לדעתי הבעיה גדולה יותר, אם נעשה לרגע זום אווט נגלה משהו מדהים.

בשנות השישים של האלף הקודמת ארבעת היצרנים היפנים נתנו תשובה מוחצת לתעשייה האירופאית והאמריקאית.
הם שברו את השוק בכלים אמינים מתוחכמים ולא נוזלים, השנים האלה היו הרנסנס של התעשייה היפנית במשך שנים
הייתה להם שליטה כמעט בלעדית על שוק האופנועים העולמי. עד שהתחילו להיכנס שחקנים חדשים וחדשים ישנים
למשוואה.. עכשיו השוק העולמי כבר מתנהג אחרת, אחוז המכירות העולמי שינה את גודל הנתחים לכל שחקן והיפנים
כרגע לוקחים צעד אחורה.
התעשיות הגדולות של הקונצרנים מתנהלות בשוק חדש ותקציב הפיתוח ואפילו איכות החלקים מתכווצת. אצל הקטנים
זה מורגש יותר ואצל הגדולים זה יורגש בעתיד, תקנות היורו ואיכות הסביבה מזנבות חזק ברווחים וכל ייצרן עושה את
החישובים שלו בשוק שמשתנה במהירות.

לדעתי כולם כרגע יושבים על הגדר על מנת לראות מה קורה בעשור הנוכחי ועל מנת להיערך מחדש.

שנות השיא של התעשייה היפנית כבר עמוק מאחור ואף אחד לא רוצה להמר על המחר, זה מה שקורה.