לא מבין מאיפה המסקנות האלו.
פעם האופנועים האירופאים והאמריקאים היו בלתי נסבלים, אופנועים שלא יכלת לחיות איתם ביום יום והיפנים סיפקו לשוק את מה שהוא צריך בזמן שהשאר אמרו לצרכנים אנחנו נקבע לכם מה אתם צריכים.
הזמן עבר האירופאים והאמריקאים השתפרו בנושא האמינות אבל הכי חשוב הם עקפו את היפנים השמרנים בכל מה שקשור בטכנולוגיה, היפנים עד היום עושים טובה שהם עושים קרוז קונטרול ושליטה על לוח השעונים מהכידון שימאהה שמה בצד ימין עם המצערת , אם זה היה תלוי בהם היינו עם לוח שעונים אנלוגי עד היום.
האירופאים ובמיוחד אפריליה ובמוו הכתיבו להם איזה אלקטרוניקה לשים באופנוע.
עוד דבר שאתה מתעלם ממנו זה 2008 שהשוק קרס וזה הוליד אופנועים פשוטים יותר שמשתמשים באותם פלטפורמות כמו בעולם הרכב.
אף אחד לא על הגדר חוץ מסוזוקי שזה אופייני לה, הארלי מחדשים הם דגמים חדשים ולא אופייניים לה.
במוו מוסיפים עוד כלים לקטלוג שלהם כמו כל קטגוריית ה2 במקביל ועוד.
אפריליה עם דגמי 660 ועוד.
תכלס מעולם לא היה כלכך הרבה בחירה כמו עכשיו וזה לא יפסיק בקרוב אלה אם המיתון של 2008 או גרוע מזה יחזור.
מה שתראה גם זה שטות חשמלית אחת לפחות לכל יצרן, הם לא ממש מתכננים למכור מזה אבל זה דרוש באולמות התצוגה באיחוד האירופי כדי לרצות את הטכנוקראטים שלא נבחרו ע״י הציבור


ציטוט ההודעה בתגובה