קשה לי עם העובדה שאני קונה כלי כניסה, ואז שופך עליו המון כסף לשיפורים. כל אלו הם חובה בעייניך לכניסה לשטח איתו או שמדובר בשיפורים כדי למתוח את גבולות האופנוע?
אני אישית מאמין שהמגבלה הכי גדולה של הwr, תהיה אני, הרוכב. אני טועה?
כמו שאמרתי אין לי צורך בקפיצת דרופים או קיפוץ גינות סלעים, בשביל זה יש רכב ארבע על ארבע קשוח.
יצא לך להרכיב על ההונדה?
לגבי שיוט - לא מתכנן עליו ככלי רכב עיקרי, כן רואה את עצמי חוסך הוצאת רכב לנסיעות מזדמנות לת׳׳א, נשמע לי אחלה כשיש אופנוע בחנייה.
לגבי גרסאות אדוונצ׳ר, אין ספק שהן עושות ׳׳שכל׳׳ - שיוט נוח יותר בכביש, וברכיבת שבילים לבנים יעשו את העבודה, אבל זה אופנוע שלא מרגש אותי, אני חושב שאופנוע כתחביב אמור קודם לרגש אותי.
זאת מחשבה טובה, מקבל.
אשמח לעצתך, להוציא חדש מעופר אבניר אפשרי מבחינת תקציב, אבל כואב לי בלב להוציא כלי חדש מהחברה ולהחליק איתו בתל חדיד יום למחרת, אני רוכב מתחיל.
בנוסף, בהנחה והכלי ישמש ככלי כניסה ותחנת ביניים לשנה שנתיים הקרובות, רכישת חדש מהסוכנות נראית לי החלטה רעה מאוד.
בשוק היד 2 כלים מודרנים (מהייבוא של 2017 ומעלה) נמכרים בקרוב ל30k - מחיר שגבוה בערך ב10k מwrr מקבילים, ללא תוספת הביטוח השנתית עדיין מדובר על הפרש משמעותי. הוא שווה את זה?
בנוסף, 400 סמ׳׳ק לא גדול מידי כאופנוע ראשון? גם לכביש?
מבחינת יכולות כביש, יהיו משמעותית טובות יותר מהwrr? לקנות כלי מ2009 נראה לי לא נכון בשבילי, אני רוצה להכנס לתחביב הרכיבה, לא לתחביב התיקונים.
בנוסף, משווה ומעלה - wr250F- אופנוע שטח ׳׳אמיתי׳׳ יותר כמו שהבנתי, נספר לפי שעות מנוע וכד׳, לא רלוונטי לרכיבת כביש בכלל? גרזני מידי לרוכב מתחיל?
אשמח להתייחסות נוספת בנוגע לסוגיית ההרכבה, אם האישה לא תקבל סיבוב פעם ב...אני לא אקבל תקציב
