עמוד 29 מתוך 36 ראשוןראשון ... 192728293031 ... אחרוןאחרון
תוצאות 421 עד 435 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני רוכב כבר עשור עם חליפה של RUKKA, ובדיוק חזרתי מטיול ביוון שכלל חלקים חמים וחלקים די קפואים (בניגוד לקפטן, אני לא עמיד לקור).
    ללא הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח שבין 10-25 מעלות. מעל לזה מתחיל להיות חם מדי, בכל זאת - זה לא מעיל רשת.
    עם הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח של 0-18 מעלות (אולי גם פחות, לא בדקתי). 20 מעלות עם הבטנות - נסבל, אבל כאמור אני מתמודד עם חום טוב יותר מאשר עם קור.
    החליפה עדיין עמידה לגשם, גם אחרי עשור של שימוש, וכמה תיקונים קטנים עקב החלקות ובלאי טבעי.
    חושב לציין - מדובר בדגם ישן מאוד, קניתי את החליפה אי-שם ב-2015 כמשומשת (במצב קרוב לחדש). ייתכן מאוד שנושא האוורור שופר עם השנים. השותף לטיול רכב עם ציוד דנדש של KLIM, ולדבריו לא היה לו טענות לאוורור גם במקטעים החמים ביותר (27-28 מעלות, להערכתי).

    עם זאת, החליפה היא לא המגבלה העיקרית...
    1. עד כה, החלפתי הרבה דגמים של מגפיים - ואף דגם לא נשאר עמיד כמו שצריך לגשם לאורך זמן.
    2. כפפות... אני רוכב עם כפפות חורף די יקרות של RUKKA, ולצערי - מתחת ל-13 מעלות, ברכיבה ממושכת קר בידיים. מתחת ל-8 זה נהיה בלתי נסבל ברכיבה רצופה של למעלה מחצי שעה. הפתרון הוא מגיני ידיים וידיות מחוממות (נבדק על הגוצי V85TT ששכרתי בצרפת במרץ ועבד נפלא), אבל לא כל אופנוע שכור מצוייד בפרטים החשובים האלה.
    אני עם מגפי דייטונה כבר עשור שבמפתיע עדיין מיוצרות בגרמניה, עד היום אטומות למים בזמן שלא מרגישות חנוקות בקיץ.
    שווה לנסות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    תודה!
    יקר ברמות... מחיר של מגפי רכיבה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תודה!
    יקר ברמות... מחיר של מגפי רכיבה.
    כמה תובנות מעשרות שנות רכיבה.

    1. כמו שהשוק משתנה, הצרכים של הרוכב משתנים, הרכיבה משתנה, הכלים משתנים, ככה היכולות של הרוכב והתקציב משתנה.

    2. אין תחליף אמתי לאיכות ועל איכות משלמים. זה לא אומר שתמיד צריך לקנות את היקר ביותר.

    3. ציוד טוב ומתאים שווה משקלו בזהב, רכבתי עם הנעלים האלה ב-4 טיולים שונים בחו"ל וכמובן בארץ, ככה שתחלק את המחיר לשימוש.

    4. ציוד שעושה את העבודה נוח ונכון לך אתה תשתמש בו הכי הרבה וציוד שנמצא עליך מציל חיים, ווסט מתנפח ששוכב בארון לא יעשה עבודה.

    5. יש לי גם מגף רכיבה נהדר ליציאה בשבת לכמה שעות רכיבה וישיבה בקפה, להסתובב איתם כל היום כולל טיולים רגליים זה לא אפשרי.

    6. הכי מבאס כשאתה רחוק מהבית לגלות שהציוד כשל ואז להתחיל לאלתר או לקנות משהו אחר בהכרך, לרוב זה יוצא יותר יקר.

    7. רוב הציוד הזול וכזה שנמכר כמציאה, מתגלה בסוף כזבל ולא עושה עבודה קנייה של כמה כאלה מגיעה למחיר פעם אחת של ציוד איכותי.

    8. דברים איכותיים שקניתי והשתמשתי החזיקו מעמד הרבה זמן ואם תעשה חישוב של עלות ותועלת+זמן השימוש תגלה שזה שווה.

    9. ניתן למצוא דברים איכותיים במחירים סבירים אם מתנהלים נכון.

    10. אם יש לך חבר בשירות פעיל והוא מוכן לקנות לך בנקודות שלו ואתה תחזיר לו בכסף מזומן תחסוך כ-50 אחוז.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תודה!
    יקר ברמות... מחיר של מגפי רכיבה.
    אין הרבה מגפי גורטקס לרכיבה במחיר הזה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    23679 ק"מ

    יצאנו בשבת לרכוב א' על המפלצת הכחולה לוקי על השד האדום ואני על המשאית הירוקה, האמת זה התחיל קודם שקבענו להיפגש ולהגיע ללוקי לבית. בנקודת
    המפגש היה לי זמן לנפח את 2 הגלגלים עם המשאבה הניידת החדשה להרצת ניסיון (עובדת מצוין) ואפילו לשלוף את בקבוק הספריי מי סבון ולנקות אבק ולכלוך
    עד שא' הגיע...יצאנו בדרך הארוכה לכיוון מבשרת, בדרך לשם מרצדס ספורטיבית עם נהג אידיוט שעקף בירידה רוכב אופנים וסגר לי חצי נתיב בעלייה כמעט
    גמר לנו את הטיול אבל הצלה שלי ברגע האחרון והצלחנו להתחמק, א' מאשים את הארגזים שכמעט הרגו אותו, אני מאשים את האידיוט.

    כמובן שהתעורר שוב הוויכוח על גודל, משקל ויכולות המנוע. יש צדק נקודתי בטיעונים של א' על אופנוע קל יותר, צר יותר וחזק יותר. הייתי יותר מהיר, אבל האם
    מהירות הופכת אותך בהכרך לרוכב טוב יותר?

    זה כמובן תשובה מורכבת שאין עליה מענה פשוט של כן או לא, מבחנתי להגיע לקצה ומעבר של הכלי שלך ביכולות שלו ולתת את המקסימום הופך אותך לרוכב
    טוב ובעל יכולת, אישית אני מעדיף להיחשב לרוכב טוב יותר ולא לבעל כלי טוב יותר. אמר פעם אחד ומנהגי ה-GP המפורסמים, אני מעדים להפסיד לנהג טוב
    יותר, מאשר לרכב טוב יותר". וזה אומר הכל.

    הדבר השני זה כמו שאני אומר תמיד אופנוע צריך להתאים לצרכי בעליו ואם הצרכים הם 3 ארגזים, מנוע חזק ומשלמים במשקל אז שיהיה... אני יכול להוביל או
    לסגור את החבורה הרוכבת לפי בחירה.

    בכביש טכני שמבחנתי זה הכביש המהנה ביותר לאופנוע ולרכיבה ספורטיבית באים לידי ביטוי כישורי הרוכב שם למהירות הסופית אין משמעות והטכניקה והיכולת
    באה לידי ביטוי, בטיולים ארוכים למקום למנוע השקט ויכולת השיוט יש משקל רב (תרתי משמע), ואם חשקה נפשי בקצת מהירות בכבישים ישרים אין לי שום בעיה
    להגיע לקצה גבול ה-120 כ"ס וצפונה ל-200 קמ"ש לפי דיווחים זרים. אין לי צורך ביותר.

    אז אחרי הקפה ובמזג אוויר מצוין יצאנו לאזור לטרון שמשלב דרך נהדרת ונוף נפלא וארוחת בשרים ואפילו פגשנו חבר ותיק... הייתה שבת כייף!

    בשבוע הבא מתוכנן טיפול 24000 יהיה נהדר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ...בדרך לשם מרצדס ספורטיבית עם נהג אידיוט שעקף בירידה רוכב אופנים וסגר לי חצי נתיב בעלייה כמעט
    גמר לנו את הטיול אבל הצלה שלי ברגע האחרון והצלחנו להתחמק, א' מאשים את הארגזים שכמעט הרגו אותו, אני מאשים את האידיוט.
    א' התכוונן שאם לא היו לך ארגזים, אז המשאית שלך לא הייתה ברוחב של 75% מרכב ממוצע, ולא היית מתרגש מזה שהוא נכנס לנו לנתיב...

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    א' התכוונן שאם לא היו לך ארגזים, אז המשאית שלך לא הייתה ברוחב של 75% מרכב ממוצע, ולא היית מתרגש מזה שהוא נכנס לנו לנתיב...
    ולמרות זאת...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בואו נפתח את הבוקר בחדשות טובות, אז אחרי הוויכוח אם שווה להחליף את דגם ה-1000 המתקדם ל-1100 החדש צללתי לעומק השינויים. מעבר להגדלת נפח המנוע שונה גם גלגל התנופה לכבד יותר מה שמאפשר מנוע גמיש יותר (לא נתקלתי בבעיה בדגם הקודם אבל שיהיה) זאת אומרת תפוקה טובה החל מ-1500 סל"ד במקום 2500 סל"ד בדגם הקודם, גלגל שיניים אחורי איבד שן אבל הילוכים 5-6 קיבלו יחס ארוך יותר בתמורה מה שאומר שיוט רגוע יותר ויותר חיסכון בדלק שינוי יחס העברה בגיר מאפשר עכשיו להיות מדוייקים יותר וחזקים מאד בהילוכים הנמוכים בכביש טכני ולהסתמך על בלימת מנוע טובה יותר ומהירים יותר בהילוכים הגבוהים אפרופו בלימה הבלם האחורי גדל ומספק הרבה יותר יכולת בלימה מהקודם בעקבות עליית המשקל הכללית. הזיווד והמראה המוכר נישאר בעיקר בשביל לשמור על מחיר נוח ויחס תמורה למחיר שזה השוס הגדול של הדגם הזה והכלי נישאר ברמה האיכותית הטובה המוכרת מה שהופך אותו למעניין עוד יותר מי שטוב באנגלית יכול להתמקד גם כאן: https://www.motorcyclenews.com/bike-...sys-1100/2025/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לוקי לא חושב שרוכב טוב יותר זה רוכב מהיר יותר.
    רוכב טוב יותר זה רוכב שביום שהוא יקבל תעודת אזרח וותיק ויוכל לספר על חוויותיו.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כל הכבוד לקאוואסאקי על העיצוב של הדאשבורד.
    היחידים שעוד עושים לוח שעונים קריא ומד סל"ד עם מחוג.
    רק בגלל זה הייתי שוקל את האופנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=KKatkov;199605]כ
    רק בגלל זה הייתי שוקל את האופנוע.


    יתפסו אותך על משקל יתר

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כל הכבוד לקאוואסאקי על העיצוב של הדאשבורד.
    היחידים שעוד עושים לוח שעונים קריא ומד סל"ד עם מחוג.
    רק בגלל זה הייתי שוקל את האופנוע.
    לא יודע על מה רכבת אבל המסכים מהשנתיים האחרונות קריאים ונוחים לשימוש, הלוח השעונים הזה מוריד לרוב הלקוחות

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO