עמוד 28 מתוך 36 ראשוןראשון ... 182627282930 ... אחרוןאחרון
תוצאות 406 עד 420 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #406
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא הייתי ממליץ על הGX כי הוא דגם חדש וסוזוקי ידועים כחברה שמגיבה לאט למחלות ילדות.
    עוד שנתיים כנראה יצא להם אופנוע מעודכן כמו שצריך

  2. #407
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    נכון להיום אין שום כוונה להחליף את הורסיס שלי מהמון סיבות אבל בעיקר מהסיבה העיקרית שכל החלפה עולה כסף רב וככל שיש יותר
    החלפות ההפרש שתשלם יעלה בסופו של דבר יותר מקניית דגם מוצלח אחר ואני אסביר:

    האופנוע שלי מושלם היום לצרכי - הוא אמין מאד טיפולים בזמן צמיגים רעננים וארגזים לפי צרכי תאכלס אין צורך להוסיף שקל רק לעלות ולרכוב.
    את ירידת הערך של הדגם ספג המוכר הראשון (קניתי אותו עם 1700 ק"מ) וכן את כל הציוד היקר שמורכב עליו. נניח ואמכור מחירון + אז...

    אופנוע חדש יעלה לי מעל 100000 ש"ח ערום הוסף ציוד ואנחנו מדברים כבר על כמעט הכפלת העלות היום. השינוי והתמורה נמוכה.

    אופנוע משומש יגרור איתו את נפילת הערך למוכר אבל יצטרך יישור קו והתאמה לדרישות שלי - שוב מדובר בסכום לא מובטל לתוספת.

    האופנוע שלי עומד על 23XXX ק"מ - עדיין חדש לתקלות, טיפול גדול בפתח, יש כבר את כל החלפים מראש. הטיפול הבא בעוד 12000.

    12K ק"מ ייקח לי פחות או יותר עוד שנה וחצי ויותר, במאי אני מתכנן טיול 3 חודשים יוון-נרווגיה-יוון. כ-10000 ק"מ פחות או יותר.
    את האופנוע הזה אנחנו מכירים ואוהבים והוא כנראה זה שיצא איתנו שוב לטיול.

    כשאחזור זה יהיה כבר סיפור אחר. הדגמים החדשים כבר ישתפשפו על הכביש יהיו מציאות שונות ומשונות לקנייה עדיין לא פסלתי לחלוטין את
    ה-1300 יהיה מעניין לבחון אותו. הצרכים שלנו (בדגש על שלנו) שונים ולכן התאמת האופנוע צריכה להיות מדויקת יותר מקניה רגילה והדרישות
    שונות משל הקונה הרגיל.

    בקיצור אבחן את הדגמים החדשים במסגרת הזמן אבל הקנייה הבאה רחוקה עדין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #408
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    התמונות להדגמה של ההבדל בין הורסיס המצויד לטיול ארוך לבין הבימר 1250 עם קצת פחות ציוד ותוספות. לנסות להמחיש ככל הניתן את ההבדלים:


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #409
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    23356 ק"מ

    עכשיו זה כבר מתחיל להיות אמיתי בשיחות סלון ולפעמים על המרפסת הג'ינג'ית כבר מדברת על המסע הבא שלנו לנורבגיה ולמה זה חשוב?

    כשחזרנו מהטיול ברומניה, הג'ינג'ית ואני הבנו שיש בעיה, בראש אנחנו עדיין בני 16+ אבל הגוף כבר צועק את שלו, זה התחיל כשהיא העדיפה
    המשך רכיבה על עצירה קטנה בפיסת נוף רק בשביל לא לעלות ולרדת שוב מהאופנוע. זה המשיך בכך שהיא היללה ושיבחה את הורסיס בגלל מיקום
    הרגליות והיכולת להשתחל מאחור בקלות, ועבר לכך שמשך זמן הרכיבה בפועל והמרחק התקצרו וזמן בית המלון התארך. כשדיברתי על מסע של 3 חודשים
    מיוון (סלוניקי) עד הנקודה הכי צפונית בנורבגיה (נורד קאפ) הייתה שתיקה רועמות, יתרה מזאת כשהזכרתי את התכנית לאחרים היא נהגה לסייג את
    התכנון בהרבה תירוצים, ההחלטה המשותפת שלנו הייתה: לא מחליטים החלטות חשובות כשעייפים, זה נכון בטיולים וזה נכון גם בבית. כשעייפים מחליטים
    החלטות גרועות או עושים טעויות. לפעמים עדיף לעצור בנקודה הכי קרובה לדאוג לגוף ולנפש ורק אחר כך לקבל החלטה משפיעה.

    אז התחלנו פה בארץ בהכנות כלליות, עייפות כאבים חוסר נוחות זה עניין של כושר גופני והתחזקות, נרשמנו למכון כושר ושיעורי פילאטיס מכשירים, מצחיק,
    נשמע מופרך, אבל כשאומרים למאמן או המאמנת איפה הבעיות ועובדים נכון על השרירים והמתיחות פתאום מתגלה עולם אחר, תנועות שהייתי מוגבל בהם
    הפכו לקלות, שרירים שלא ידעתי על קיומם עובדים טוב יותר וההרגשה הכללית טובה יותר ויש לי לפחות עוד חצי שנה להתחזק.

    ההמשך היה בהגדלת זמן המיועד לטיול ביותר משלושה שבועות, כל באופן רשמי הטיול יהיה בן שלושה (3) חודשים, יציאה במאי וחודש מעבר מסלוניקי יוון
    לבולגריה משם לרומניה מדרום מערב שלה ועד צפון מערב (חלקים שלא היינו בטיול הקודם) משם להונגריה אוסטריה צכיה וגרמניה, ומשם לדנמרק ובמעבורת
    לדרום נורבגיה. לחלק הזה של המסע יוקדש חודש שלם שהוא מעל ומעבר לצורך האמתי ומתיר לנו הרבה מאוד חופש בחירה של זמן מקום ומנוחה. לנורבגיה
    עצמה מוקדש חודש נוסף (יוני) מדרום לצפון שבתאכלס לוקח בדרך כלל שבועיים שלושה בהתאם למקומות שרוצים לראות. סיום החלק הזה יהיה בנורד-קאפ.



    https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0...A7%D7%90%D7%A4

    *מטיילים מנוסים ומומחים לנורבגיה ממליצים על טיולים שם ביוני שנחשב יחסית לחודש שאינו גשום במיוחד. והיות ואין לנו תאריך חזרה אז הגמישות גדולה
    רק בסיום המסע ולאחר שנשלח את האופנוע חזרה לארץ נערך ביוון לטיסה חזרה.

    משם נתחיל להתגלגל חזרה לסלוניקי כשנעבור בארצות הבאות: פינלנד שוודיה חזרה לגרמניה ומשם כל הדרך חזרה לסלוניקי יוון. עוד חודש.

    הטיול באירופה מוכר לנו וקליל יחסית אבל מרגע שעוזבים את המבורג גרמניה ומפליגים במעבורת לנורבגיה מתחיל הסיפור האמתי והבלתי מוכר לנו של מזג
    אוויר אחר כבישים ותרבות קצת שונה מאשר באירופה הקלאסית הארצות המעניינות יהיו נורבגיה פינלנד ושוודיה ששונות מהותית.

    עכשיו גם הג'ינג'ית כבר מדברת על הטיול מה שהופך אותו ליותר אמתי, אז את ההכנות הפיזיות אנחנו עושים ממש עכשיו, לגבי הורסיס בסוף החודש מתוכנן
    טיפול 24 שזה הטיפול הגדול ובמסגרתו נכין את האופנוע למסע, בגרמניה נעשה הערכת מצב לגבי המשך הדרך וצורך בטיפול נוסף קטן ונקווה לטוב.

    חלק מהמסע הזה ויתרת הזמן הארוכה תיתן לי הרבה מאד חופש פעולה לכמה דברים:

    1. לנו - לגוף ולנפש -מנוחה ברווחי זמן לפי הצורך, טיולים נוספים ללא האופנוע מזחלות כלבים, טרקים לאתרי נוף בהליכה, או אמצעים אחרים.
    2. למסלול - מצאתי שלפעמים למקומיים יש רעיונות מצוינים למקומות שלא היו בתכנון הגדול ומצריכים זמן או פסטיבלים ואירועים אחרים בתאריכים מדויקים.
    3. לאופנוע - לפעמים צריך יותר מיום או יומיים לטיפול באופנוע והגמישות עוזרת לעשות את הטיפול הנכון.
    4. מזג האוויר - לו יש תכוניות משלו ועדיף להתנהל לפיו ולא להפך.

    ויש כמובן את ההיערכות הבירוקרטית - הזמנת כרטיסים למעבורת ליוון (שבועיים לפני הטיול) הכנת כל הניירת (אחרי הטסט שבמאי) תרגום הרישיונות לאנגלית.
    במעבר הגבול חידוש הדרכונים (בוצע) ביטוח לאופנוע באירופה, השלמת ציוד לרכיבה קרה, בקיצור יהיה מעניין בקרוב...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #410
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציוד רכיבה למזג אוויר כזה זה Rukka אבל זה סופר יקר עם חליפה שתעלה 1200 יורו אם תיפול על יום עם הנחות.
    בפינלד אגב ששם המפעל עולה יותר יקר מבגרמניה ככה שאל תבנה על זה

  6. #411
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ציוד רכיבה למזג אוויר כזה זה Rukka אבל זה סופר יקר עם חליפה שתעלה 1200 יורו אם תיפול על יום עם הנחות.
    בפינלד אגב ששם המפעל עולה יותר יקר מבגרמניה ככה שאל תבנה על זה
    בוא נתחיל מזה שאני נוחת אצלך מיד אחרי צ'כיה... סגנון הרכיבה שלי (ואני עדיין צריך לבדוק את זה עם חברים שעשו את נרווגיה) במקומות קרים הוא
    קצת שונה. בהתאמה אלי, אני אוהב קור ויש לי בעיה עם חומרים שונים על העור (לא יכול ללבוש דרייפיט אלה רק כותנה או טריקו) לכן אני רוכב עם
    מעיל קיץ קליל כשמתחתיו בהתאם לעונה (גופיית פלייז ארוכה או חולצה טרמית מבד נושם לספיגת זיעה) מעליה חולצה ארוכה נוספת נגד רוח אם צריך
    והמעיל הרגיל שלי עם המגנים זה מאפשר לי גמישות טובה נוחות עם הגנה סבירה, כשיורד גשם אני שם על המעיל את חליפת הסערה הדקה מניילון.

    אני רוכב עם מכנס עבה ומעליו מגינים, אם קר מאוד שכבה נוספת מתחת לג'ינס ומעליו את המכנסיים של חליפת הסערה.

    עד היום זה הספיק לי ויותר ואפשר גם ירידה ועליה נוחה מהאופנוע ואפילו סיבובים קצרים לטיולים, חבר עשה את המסלול עם חליפת גרוטקס של
    HEALD והיה מרוצה אבל הוא היה לבד (מקום לאכסון החליפה בימים יפים אצלי זה כפול 2).

    בגלל שמדובר ב-3 חודשים + אני אצטרך לקלוע לכמה סוגי מזג אוויר במינימום תפיסה של מקום אכסון בכל מקרה ביוני זה כבר סוף האביב ותחילת
    הקיץ ב-23 ביוני יש מסורת של הדלקת מדורות על חופי הים לקבלת הקיץ והטמפרטורות שם מגיעות עד ל 30 מעלות לפעמים:

    https://norway.co.il/season/

    אנחנו ערוכים טוב להתמודד עם קור הדאגה שלי דווקא מגשם, אבל במסע ארוך כזה גם אם מזג האוויר הופך לבלתי נסבל תמיד אפשר לעצור ולנוח יום
    יומיים עד יעבור זעם.

    אגב ציוד לא פעם במהלך הטיולים שלי ביצעתי קניות של ציוד ששדרג לי את המסע ולכן אני ממש לא מודאג.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #412
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #413
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הכוונה הייתה לא לקור אלה לטווח המעלות הגדול בטיול כזה, מ10 מעלות ואולי גם פחות עד 35 מעלות.
    בדרך כלל שרוכבים קונים Rukka זה בגלל שזה החליפה היחידה שהם ישתמשו בא למשך כל הטיול, אין לי נסיון איתם אבל יש הטוענים שזה הפיתרון לחוצה היבשות

  9. #414
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הכוונה הייתה לא לקור אלה לטווח המעלות הגדול בטיול כזה, מ10 מעלות ואולי גם פחות עד 35 מעלות.
    בדרך כלל שרוכבים קונים Rukka זה בגלל שזה החליפה היחידה שהם ישתמשו בא למשך כל הטיול, אין לי נסיון איתם אבל יש הטוענים שזה הפיתרון לחוצה היבשות
    שלח קישורים נבדוק
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #415
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שלח קישורים נבדוק
    אני מביא לך קישור שישנה את חייך
    google.com

  11. #416
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    קמצן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #417
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הכוונה הייתה לא לקור אלה לטווח המעלות הגדול בטיול כזה, מ10 מעלות ואולי גם פחות עד 35 מעלות.
    בדרך כלל שרוכבים קונים Rukka זה בגלל שזה החליפה היחידה שהם ישתמשו בא למשך כל הטיול, אין לי נסיון איתם אבל יש הטוענים שזה הפיתרון לחוצה היבשות
    אני רוכב כבר עשור עם חליפה של RUKKA, ובדיוק חזרתי מטיול ביוון שכלל חלקים חמים וחלקים די קפואים (בניגוד לקפטן, אני לא עמיד לקור).
    ללא הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח שבין 10-25 מעלות. מעל לזה מתחיל להיות חם מדי, בכל זאת - זה לא מעיל רשת.
    עם הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח של 0-18 מעלות (אולי גם פחות, לא בדקתי). 20 מעלות עם הבטנות - נסבל, אבל כאמור אני מתמודד עם חום טוב יותר מאשר עם קור.
    החליפה עדיין עמידה לגשם, גם אחרי עשור של שימוש, וכמה תיקונים קטנים עקב החלקות ובלאי טבעי.
    חושב לציין - מדובר בדגם ישן מאוד, קניתי את החליפה אי-שם ב-2015 כמשומשת (במצב קרוב לחדש). ייתכן מאוד שנושא האוורור שופר עם השנים. השותף לטיול רכב עם ציוד דנדש של KLIM, ולדבריו לא היה לו טענות לאוורור גם במקטעים החמים ביותר (27-28 מעלות, להערכתי).

    עם זאת, החליפה היא לא המגבלה העיקרית...
    1. עד כה, החלפתי הרבה דגמים של מגפיים - ואף דגם לא נשאר עמיד כמו שצריך לגשם לאורך זמן.
    2. כפפות... אני רוכב עם כפפות חורף די יקרות של RUKKA, ולצערי - מתחת ל-13 מעלות, ברכיבה ממושכת קר בידיים. מתחת ל-8 זה נהיה בלתי נסבל ברכיבה רצופה של למעלה מחצי שעה. הפתרון הוא מגיני ידיים וידיות מחוממות (נבדק על הגוצי V85TT ששכרתי בצרפת במרץ ועבד נפלא), אבל לא כל אופנוע שכור מצוייד בפרטים החשובים האלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #418
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני רוכב כבר עשור עם חליפה של RUKKA, ובדיוק חזרתי מטיול ביוון שכלל חלקים חמים וחלקים די קפואים (בניגוד לקפטן, אני לא עמיד לקור).
    ללא הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח שבין 10-25 מעלות. מעל לזה מתחיל להיות חם מדי, בכל זאת - זה לא מעיל רשת.
    עם הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח של 0-18 מעלות (אולי גם פחות, לא בדקתי). 20 מעלות עם הבטנות - נסבל, אבל כאמור אני מתמודד עם חום טוב יותר מאשר עם קור.
    החליפה עדיין עמידה לגשם, גם אחרי עשור של שימוש, וכמה תיקונים קטנים עקב החלקות ובלאי טבעי.
    חושב לציין - מדובר בדגם ישן מאוד, קניתי את החליפה אי-שם ב-2015 כמשומשת (במצב קרוב לחדש). ייתכן מאוד שנושא האוורור שופר עם השנים. השותף לטיול רכב עם ציוד דנדש של KLIM, ולדבריו לא היה לו טענות לאוורור גם במקטעים החמים ביותר (27-28 מעלות, להערכתי).

    עם זאת, החליפה היא לא המגבלה העיקרית...
    1. עד כה, החלפתי הרבה דגמים של מגפיים - ואף דגם לא נשאר עמיד כמו שצריך לגשם לאורך זמן.
    2. כפפות... אני רוכב עם כפפות חורף די יקרות של RUKKA, ולצערי - מתחת ל-13 מעלות, ברכיבה ממושכת קר בידיים. מתחת ל-8 זה נהיה בלתי נסבל ברכיבה רצופה של למעלה מחצי שעה. הפתרון הוא מגיני ידיים וידיות מחוממות (נבדק על הגוצי V85TT ששכרתי בצרפת במרץ ועבד נפלא), אבל לא כל אופנוע שכור מצוייד בפרטים החשובים האלה.
    אני עם מגפי דייטונה כבר עשור שבמפתיע עדיין מיוצרות בגרמניה, עד היום אטומות למים בזמן שלא מרגישות חנוקות בקיץ.
    שווה לנסות

  14. #419
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני רוכב כבר עשור עם חליפה של RUKKA, ובדיוק חזרתי מטיול ביוון שכלל חלקים חמים וחלקים די קפואים (בניגוד לקפטן, אני לא עמיד לקור).
    ללא הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח שבין 10-25 מעלות. מעל לזה מתחיל להיות חם מדי, בכל זאת - זה לא מעיל רשת.
    עם הבטנות - החליפה עובדת היטב בטווח של 0-18 מעלות (אולי גם פחות, לא בדקתי). 20 מעלות עם הבטנות - נסבל, אבל כאמור אני מתמודד עם חום טוב יותר מאשר עם קור.
    החליפה עדיין עמידה לגשם, גם אחרי עשור של שימוש, וכמה תיקונים קטנים עקב החלקות ובלאי טבעי.
    חושב לציין - מדובר בדגם ישן מאוד, קניתי את החליפה אי-שם ב-2015 כמשומשת (במצב קרוב לחדש). ייתכן מאוד שנושא האוורור שופר עם השנים. השותף לטיול רכב עם ציוד דנדש של KLIM, ולדבריו לא היה לו טענות לאוורור גם במקטעים החמים ביותר (27-28 מעלות, להערכתי).

    עם זאת, החליפה היא לא המגבלה העיקרית...
    1. עד כה, החלפתי הרבה דגמים של מגפיים - ואף דגם לא נשאר עמיד כמו שצריך לגשם לאורך זמן.
    2. כפפות... אני רוכב עם כפפות חורף די יקרות של RUKKA, ולצערי - מתחת ל-13 מעלות, ברכיבה ממושכת קר בידיים. מתחת ל-8 זה נהיה בלתי נסבל ברכיבה רצופה של למעלה מחצי שעה. הפתרון הוא מגיני ידיים וידיות מחוממות (נבדק על הגוצי V85TT ששכרתי בצרפת במרץ ועבד נפלא), אבל לא כל אופנוע שכור מצוייד בפרטים החשובים האלה.
    רכבתי בטמרפטורות של מעלה אחת עד 38 לא היתה לי בעיה של קור (יש לי ידיות מתחממות) גשם הסתדרתי עם חליפת גשם נהדרת של HELD עד שנגנבה בטיול האחרון
    הייתי עם החליפה חדשה אבל לא ירד גשם משמעותי לבדיקה טובה. נעלי עבודה של המשטרה (הגבוהות מגרוטקס) עמיד לגשם חזק מאד לא אכזבו. תמיד אפשר לקנות ערדליים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #420
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רכבתי בטמרפטורות של מעלה אחת עד 38 לא היתה לי בעיה של קור (יש לי ידיות מתחממות) גשם הסתדרתי עם חליפת גשם נהדרת של HELD עד שנגנבה בטיול האחרון
    הייתי עם החליפה חדשה אבל לא ירד גשם משמעותי לבדיקה טובה. נעלי עבודה של המשטרה (הגבוהות מגרוטקס) עמיד לגשם חזק מאד לא אכזבו. תמיד אפשר לקנות ערדליים.
    מה הדגם של הנעליים? אולי אקנה כאלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO