עמוד 24 מתוך 36 ראשוןראשון ... 14222324252634 ... אחרוןאחרון
תוצאות 346 עד 360 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #346
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    20230506_121019.jpg

    ...הרכיבה על הורסיס מרשימה, נוחה, מפצה היטב על טעיות רוכב, הגומי משובח ובעצם מי שמתמודד מול הכביש והתנועה זה רק הרוכב.
    גם רוכב מתחיל, או כזה שהיכולות שלו לא בהכרך מדהימות ברכיבה ידע להוציא מהמכונה מידה רבה של הנאה ויכולת, קל להבין רוכבים שלא
    עשו את הדרך מהאופנועים הישנים והפרימיטיביים שמפספסים חלק גדול ממהות האופנוע, מפספסים אולי מילה קשה מדי אבל היכולת שלהם להבין
    את הרע והקשה שהוא הבסיס להשוואה להיום נפגמת עמוקות והחיפוש שלהם אחרי "שלמות" מתפרשת לפעמים בעייני אופנוענים ותיקים כפינוק.

    מי שגדל על גרוטאות מוטורית וידע לחלץ את עצמו מצרות ע"י אלתור ותושייה מפחד פחות לצאת לדרך עם כלי פחות ממושלם, מי שרכב בכבישים
    ישנים וחרוכים דרכי עפר ובורות יהיה מין הסתם רוכב נבון יותר ופחות מוסח דעת, מאחרים שגדלו על הכבישים המהונדסים היום לטובת הנהג.

    מי שמגיע לאופנוע ומתחבר לשלל עזרים אלקטרוניים, מתנפחים ושכבות מיגון הייטק לא חווה רכיבה פשוטה של ניווט על פי זיכרון ועזרת הקהל,
    האזנה הכרחית לצליל המנוע לגילוי תקלות. שליטה באופנוע ללא גמדים סמויים שמתקנים אותך וגומי באיכות שמאלצת אותך לרכוב נכון וטוב.

    מי שקם לקריזות ההתנעה של מנוע עם קיק סטארט או מנועי קרבורטורים לא מתרגש מאופנוע חדש שמונע בלחיצת כפתור ומתנהג אחיד, היום פשוט
    יותר להיות רוכב, הכל מוגש על מגש שלכסף ומחולק בנדיבות ושותפים סמויים מתחברים אילך לרכיבה להציל את עצמך ממך.

    קחו היום אופנוען חדש כזה שגדל על כלים מוזרקים מתוגברים ותנו לו כלי משנות השמונים ותראו איך הוא מתבלבל ונתקע במקום כן האבולוציה מסננת,
    החידושים לא נגמרים וכישורים רבים שהיו חיוניים פעם, הפכו לבלתי חשובים או פשוט נעלמו. מה זה עושה לרוכב עצמו? עד כמה הכלי הנהדר הפך חשוב
    יותר מכישורי הרוכב שלו.

    אמר פעם אחד מרוכבי ה-GP האגדיים "אני מעדיף להפסיד לאופנוע טוב יותר, מאשר לרוכב טוב יותר, כי האופנוע מעיד על כוח הקנייה והרוכב על
    יכולת הרכיבה."

    היום כל ילד לאבא עשיר או קשרים טובים עם מנהל הבנק יכול לקנות אופנוע מתקדם ולתת בגז, להגיע לכל מקום, ולהציג "יכולת" אבל עד כמה האופנוע
    עשה בשבילו את הרכיבה וכמה הוא בשביל האופנוע?

    מה האחוזים שמתחלקים בין יכולת האופנוע ליכולת הרוכב ואיפה זה מציב את ההנאה שלו מהכלי?

    זה לא סוד שאני אוהב אופנועים בכלל ואופנועים ישנים בפרט, אם הייתה לי אפשרות אמיתית לאכסון אין ספק שהיה לי אוסף גדול מהם בכל המצבים.
    לצערי לא זאת המציאות כאן אבל בגדול אני שמח שניתנה לי הזכות לרכוב 42 שנה על מגוון הכלים מדהים ולחוות את ההתפתחות האבולוציונית של
    האופנוע ולדעתי זה גם הפך אותי לרוכב אחר.

    בתמונה אופנוע של פעם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #347
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    21837 ק"מ

    רכיבה לפני שחם יותר מדי. לפני היציאה שלי לפנסיה הייתי חייב להגיע כל בוקר לעבודה, זה חייב אותי ברכיבה קצרה למתקן לפעמים בימים מושלמים
    היינו חוברים לפני ארוחת הצהרים או במקומה כמה מהחברים שהיו בעל אופנועים ויצאים לרכיבה קצרה שבסופה או מסעדה טוב, או קפה, אלו היו רגעים
    נהדרים כיוון שנבחרו בפינצטה והיו יחסית מעטים מהם. היום הצורך לפרק את האופנוע מאסוריו הוא קשה מדובר בטקס לא קל שלוקח לפחות כמה דקות
    טובות ולפעמים בגללו אני מוותר על יציאה איתו. וכן כמות הקילומטרים שאני עושה עם האופנוע ירדה משמעותית. לכן בכל הזדמנות שיש בה שמץ של
    אפשרות אני יוצא לרכב, זה יכול להיות לבד ויכול להיות עם חברים. לכן שמחתי שיהודה התקשר להציע לרכוב, יהודה הוא עצמאי אדון לזמן שלו ובנוסף
    הוא גם מתופף בחסד שמלווה זמרים רבים ומוכרים ליהודה יש BMW 1200 מבציר מתקדם יחסית והוא רוכב רגוע, שזה סבבה לגמרי לטיולים גנובים.

    ככה צלחנו לגנוב לנו בוקר של רכיבה בהרים קפה טוב ולחמנייה אני הצלחתי להשחיל אימון טכני נוסף שאני אוהב מאד הרוד 6 שיתפו פעולה כמצופה
    וסוף סוך הצלחתי להגיע לזוויות ולקווים שרציתי בלי שום בעיה, הייתי כל כך מרוכז ברכיבה ובהישג הנדרש והכל שיתף פעולה בצורה מושלת שרק אח"כ
    בדיעבד הבנתי גם כמה מהיר הייתי לתחושתי ברכיבה עשיתי הכל נכון ויפה אבל לא תיארתי לעצמי שזה יהיה גם מהיר שכזה. התרגול של רכיבה בהילוך
    נמוך בחירת קו מדויק ושימוש מועט מאד בבלם הוכיח שוב שזו הדרך לתקל את הסיבובים והכביש הזה פשוט כייף אדיר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #348
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אם אתה אוהב להתאמן ממליץ לנסות יום מסלול. הכי כיף לתרגל את הדברים שצריך לעשות כשאתה פוגש את אותה פניה 30 פעמים. יש בעולם הזה הרבה מעבר לקווים נכונים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #349
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    בכביש ציבורי אני תמיד קליק אחד או שתיים מהמקסימום, במסלול ואני אומר את זה מניסיון ברכבים, אני נוטה להגזים בביטחון
    מה שמביא אותי לטעיות ותאונות, לא בא לי עם הכלי שלי ולא בגילי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #350
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    22089 ק"מ

    הורסיס הוא האופנוע הכי פחות מעורך וגם זה שהכי הרבה נזק תדמיתי נגרם לו שלא בצדק, הסיבות רבות אבל לאחרונה מתעוררת מגמה חדשה
    בקרב בוחני האופנועים המקצועיים והחובבים ברשת והסיבה לא תאמינו היא דווקא הסוזוקי החדש.

    מאז יצא הדגם החדש של הורסיס אני עוקב באדיקות אחרי הנעשה בעולם והייתי די מתוסכל, היה לי קשה להבין איך אנשים לא רואים את מה שמונח
    להם מתחת לאף ואז זה התחיל כנראה היה צריך לחכות להולדתם של כמה דגמים נוספים על מנת להבין את הברור מאליו.

    זה התחיל כטפטוף ועכשיו ז כבר מדובר בגלוי, הסוזוקי טוב כמה שיהיה התגלה בעיניי הבוחנים כבעייתי לפחות בדור הראשון מערכת הטיה מפספסת,
    בעיות אחיזה של הצמיגים ומפרט נמוך ובלתי ברור של אביזרים קריטיים. (אל תאמינו לי תבדקו).

    בהשוואה של אחד מול אחד נקודות לקוואסקי, סוזוקי לקחה מנוע מוצלח וניסתה לביית אותו אבל יצא להם קצת ברדק, אף אחד לא טוען שזה לא אופנוע
    מוצלח אבל בניגוד לורסיס זה אופנוע פחות מגובש (אנשים יעריצו אותו ויסגדו לו אבל...).

    מול המתחרים האחרים הקוואסקי באירופה מתחיל בעמדת נחיתות, לא בגלל מה שהוא אלה בגלל המיסוי האופנועים המיובאים מופלים במיסים אל מול
    האירופאים ונוצר מצב מצחיק שבמחיר הורסיס נלחם כמעט ראש בראש בבימר (1250) הקלפים שביד שלו גרועים.

    עזבו עכשיו את הפטריוטיות המזויפת ורגשי הגאווה על התוצרת המקומית, הורסיס נחשב לאופנוע הכי היי טקיסטי ומזווד במפרט ולמי שמחפש נוחות
    בקרוזר כביש ספורט גדול יש שתי אפשרויות ראליות BMW או ורסיס.

    האפריקה חלש ממנו ועם נטייה לרדת גם לשטח שזה משחק די לטובתו ה-KTM הוא....KTM (שלא באשמתו) ויש את הימאהה MT שהוא אופנוע
    מצוין עם יכולות פעלולים וספורט חזק שתאכלס מדבר בעיקר לחברה הצעירים יותר וכאלה שמוכנים לשלם מחיר בנוחות בשתיים ובבלאי גבוה.

    מי שמחפש קרוס-קאנטרי כביש עם יכולת לא מבוטלת של הנאה וספורטיביות, וחושב שמנוע 4 בשורה עם 120 כ"ס משעמם הוא אחד מהשתיים, או
    רברבן או לא מבין על מה הוא מדבר. האפשרות הסבירה יותר שהוא מעולם לא רכב על הורסיס בצורה ראויה.

    אגב זה מחלחל כבר תקופה עכשיו זה כבר נאמר בפה גלוי. הוורסיס משגשג כבר במקומות שאין הפליית מיסים יש לו קהל אוהדים מרשים, והוא מככב
    ברשימת האופנועים הכי מתאימים לטיולים ארוכים ומסעות.

    עכשיו בגלל שרוב הבוחנים האירופאים נאלצים לשלם מחיר גבוה מדד ההשוואה שלהם שונה אל מול הבוחנים האמריקאים למשל, יש סטנדרט שונה.
    בסופו של יום לדיעה האישית של הבוחן יש משקל רב בתוצאות הבחינה שלו ולגילו יש גם משמעות, אם תיקח בוחן צעיר שמחפש ריגושים אה לה GP
    הוא יפספס בקלות את היעוד של הורסיס.
    קחו בוחן שמטייל עם האופנוע ובת הזוג ותקבלו חוות דעת אחרת לחלוטין.

    בקנה בקרוב טיול של שבועיים לרומניה שבמהלכו הג'ינג'ית ואני ניקח את ה-BMW 1300 החדש למסע משותף בהרים הכי גבוהים ברומניה, אז אקבל
    אולי פרספקטיבה שונה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #351
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני חי טוב עם הטרייסר שילוב של מידות של דוגמנית ויכולת רב גונית.
    אם הייתי הולך על משאית אז כבר הייתי מעדיף עם מנוע גדול דוגמת המנוע של הGTR יאבוסה ודומיהם

    ובהזדמנות זו:

    לגמלאי שלנו חסר הגבולות
    יום הולדת שמח לעוד מאה כעשרים שנות זקפה
    שהויאגרה תמיד תעזור ותצליח לקלוע לכל חור.
    שיהיה לך המון נחת גם כשלך הפיליפינית תנגב את התחת

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #352
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני חי טוב עם הטרייסר שילוב של מידות של דוגמנית ויכולת רב גונית.
    אם הייתי הולך על משאית אז כבר הייתי מעדיף עם מנוע גדול דוגמת המנוע של הGTR יאבוסה ודומיהם

    ובהזדמנות זו:

    לגמלאי שלנו חסר הגבולות
    יום הולדת שמח לעוד מאה כעשרים שנות זקפה
    שהויאגרה תמיד תעזור ותצליח לקלוע לכל חור.
    שיהיה לך המון נחת גם כשלך הפיליפינית תנגב את התחת
    ממה נתחיל?
    MT בלאי גבוה? מאיפה זה בא?
    מחיר בגלל מיסוי? בגרמניה הוא נחשב יחסית זול ביחס לאירופאים במיוחד שההבדל בין המחיר הנקוב למחיר שהדילרים מוכרים הוא גדול.

    הבעיה של הורסיס זה שהוא ממשיך את הנוסחה היפנית של פעם, אמינות, פרקטיות בלי גרינד פאקטור.
    הוא מפסיד ברכיבות המבחן של הלקוחות לא של הבוחנים, רוכבים שעושים סבב רכיבות לפני קניה קונים את המתחרים ולא בגלל שהוא לא טוב אלה בגלל שהוא לא עושה את זה להרבה זה משהוא שאי אפשר להסביר אבל ימאהה למשל הבינו את זה מזמן ואז פיתחו את מנועי הCP שהביאו להם הרבה לקוחות.

    ההצלחה של קוואסקי היא עם הZ900 שם הם עוקפים רבים וטובים אבל איכשהוא לZ יש הרבה גרינד פאקטור ביחס למחיר האטרקטיבי שלו שנותן פייט גם לסינים

  8. #353
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שושני, אתה כותב מוכשר אבל גם הכשרון שלך לא יכולת לגרום לוורסיס להיות נחשק. זה אופנוע משתלם עם תמורה טובה לצרכים הספציפיים שלך אבל הוא לא קולע למחנה הכללי, מבוגרים שרוכבים בזוג מעדיפים את ה-GS. וכל השאר פשוט אין להם מה לחפש בוורסיס.
    לפני כמה שנים כשרכבתי על f700gs לקחתי סיבוב על הוורסיס שלך ונדלקתי על המנוע אבל לא על המראה. בסוף קניתי את אחיו הצעיר שחולק איתו מכלולים רבים, את ה-z1000sx. שם המנוע מפיק עוד 24 סוסים והאופי אחר לחלוטין.

  9. #354
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שושני, אתה כותב מוכשר אבל גם הכשרון שלך לא יכולת לגרום לוורסיס להיות נחשק. זה אופנוע משתלם עם תמורה טובה לצרכים הספציפיים שלך אבל הוא לא קולע למחנה הכללי, מבוגרים שרוכבים בזוג מעדיפים את ה-GS. וכל השאר פשוט אין להם מה לחפש בוורסיס.
    לפני כמה שנים כשרכבתי על f700gs לקחתי סיבוב על הוורסיס שלך ונדלקתי על המנוע אבל לא על המראה. בסוף קניתי את אחיו הצעיר שחולק איתו מכלולים רבים, את ה-z1000sx. שם המנוע מפיק עוד 24 סוסים והאופי אחר לחלוטין.
    אין לי שום כוונה כזו להפך יש כמות לא קטנה של לקוחות שפשוט נהנים מהקונספט שהורסיס מציע, רובם אגב לא מפסיקים לשבח.
    הכוונה שלי היא שיש מגמה גם בקרב בוחני האופנועים הצעירים שהם לא הקהל האוטומטי של הכלי הזה שנפל להם האסימון שיש
    בורסיס הרבה מעבר למה שנהוג לחשוב, זה לא קרה מיד זהי מגמה שהתפתחה בשנתיים האחרונות מספיק להשוות את הדעות כשיצא
    הדגם החדש במיוחד מול מבחני ההשוואה לאופנועים אחרים בין מה שהם אומרים היום. הורסיס אולי לא מבריק בשום תחום אבל הוא
    מצוין בהכל בעוד אצל המתחרים יש חלקים מצטיינים אבל יש חלקים שבקושי מגרדים את הטוב מאד. והפערים האלה הופכים את הקערה
    על פיה.

    בעולם מושלם היו לי כמה וכמה אופנועים לכל מצב רוח, היה לי טריומף לעיר:



    היה לי דוקאטי כביש ספורט לסופי שבוע.



    הייתה לי וספה אספנות וגם איזה סקמבלר נחמד.

    והיה לי BMW 1250 אדוונצ'ר לטיולים.



    אבל אנחנו לא בעולם מושלם אז יש לי את עיסקת החבילה הכי טובה בשבילי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #355
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה


    ...הורסיס אולי לא מבריק בשום תחום אבל הוא מצוין בהכל...




    היה לי דוקאטי כביש ספורט לסופי שבוע.

    שני דברים

    1. איזה משפט של איש מכירות, נשמע פצצה אבל לא אומר כלום :-)
    2. אין מצב שתצליח לשבת עליו, במקום של הבטן יש מיכל דלק, ומעבר לזה אתה כבר לא מספיק גמיש :-)
    3. חולה עליך!

  11. #356
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    שושני מבחינת ערך על תמורה כנראה שאתה צודק. אבל אתה לא רוכב כדי להסביר כדאיות צרכנית. מדובר בתחביב יקר חסר הגיון כלכלי.
    כשתרד מהקטע של המשתלם ממליץ שתבדוק את ה GS החדשים. עכשיו בלי הפזילה ועם המון כוח ומומנט.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #357
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    שושני מבחינת ערך על תמורה כנראה שאתה צודק. אבל אתה לא רוכב כדי להסביר כדאיות צרכנית. מדובר בתחביב יקר חסר הגיון כלכלי.
    כשתרד מהקטע של המשתלם ממליץ שתבדוק את ה GS החדשים. עכשיו בלי הפזילה ועם המון כוח ומומנט.
    באמצע ספטמבר אם חיזבאללה לא יקלקלו לי, מתוכן טיול של כ-1600 ק"מ בכבישים הכי מסובבים של רומניה, יחד עם ה-BMW1300GS.
    אז נדבר שוב, בינתיים אם הפורום המכובד הזה עושה לי מגבית נחמדה אני הולך עם ה-1250 בלי למצמץ. (בשקט נגיד גם על ה-4 בשורה שלהם).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #358
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    סתם שאלת תם.
    מדברים כל הזמן על ה-GS (1250, 1300) כאופנוע תיור. איך זה שאף אחד לא מזכיר את ה-RT?

  14. #359
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    סתם שאלת תם.
    מדברים כל הזמן על ה-GS (1250, 1300) כאופנוע תיור. איך זה שאף אחד לא מזכיר את ה-RT?
    ה-RT אופנוע מאד מגושם וכבד בתאכלס מתאים לכבישים הארוכים והישרים של ארה"ב יש לי חבר בארץ שמתנהל עם אחד כזה מאד קשה לרכיבה בעיר בתנועה צפופה
    בגלל המחיר הוא מתחרה בדגמי האדוונצ'ר וה-GS של אותה חברה. היתרון שלהם היא יכולת ירידה גם לכבישים פחות טובים ושבילים מה שלא הייתי מנסה איתו.
    בארה"ב הוא מתחרה דווקא בגולדווינג שעל ידו הוא ניראה פיצפון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #360
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    שושני מבחינת ערך על תמורה כנראה שאתה צודק. אבל אתה לא רוכב כדי להסביר כדאיות צרכנית. מדובר בתחביב יקר חסר הגיון כלכלי.
    כשתרד מהקטע של המשתלם ממליץ שתבדוק את ה GS החדשים. עכשיו בלי הפזילה ועם המון כוח ומומנט.
    איפה לדעתך ייתן לי הבימר ב- 170000 ש"ח יותר מאשר הורסיס באותו מפרט?

    מהירות?
    טכנולוגיה?
    שימושיות?
    צבירת ק"מ?
    יכולות אחרות?

    שוב אופנוע קונים מגחמה ומשאלת לב אבל...עם אופנוע צריך גם לחיות!

    ואני חוזר ואומר אחרי בדיקה וחפירות אין ספור - באירופה כשהתנאים שונים עדיף הבימר על הורסיס:
    1. ההבדל במחיר לא גדול.
    2. שירות הטיפולים בכל היבשת נרחב ומקצועי.
    3. היכולות הטכניות של האופנוע בכבישים שם בעיקר במעברי ההרים עם ציוד מלא ובת זוג טובות.
    4. הכלי נפוץ מאוד וקל למצוא לו כל שתבקש.
    5. הביטוח שם אחר לחלוטין.

    בארץ עדיף הורסיס בגלל המון סיבות.

    1. כלכלית שזה פקטור עצום בקנייה ובמכירה.
    2. כבישים מותאמים למהירות גבוהה יותר. (אז היתרון של הבימר מתקזז משמעותית)
    3. אין פשרה על טכנולוגיה וגאג'טים
    4. ביטוח רגיל.
    5. פריסת מוסכים מקצועיים ומתאימים ארצית.

    הייתי יכול לקנות פרארי ולהתרבב בה כל היום היא הרבה יותר מהרכב שלי ביום יום, אבל אין מצב שהיא עוברת
    את פסי ההאטה בכניסה לשכונה והילדים היו שורטים לי את הצבע בחנייה. פרקטיות וצורך מול חלום שטוב לחלום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO