תוצאות 496 עד 510 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083

    הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

    את סיפור המכירה סיפרתי בשירשור הקודם (http://fullgaz.co.il/forums/showthre...99%D7%9D)סיפור הקנייה מעניין לא פחות,

    לפני כחודשיים כיידע קיבלתי לחץ פיזי מתון מאנשי המכירות במטרו לרכוש ורסיס טלפונים, הצעות הנחה לארגזים וכמעט כל טריק מכירות אפשרי,
    אני הייתי עדיין שבוי בקונספציה של לנסות משהו חדש, בכל חישוב כלכלי של עלות מול תועלת הסתבר לי בעצם שנכון להיום במצב השוק והטיימינג לא שווה לי להשתגע,
    חוסר ההצלחה הראשוני במכירה של הורסיס הישן והמחירים המצחיקים בעסקת הטרייד גרמו לי לחוסר חשק למכור,
    דחיתי לפחות שני קונים פוטנציאלים כי לא מצא חן בעיניי סגנון הדיבור שלהם בטלפון, ועשיתי הכל בכדי לפוצץ את העסקה.
    לא בער לי למכור. שבועיים אח"כ מטרו פרצו במבצע מכירות והורידו את מחירי האופנועים החדשים...תום לב?
    את עיניי צדה מודעת מכירה של ורסיס עם 1200 ק"מ בדגם המפואר עמוס בציוד ושלושה ארגזים מרובעים כמו שרציתי לטיול,
    הזיווד עצמו של גיווי כולל פנסי הערפל, האופנוע חדש למעט שריטה קלה על הארגז בשל שימוש לא נכון.

    דיברתי עם בעל האופנוע קבעתי שנדבר מחר ואגיע לראות ו...למחרת לא הלכתי, שבוע אחרי זה טלפון מפתיע מקונה נחוש הותיר אותי בשעה2000 בלילה בלי אופנוע, קבעתי עם בעל האופנוע למחרת...

    הערך המבוקש במודעה היה 93000 על הארגזים נדבר (קנה אותם ב..12000). בבדיקת הניירת מסתבר שהאופנוע נקנה בתשלומים ומשועבד לחברת המימון,

    כמובן שבעידן הטכנולוגיה והמחשוב והמון פרוטקציה מיוני אופנועים שהינדס את העניינים מול חברת המימון לביטול ההגבלה הכסף החליף ידיים, האימיילים רצו הלוך ושוב, לחברת המימון הביטוח איתורן כביש 6 ושש (6) שעות אח"כ ואחרי ארוחת צהרים בג'פניקה על חשבון המוכר הענק הירוק שלי...

    אני יודע שכמה גבות הורמו בשל הבחירה, היה לחץ מהקהל לעבור למשהו אחר, אבל ופה נכנס השכל היישר והתחשיב הכלכלי, הורסיס נותן לי פתרון של 98.9% לצרכים האמתיים שלי, במיוחד בהקשר להרפתקה הארוכה שמחכה לנו בחו"ל. רציתי עוד כוח כאילו ש-120 כ"ס לא מספיקים רציתי משהו אחר אבל בפועל ההפרש במחיר לא מצדיק 1.1% מה גם שלכל כלי היו יתרונות וחסרונות נוספים. ברכיבה לבית התחלתי להרגיש את ההבדלים,

    הכלי חדש ומשדר איכות, בחיטוט מהיר גילית שהבעלים הקודמים או במפעל הוא הוגבל ל- 8000 סל"ד במנתק ההצתה כמובן שהעליתי מיד ל- 10000 תחילת הקו האדום. רכבתי במצב "כביש" רוכב אחד וציוד-היה נהדר ונעים. בסיבוב הראשון גיליתי כמה כשלים סביב צינורית הבלם הקדמי וישנו חוט חישן למערכת שלא בא לי טוב בעין, היראה לי כהרכבה מרושלת, בבחינה מקרוב התגלה כי תפס הגומי שמחבר את שניהם הורכב...הפוך פירוק זריז והרכבה נכונה והמראה מושלם... נישאר לי עכשיו ללמוד היטב את הפונקציות ויש הרבה מהם, צריך ללמוד למה כדאי לי לחבר את האופנוע לבלוטוף של הטלפון, ומה עושה כל מצב. ונישאר לי לרכוב הרבה. בתכנון קפיצה לאבי ברמן מומחה אופנועים לבדיקת "מה נישמע" מעבר על המערכות בעיניים של מומחה ולראות שהכל בסדר בכמויות הנוזלים מתיחות ובטיחות קצת פינוק בווקסים יקירם למיכל לפלסטיקים וחלקי המתכת ואז לרכוב כמה שיותר.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 28-07-2022 בשעה 08:30.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO