אכן
אני מחפש מיו וורוד עם מדבקות הלו קיטי
מועמד רציני להיות שר המשפטים או יו"ר הכנסת בהתאמה לחישוקים והקולות
אכן
אני מחפש מיו וורוד עם מדבקות הלו קיטי
מועמד רציני להיות שר המשפטים או יו"ר הכנסת בהתאמה לחישוקים והקולות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש לך עד סוף החודש+יום להתאפס על עצמך, אז אני חוזר חמוש במידע יד 1 על ה-1300 הגרמני ואז נצבע אותך בכחול.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה לא תקנה שום גרמני
אתה רציונאלי מדי
אתה תישאר עם המשאית חסרת הנשמה שלך שהיא אכן מעולה לצרכיך וככזאת מתאימה לך כמו + לחשבון בנק.
מבטיח לפרגן לך אם תרכוש משאית עם נשמה גם אם היא תזייף ותקרטע.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לפי סוכנויות ההימורים 73% מהשוק בטוח שלא תקנה GS רק כדי להמשיך להלל הוורסיס.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מאז שהקפטן נגמל מבורקסים ומארזים של שוקו ולחמניה יש לו זמן לרשום להלל את הוורסיס ולחלום על קלנועית מבית אפיקים
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש כבר רשמים ראשונים על הכלי החקלאי ששכרת?
Screenshot_2024-09-19-06-33-18-167_com.whatsapp-edit.jpg
האם נמצא מועד לנחול את התואר "המשאית הכי טובה בעולם" שהענק(ית) הירוק(ה) כל כל אוהב(ת) להתהדר בו?!
נערך לאחרונה על ידי AsafA; 19-09-2024 בשעה 06:40.
קוואסקי הרגע יצרו את האופנוע הבא של שושנים, הורסיס 1100, תתחדש
בזמן שכל היצרים בדיאטה ומשילים משקל משמעותי מהכלים שלהם, הוורסיס ממשך להשמין ל-259 ק"ג. יש אופציות הרבה יותר מעניינות בחוץ.
כבר מתקרב לקטגורית משקל של מובילי טנקים.
לפחות שיכניסו מנוע ראוי דוגמת הGTR1400 שייתן מומנט של משאית הספק של F15.
האמת שזה נראה לי דיל ממש לא רע.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חזרתי ואני אפתח שרשור בקרוב למען האמת לא נכנסתי לפורום במשך כל שהותי שם מהרבה סיבות אבל העיקרית שבהם כי זה היה טיול שונה בצל המצב בארץ.
אם להתעלם לרגע מהעקיצות בנושא המשאית האהובה שלי הינה כמה תובנות שאינן אובייקטיביות לחלוטין.
רכבתי על מגוון אופנועים בארץ ובעולם כשרוב הרכיבות שלי הן בזוג כך שלמשקל דעתה של הג'ינג'ית חשיבות רבה כי היא פורטת לפרוטות את השימושיות
הנגזרת וכמות ההנאה מהאופנוע.
כבר עכשיו אגיד שאם הייתי בוחר אופנוע מועדף רק על פי רמת החשק הייתי בוחר בטריומף קפה רייסר 1200 עם כל השיק וחוסר השימושיות שלו.
עשיתי קצת סקירה אחורנית על המקומות שרכבתי שמחדדים את הצורך באופנוע מתאים לנו:
1. רכבתי באלפים הצרפתיים/שווצרים/צרפתיים.
2. רכבתי בדולומיטים האיטלקיים.
3. רכבתי בהרים הקריפטיים של רומניה.
4. עליתי וירדתי את הפירנאיים הספרדים/צרפתיים מכל הצדדים.
5. רכבתי ברכס הרי הצומהקה ביוון וההרים הגבוהים שבסביבה.
6. רכבתי בהרי סיירה נוודה בפורטוגל
מה שגיליתי שעל מנת ליהנות באמת בטיול זוגי עם משקל וציוד צריך אופנוע שמיועד לכך. יתרה מזאת אם לקלקל קצת את הסיפור של רומניה בספוילר
צריך גם שהאופנוע יהיה במצב טוב (אני כנראה קיבלתי אופנוע שחוט) שפגע במעט בחוויה ובזיכרון של ה-1250 הראשון שרכבתי). והכי חשוב האופנוע
צריך להיות מתאים גם עבור בת הזוג.
לג'ינג'ית בחירה אחת ויחידה וזה הורסיס. נוח לה לעלות ולרדת ממנו ויש לזה משמעות רבה. המושב היה נוח וטוב יותר והמרחק בין הרוכב למורכב טוב
יותר ופחות צפוף. גובה הנפת הרגל לרגלית הנוסע והיכולת להניף את הרגל הנגדית למי שהיא לא רקדנית בלרינה טוב יותר בורסיס.
אצלי התחושות קצת שונות מצג הרגליים בבימר מכוון קצת לאחור מה שיוצר זווית V לרגלים שמחת לי את שריר הירך שכאבה לאחר כשעה רכיבה, בורסיס
הרגל ממוקמת 90 מעלות מה שמקל את הלחץ מהרגל ונוח יותר לרכיבה ארוכה.
הבימר יציב יותר במהירות נמוכה ובעמידה בעת העלייה או הירידה של המורכבת בגלל חלוקת משקל נמוכה ומשרה יותר ביטחון בפניות הדוקות מאד ואין
בו את ההצלפה של השרשרת בטורים נמוכים בהילוך שני בגלל גל ההינע. מאין טרקטור חקלאי שים הילוך נמוך 1-2 תן מעט מאד גז והאופנוע ייסע לאן
שתרצה על כוח האינרציה בלי שיהוקים גיהוקים או דרמות. הבימר הנוכחי שרכבתי עליו אילץ אותי לרכוב בהילוכים מדויקים והגמישות שלו הייתה פחות
טובה משל הורסיס ולפעמים נאלצתי להוריד מהילוך רבעי לשני רק בכדי לעבור פנייה שגרתית שבוורסיס הייתי עושה ברבעי בלי לחשוב פעמיים.
התחושה הכללית הייתה שאני עובד בשביל האופנוע במקום שזה יהיה ההפך.
מסקנה נוספת שאי אפשר להכליל את אירופה כדרך נסיעה אחידה ההבדל בין הרכיבה ברומניה ליוון או פורטוגל הוא מהותי ולכל ארץ נדרש פרק הסתגלות.
וברכיבה שונה מהותית מהרכיבה בגרמניה שוויץ או אוסטריה.
בסך הכל הכללי אני עדיין מחזיק בדעה שעבורי בלבד לטיול כזה הייתי מעדיף בימר חדש (לא רכבתי על ה-1300) אבל כצורך זוגי אני יכול להגיד בביטחון
שהורסיס על כל המגבלות שלו עשה עבודה טובה יותר. (שוב אני מזהיר את עצמי בביקורת שייתכן שזה בגלל האופנוע הספציפי שקיבלתי).
בארץ הרכיבה שונה מהותית מהרכיבה בחו"ל וכאן כבר הפערים מתגמדים למרות היכולת המוכחת של הבימר וההרגשה הנהדרת של המנוע במלוא ההספק
עם הכוח הגולמי אני מעדיף את מנוע ה-4 בשורה הגמיש והמהנה של הורסיס שנותן גם בראש כשצריך ברכיבה ספורטיבית.
הבימר הוא אופנוע תיור קלאסי עם שם וכבוד בעיר ובפקקים הוא איטי ומגושם.
הורסיס הוא ספורט תיור בדגש על ספורט עדיין כבד פחות מגושם בפקקים.
עכשיו צריך לבדוק את המתחרים הסוזוקי הצעיר עם ה-150 כ"ס על משקל של 126 ק"ג והכי חשוב מה תגיד הג'ינג'ית עליו.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בנוסף ל-GX קח את הגינג'ית לרכיבת מבחן גם על הטרייסר 9, היא ניסתה את הטרייסר 900 שמאד שונה מה-9 בכל מה שקשור למורכבת. יש כתב ביוטיוטב שרוכב עם אשתו (מזכירה את ענת), היא אמרה שה-9 היה לה יתר נוח מהוורסיס (שעד אז היה הכי נוח בשבילה) והרבה יותר נוח מה-S1000XR.