכוון לרכב בין 7 ל-9 בבוקר בימי חול.
האם אתה הולך לטפל לבד, ויש לך את הידע והכלים הדרושים.
אם התשובה היא "לא" ו"כן", אז אופנוע אספנות תקין ושמור זאת אופציה מעניינת. הביטוח הרבה, הרבה יותר זול.
אם זה לא המצב, אז עדיף ללכת על אופנוע חדש יחסית.
כדי להגיד איזה בדיוק, חשוב לדעת האם יש צפי שהטיולים שלך יכללו שבילים או לא, והאם במסגרת הטיולים אתה מתכוון לעשות רכיבות ארוכות של מאות קילומטרים ויום שלם באוכף.
גם על הדאקר שלי קיבלתי הצעה של 20K יש להם שוק אצל כאלה שמעדיפים אותם במיוחד לכלים מקוריים ושמורים.