תיק מיכל מאד שימושי לתשלום כבישי אגרה
הקטע זה לא רק נפח האכסון, הקטע זה הנוחות הבטיחות והגמישות.
מניסיון שלנו מטיולים קודמים ארגז הצד במיוחד הימני היה השימושי ביותר-האופנוע נשען על ג'ק הצד (שמאל)
והגישה לארגז הימני מתפנה. ציוד הרכיבה נכנס בחלקו לארגז הזה כשמתוך הארגז יוצא תיק הטיולים שמלווה
אותנו שתי הקסדות קסדה אחת עטופה במעיל רכיבה אחד נקשרת בכבל ננעל לסבר ומונחת על הכיסא מאחור
אז בעצם אנחנו מוכנים לטיול עם הציוד הנדרש בתיק. וציוד הרכיבה בטוח יחסית-במקרה של גשם החיסרון שהציוד
שקשור חיצונית יתרטב-(כיסוי חיצוני לאופנוע זה הפתרון)
בארגז השמאלי ישנן את חליפות הסערה כפפות נגד גשם ושאר הציוד המשלים למרה שצריך לעצור מהר ולהחליף
או ציוד שפחות נזקקים לו במהלך יום הרכיבה והטיול. (ביום שמתוכננת טבילה באגם/ים גם ציוד רחצה).
בארגז העליון מונחים בדרך כלל שאר הדברים שאין לנו צורך בהם עד למלון סנדלים ציוד שעלול להישבר או כל מה
שאני רוצה שיהיה הבטוח ביותר או שהוא סתם כבד וכביסה שמצטברת. לארגז הזה הגישה הייתה תמיד פחות נוחה
כי הוא היה עם תיק הנסיעות האטום למים מעליו שקשור עם רתמות האבטחה ורשת מטען.
מעל הארגז העליון כאמור התיק זה שיורד למלון עם הבגדים ליום המחרת ציוד לילה קוסמטיקה.
התרגולת היא העמסה חכמה בבוקר ביציאה ופריקה חכמה בסוף היום, כשבמקום שמתפנה באופנוע נישאר ציוד
הרכיבה שמיותר להעלות למלון, וציוד לא הכרחי. מוד נוח שהתיק העליון יורד בשחרור הקשירה ועולה AS IS
התיק גם משמש להעברה של פריטים ששכבו במהלך היום בארגז העליון האחורי, סנדלים/ציוד מעיך וקוסמטיקה,
וכד'. העיקרון בעצם כמה שיותר ציוד רכיבה נישאר על האופנוע נעול, ציוד הקשור לאופנוע ולא זקוק להטענה נישאר
גם התיק שעולה למלון זה התיק עם הבגדים ליום המחרת וציוד לילה והשאר הדברים שהיו באופנוע נכנסים לתיק
הטיולים ככה שבפועל אני עולה למלון עם שתי תיקים ומצלמה שנמצאת תמיד על הג'ינג'ית בלבד.
במידה ויש ציוד רטוב הוא עולה איתנו להתייבש המלון.
על מנת להשיג את הגמישות הזאת ולהשיג גם חלוקת משקל נכונה אני משתדל שלא לפוצץ את מקומות המטען
עד קצה גבול היכולת. זה נותן הרבה אופציות לדברים בלתי צפויים או שינויים תוך כדי הרכיבה שמצרכים פתרונות.
תיקי מגן המנוע מספקים גם הגנה נוספת על האופנוע במקרה של נפילה חס וחלילה מפחתים משקל מהזנב, ונראים
נוחים לדברים שצריך בשלוף - מים, חליפות סערה כיסוי אופנוע חיצוני מגבות ואפילו סנדלים. ומשאירים את הנפח
שהתפנה לציוד הרכיבה (המעילים והקסדות שעדיף תמיד לנעול בארגז במיוחד בגשם).
DSCN3772.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ראש השנה- רכיבה בהפתעה, לאחר שהקונספט של מצדה נהרס בידי אלמנטים שלילים, ואבדתי את החשק לרכוב לשם ממש בגלל התנהגות חלק מהרוכבים והצטרפות של אלמנטים שלילים שאינם קשורים לרכיבה, עשינו הג'נג'ית ואני הפסקה הקורונה סייעה לנו לא להישבר,והשנה קיבלתי הצעה למשהו שונה שהחלטנו לנסות. נפתחה קבוצה ע"י המארגנים שלוו בפעם הראשונה גם ע"י סיוע של חלק מהיבואנים נשלחו רמזים בשבועות האחרונים ושלושה ימים לפני האירוע נקבעה נק מפגש, כל האופנועים מגיעים לשם, ושם אחרי התדרוך והתדלוק ממשיכים לנק היעד...רכיבה בהפתעה. אז יצאנו, הירושלמים האחרים העדיפו לנמנם...קצת תמונות ואת הסיפור נמשיך בפעם אחרת.20220926002542_IMG_1276.jpg
20220926063555_IMG_1399.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
3800 ק"מ רכיבת לילה
על סדר היום רכיבה בהפתעה, אחד מהדברים שהורסיס הקודם לימד אותי הוא להתנסות במגוון, על מנת להבין בעצם מה אני צריך ואוהב.
הערובה להרגשה טובה לאחר רכישה היא, ששדרגת את עצמך אחרי הרכישה. הערובה לחיבור אמתי, שאתה מרגיש שגם עשית קפיצת
מדרגה וגם שיפרת את הדברים שאתה אוהב.
אהבתי את האירוע במצדה, זה היה ראשוני זה היה קדמוני זה נתן לי תחושה של חו"ל, בעצם זה היה המקום היחידי שללא התארגנות מראש
ללא מנהלים היווה מקום מפגש ענק לכולם פעם בשנה. הקטע שזה הפך למפלצת ומפלצת ללא פיקוח מסוכנת.
מראש ידעתי שזה לא בדיוק אותו הדבר אבל החלתנו לנסות. לרכוב בזוג אנחנו אוהבים, לצאת להרפתקה סבבה לגמרי, וזה גם תרגול טוב
לרכיבה בזוג עם הציוד בכבישים פחות מוכרים בתנאים אחרים...אז יצאנו.
עד היום לא יצא לי לבחון את אורות הצד, לכאורה גימיק מצחיק של היצרן שגנב את הרעיון מחברה יצרנית מלני כמאה שנה, כבר אז בסיטרואן
GS אורות החזית היו פונים עם ההגה לכיוון הסיבוב, יש בזב המון היגיון בסיבובים של אירופה, באלפים בחושך, פנסים קבועים מאירים קדימה
אתה צריך לפנות בסיבוב הדוק שמאלה לתוך החושך והנעלם...גאוני.
למה קשה להבין את זה בארץ?
כי רוב הכבישים מוארים חזק בלילה, כי הסיבובים אצלנו מהונדסים מדעית לטובת הנהג, קלים לא מסוכנים, ועם השנים יותר ויותר כבשים כאלה
צצים, עכשיו הוספו על כך את אורות הערפל שהרכבו אל המשאית הירוקה (א' לוקי בבקשה) ותקבלו מסך אור שעוטף אותה ואין דרך
להכיר את הפיצ'ר היקר שמשנה את כל חזית המשאית:
אז טיפסנו צפונה לכבשים החשוכים שמעל הכינרת עם סיבובים כמו בחו"ל, ואז הופתעתי (שוב) הדבר הזה עובד יופי, הרבה יותר מסתם גימיק, מאיר
מגלה מכשולים וחיות בר, מתעצם ככל שמרווח ההטיה גדל בקיצור נחמד שיש. וזה הצטרף לרשימה ההצלחות ושבעות הרצון מהאופנוע.
אז איך היה האירוע עצמו, מבחינתי קצת התאכזבתי, רוב האנשים כבר הכירו מראש אחד את השני או נרשמו בחבורות, אנחנו רכבנו סולו הרכיבה
בלילה מרעננת, נעימה והיה עניין בסוגי האופנועים והאנשים שהגיעו בקיצור חוויה אחרת ממצדה .
מנהרת כביש 16 למעלה
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הג'ינג'ית:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ענק ירוק, גמד אדום או ננס לבן...
ניכר שאתה נהנה מהאופנוע ומהרכיבה, משהו שהתחבר לך בדיוק למקום הנכון, וזה חשוב יותר משם היצרן...
שנה טובה!
אלי
Yamaha Tracer 900
פנסים מתכוונים הוצגו כבר בDS
https://youtu.be/rjWxF4_G-pM
א. שמחתי לפגוש אותך ואת האישה... אמרתי לה בדיוק מה חושב עליך
ב. בפעם הבאה תרגיש כבר חלק מהחבורה.
ג. היו כמה אלמנטים מפריעים... אבל זה נושא לשיחה אחרת.
שנה דבש![]()
צצים, עכשיו הוספו על כך את אורות הערפל שהרכבו אל המשאית הירוקה (א' לוקי בבקשה) ותקבלו מסך אור שעוטף אותה ואין דרך
להכיר את הפיצ'ר היקר שמשנה את כל חזית המשאית:
רק מעדכן שהאורות ערפל מסנוורים נורא וממש לא נעים לרכוב כשאתה מאחור.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
4150 ק"מ
הרבה זמן לא רכבתי רכיבת שחרור, רכיבה כזאת שהמוזיקה נשפכת לאוזן, הכביש צלול ונקי, המנוע רץ ברצועת הכוח בדיוק בנקודה שאני אוהב, זאת שאתה מרגיש את עצמת המנוע והיכולת האדירה אבל גם משייט בלי דרמה מיותרת או התעסקות ברכיבה ספורטיבית. לא כל כביש ידע לתת לך את זה, כביש ים המלח דרומה הוא כזה, ללא תנועה נפגשת מהצדדים, נוף קדמוני מדהים, לא קר ולא חם מדי, ומספיק מורכב בשביל לדרוש גם יכולת טכנית סבירה במקומות מסוימים, הג'ינג'ית מאחור, סתם יום של חול, ואפילו לא מאד מוקדם, רכיבת כייף. הורסיס עושה מה שהמשאית הירוקה עושה הכי טוב, משייטת בקצב מדהים בנוחות מפנקת שהופכת הכל למרק מרוכז של תענוג, עקיפות קלילות של קופסאות פח לשמור על האדרנלין ומטרה ברורה אחת. 20221102_115506.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!