פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה!
יקר ברמות... מחיר של מגפי רכיבה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כמה תובנות מעשרות שנות רכיבה.
1. כמו שהשוק משתנה, הצרכים של הרוכב משתנים, הרכיבה משתנה, הכלים משתנים, ככה היכולות של הרוכב והתקציב משתנה.
2. אין תחליף אמתי לאיכות ועל איכות משלמים. זה לא אומר שתמיד צריך לקנות את היקר ביותר.
3. ציוד טוב ומתאים שווה משקלו בזהב, רכבתי עם הנעלים האלה ב-4 טיולים שונים בחו"ל וכמובן בארץ, ככה שתחלק את המחיר לשימוש.
4. ציוד שעושה את העבודה נוח ונכון לך אתה תשתמש בו הכי הרבה וציוד שנמצא עליך מציל חיים, ווסט מתנפח ששוכב בארון לא יעשה עבודה.
5. יש לי גם מגף רכיבה נהדר ליציאה בשבת לכמה שעות רכיבה וישיבה בקפה, להסתובב איתם כל היום כולל טיולים רגליים זה לא אפשרי.
6. הכי מבאס כשאתה רחוק מהבית לגלות שהציוד כשל ואז להתחיל לאלתר או לקנות משהו אחר בהכרך, לרוב זה יוצא יותר יקר.
7. רוב הציוד הזול וכזה שנמכר כמציאה, מתגלה בסוף כזבל ולא עושה עבודה קנייה של כמה כאלה מגיעה למחיר פעם אחת של ציוד איכותי.
8. דברים איכותיים שקניתי והשתמשתי החזיקו מעמד הרבה זמן ואם תעשה חישוב של עלות ותועלת+זמן השימוש תגלה שזה שווה.
9. ניתן למצוא דברים איכותיים במחירים סבירים אם מתנהלים נכון.
10. אם יש לך חבר בשירות פעיל והוא מוכן לקנות לך בנקודות שלו ואתה תחזיר לו בכסף מזומן תחסוך כ-50 אחוז.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
23679 ק"מ
יצאנו בשבת לרכוב א' על המפלצת הכחולה לוקי על השד האדום ואני על המשאית הירוקה, האמת זה התחיל קודם שקבענו להיפגש ולהגיע ללוקי לבית. בנקודת
המפגש היה לי זמן לנפח את 2 הגלגלים עם המשאבה הניידת החדשה להרצת ניסיון (עובדת מצוין) ואפילו לשלוף את בקבוק הספריי מי סבון ולנקות אבק ולכלוך
עד שא' הגיע...יצאנו בדרך הארוכה לכיוון מבשרת, בדרך לשם מרצדס ספורטיבית עם נהג אידיוט שעקף בירידה רוכב אופנים וסגר לי חצי נתיב בעלייה כמעט
גמר לנו את הטיול אבל הצלה שלי ברגע האחרון והצלחנו להתחמק, א' מאשים את הארגזים שכמעט הרגו אותו, אני מאשים את האידיוט.
כמובן שהתעורר שוב הוויכוח על גודל, משקל ויכולות המנוע. יש צדק נקודתי בטיעונים של א' על אופנוע קל יותר, צר יותר וחזק יותר. הייתי יותר מהיר, אבל האם
מהירות הופכת אותך בהכרך לרוכב טוב יותר?
זה כמובן תשובה מורכבת שאין עליה מענה פשוט של כן או לא, מבחנתי להגיע לקצה ומעבר של הכלי שלך ביכולות שלו ולתת את המקסימום הופך אותך לרוכב
טוב ובעל יכולת, אישית אני מעדיף להיחשב לרוכב טוב יותר ולא לבעל כלי טוב יותר. אמר פעם אחד ומנהגי ה-GP המפורסמים, אני מעדים להפסיד לנהג טוב
יותר, מאשר לרכב טוב יותר". וזה אומר הכל.
הדבר השני זה כמו שאני אומר תמיד אופנוע צריך להתאים לצרכי בעליו ואם הצרכים הם 3 ארגזים, מנוע חזק ומשלמים במשקל אז שיהיה... אני יכול להוביל או
לסגור את החבורה הרוכבת לפי בחירה.
בכביש טכני שמבחנתי זה הכביש המהנה ביותר לאופנוע ולרכיבה ספורטיבית באים לידי ביטוי כישורי הרוכב שם למהירות הסופית אין משמעות והטכניקה והיכולת
באה לידי ביטוי, בטיולים ארוכים למקום למנוע השקט ויכולת השיוט יש משקל רב (תרתי משמע), ואם חשקה נפשי בקצת מהירות בכבישים ישרים אין לי שום בעיה
להגיע לקצה גבול ה-120 כ"ס וצפונה ל-200 קמ"ש לפי דיווחים זרים. אין לי צורך ביותר.
אז אחרי הקפה ובמזג אוויר מצוין יצאנו לאזור לטרון שמשלב דרך נהדרת ונוף נפלא וארוחת בשרים ואפילו פגשנו חבר ותיק... הייתה שבת כייף!
בשבוע הבא מתוכנן טיפול 24000 יהיה נהדר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בואו נפתח את הבוקר בחדשות טובות, אז אחרי הוויכוח אם שווה להחליף את דגם ה-1000 המתקדם ל-1100 החדש צללתי לעומק השינויים. מעבר להגדלת נפח המנוע שונה גם גלגל התנופה לכבד יותר מה שמאפשר מנוע גמיש יותר (לא נתקלתי בבעיה בדגם הקודם אבל שיהיה) זאת אומרת תפוקה טובה החל מ-1500 סל"ד במקום 2500 סל"ד בדגם הקודם, גלגל שיניים אחורי איבד שן אבל הילוכים 5-6 קיבלו יחס ארוך יותר בתמורה מה שאומר שיוט רגוע יותר ויותר חיסכון בדלק שינוי יחס העברה בגיר מאפשר עכשיו להיות מדוייקים יותר וחזקים מאד בהילוכים הנמוכים בכביש טכני ולהסתמך על בלימת מנוע טובה יותר ומהירים יותר בהילוכים הגבוהים אפרופו בלימה הבלם האחורי גדל ומספק הרבה יותר יכולת בלימה מהקודם בעקבות עליית המשקל הכללית. הזיווד והמראה המוכר נישאר בעיקר בשביל לשמור על מחיר נוח ויחס תמורה למחיר שזה השוס הגדול של הדגם הזה והכלי נישאר ברמה האיכותית הטובה המוכרת מה שהופך אותו למעניין עוד יותר מי שטוב באנגלית יכול להתמקד גם כאן: https://www.motorcyclenews.com/bike-...sys-1100/2025/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לוקי לא חושב שרוכב טוב יותר זה רוכב מהיר יותר.
רוכב טוב יותר זה רוכב שביום שהוא יקבל תעודת אזרח וותיק ויוכל לספר על חוויותיו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כל הכבוד לקאוואסאקי על העיצוב של הדאשבורד.
היחידים שעוד עושים לוח שעונים קריא ומד סל"ד עם מחוג.
רק בגלל זה הייתי שוקל את האופנוע.
![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
[QUOTE=KKatkov;199605]כ
רק בגלל זה הייתי שוקל את האופנוע.
יתפסו אותך על משקל יתר
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI