אין בעיה מכנית לעבור ממוגבל ללא מוגבל וחזרה
היי חברים,
ראיתי Versys 650 שהעין שלי נפלה עליה ואז ראיתי שהאופנוע מוגבל ל A1.
לא התייאשתי והתקשרתי לחברה, שם ענתה לי גברת נחמדה וסיפרה לי שברמת העקרון יש דרך לעשות את ההסרה- מכנית + חוקית מול משרד הרישוי.
אני תוהה אם יש משמעויות (מעבר לכלכליות ולוגיסטיות).
האם יש משהו ש מבחינה מכנית?
אין בעיה מכנית לעבור ממוגבל ללא מוגבל וחזרה
אז בעצם, מהות השינוי זה להתחבר למחשב הכלי ולהסיר את המגבלה?
אגב, אני מניח שהמגבלה היא על המנוע בלבד? או שיש עוד מכלולים?
יש משמעויות נוספות?
משהו שאני צריך לבדוק או לודא?
לא יודע מה אני לא יודע![]()
מי זה החברה? התקשרת למטרו או למי שמוכר את האופנוע?
ממה שזכור לי מטרו כבר לא מסכימים לעשות את זה ולכן זה יהיה לא חוקי ולא יהיה ביטוח.
מעבר לזה במודלים החדשים צריך להחליף מחשב וזה עולה בומבה.
בקיצור, אם זה לא ממש ממש הזדמנות, עדיף להימנע.
אכן מטרו,
אמרו שאין שום בעיה לעשות את זה, ביקשו את מספר הכלי לוודא, ואמרו שדואגים להסדיר את זה גם מול משרד הרישוי ושבשלב הזה הכלי מושבת אצלהם לכמה ימים.
זה אכן עולה לא מעט..
להחליף מחשב יכול להיות קליל אבל לך תדע איזה באגים זה עושה.
למישהו יש נסיון עם זה?
מבחינה מכאנית אין שום בעיה. אתה מחזיר את את האופנוע לאיך שהוא נועד להיות בתכנון המקורי - אם כבר, גרסת ה-A1 זה שיקוץ שקיים רק עקב קיומן של דרגות הרישוי.
מבחינה כלכלית זה כנראה לא משתלם, בטח כשמדובר באופנוע "נדיר" כמו ורסיס 650. אלא אם מטרו פתאום נהיו טובי לב ועושים את זה תמורת 2000 שקלים גג.
המחירים שזכורים לי (לא זוכר מאיזה יבואן) היו לכיוון 6-7K, מה שהופך את הסיפור ללא משתלם בעליל.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual