עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: אופנוע ראשון- ניסיון קצר בשטח עם ד׳׳ופ

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8

    אופנוע ראשון- ניסיון קצר בשטח עם ד׳׳ופ

    היי,
    בן 28, 100 ק׳׳ג על 1.80 ס׳׳מ עם רישיון a1 מעל 4 שנים, בפועל ניסיון הרכיבה שלי מסתכם בארבעה חודשים עם מובי לפני שלוש שנים.
    בחודשים האחרונים יצא לי לקחת אופנוע של חבר שנמצא בטיול ארוך בחו׳׳ל לכמה מאות ק׳׳מ, כתום 125 דו׳׳פ. ויצא שהתלהבתי מאוד.

    לאחר המון קריאה בנושא והבנת הצרכים שלי סיכמתי את זה לבעיקר שבילים וסינגלים קלים יחסית, כרגע לא רואה את עצמי קופץ דרופים ומטפס גינות סלעים.
    שמתי על הכוונת שני דגמים- wr250R\DRZ400השכל נוטה יותר לwr, משקל קל יותר, אופנוע מודרני, הילוך שישי, וביטוח זול יותר.

    עלו לי כמה שאלות שלצערי לא מצאתי להן תשובה בת׳רדים הקודמים.
    האם wr250r יחזיק קצב של אופנועים קצת יותר קשוחים? לא מעוניין במרדפים אחרי כתומים 690 אבל כן רוצה לרכב בנחת עם חברים בנפחים דומים.
    האם האופנוע יכול להחזיק מורכבת בנוחות? בעיקר לטיולי שבילים לבנים.
    כמה נושא בלימת המנוע באופנוע ארבע פעימות משמעותי בכניסה לסינגלים למתחיל? שוב, יצא לי להכנס לסינגלים (ירוק בבנ׳׳ש לדוגמא), אבל עם דו׳׳פ קליל וורסטילי.

    בתכל׳סֿ, מחזיק טנדר היילקס, יש גם עגלה, אבל כן מעוניין באופנוע שיוכל לשמש אותי לנסיעות עירוניות בכיף, ומידי פעם נסיעות בין עירוניות כדי לחסוך נסיעות בפקקים, מה שלכל הדעות שולל דופ׳׳ים 125 גם הצהובים שבניהם. חוץ מזה שנושא המפתח מפחיד, לא בא לי להשאיר כלי רכב בk30 לחסדי האל.
    אם ארגיש שאני מתאהב בתחום אולי אשקול לרכוש כלי כביש קטן וזול וכלי אנדורו אמיתי, כרגע עוד לא שם.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    wr יעשה כל מה שביקשת, חוץ מהרכבה. לא הגדרת מה זה נסיעות בינעירוניות.
    אבל הם קצת מתחילים להתיישן. אז צריך לחפש אחד טוב שלא עבד קשה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    wr יעשה כל מה שביקשת, חוץ מהרכבה. לא הגדרת מה זה נסיעות בינעירוניות.
    אבל הם קצת מתחילים להתיישן. אז צריך לחפש אחד טוב שלא עבד קשה.

    לגבי בין עירוניות - נסיעות קצרות של עד 40 דק׳, סביב 35 ק׳׳מ לכיוון (זה מקרי קיצון לא באמת רואה אותם קורים).
    מה לגבי הרכבה? לא מתאפשר בכלל?

    לגבי התיישנות, אני מבין את זה וזה פער משמעותי, אבל לצערי לא מצאתי עוד דגם שיכול להתחרות בדבר הזה, הבנתי שההונדה עדינה מידי.
    ללכת על אופנוע אנדורו אמיתי כרגע גדול עליי בכמה אמות מידה.
    יש המלצה לכלים 250 (יכול לעלות גם ליותר, חבל לי על מחיר הביטוח), ארבע פעימות רישוי צהוב שבאמת משמשים כדו׳׳ש?
    חשבתי לרכוש משהו כמו אדוונצ׳ר קטן, עשיתי סיבוב על טנרה 700, אחלה אופנוע בכביש, אבל זו בכלל לא אותה חוויה בשטח כמו אופנוע שטח.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8
    לא מצאתי אופציה לעריכה, לנסיעות ארוכות (דוגמאת טיול לכמה ימים), האוטו יגיע עם ההיילקס. ביום יום על רכב כביש ספורטיבי.
    כן מדמיין את עצמי הולך לשבת אצל חבר בתל אביב ונמנע מלהוציא רכב.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ה-WRR הוא דו"ש מעולה, כל עוד לא תבקש ממנו לעשות את מה שהוא לא נועד (כמו - לשייט בנוחות בכביש המהיר, או לקפוץ בסלעים עם אופנועי אינדורו).
    רכבתי לפני כשנה בקפריסין בכביש ובשטח על ההונדה CRF250L שחלש ורופס יותר מה-WR - ונהנתי מאוד, עד לנקודה שבה היה צריך לעלות על הכביש המהיר (אפשרי, לא כיף בכלל).
    אם אתה מחפש אדוונצ'ר קרבי 250 סמ"ק - אז יש את גרסת הראלי של ה-CRF. כאמור, הוא מפסיד ל-WR בשטח, וגם בכביש חולשת המנוע שלו מורגשת.
    מה אני הייתי עושה במקומך?
    קונה WR250R שלא נסע הרבה (נשארו בודדים, והמחירים שלהם לא ירדו כלל ב-4 שנים האחרונות) ואז שופך עליו עוד כסף.
    הנה דוגמה מה אפשר לעשות מ-WRR:
    https://bikereview.com.au/staff-bike...enere-replica/
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    דרוזי יעשה את העבודה, והמשקל שלו יאמן אותך עד שתקנה אנדורו אמיתי ואז תעוף כמו ציפור.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ה-WRR הוא דו"ש מעולה, כל עוד לא תבקש ממנו לעשות את מה שהוא לא נועד (כמו - לשייט בנוחות בכביש המהיר, או לקפוץ בסלעים עם אופנועי אינדורו).
    רכבתי לפני כשנה בקפריסין בכביש ובשטח על ההונדה CRF250L שחלש ורופס יותר מה-WR - ונהנתי מאוד, עד לנקודה שבה היה צריך לעלות על הכביש המהיר (אפשרי, לא כיף בכלל).
    אם אתה מחפש אדוונצ'ר קרבי 250 סמ"ק - אז יש את גרסת הראלי של ה-CRF. כאמור, הוא מפסיד ל-WR בשטח, וגם בכביש חולשת המנוע שלו מורגשת.
    מה אני הייתי עושה במקומך?
    קונה WR250R שלא נסע הרבה (נשארו בודדים, והמחירים שלהם לא ירדו כלל ב-4 שנים האחרונות) ואז שופך עליו עוד כסף.
    הנה דוגמה מה אפשר לעשות מ-WRR:
    https://bikereview.com.au/staff-bike...enere-replica/
    קשה לי עם העובדה שאני קונה כלי כניסה, ואז שופך עליו המון כסף לשיפורים. כל אלו הם חובה בעייניך לכניסה לשטח איתו או שמדובר בשיפורים כדי למתוח את גבולות האופנוע?
    אני אישית מאמין שהמגבלה הכי גדולה של הwr, תהיה אני, הרוכב. אני טועה?
    כמו שאמרתי אין לי צורך בקפיצת דרופים או קיפוץ גינות סלעים, בשביל זה יש רכב ארבע על ארבע קשוח.
    יצא לך להרכיב על ההונדה?

    לגבי שיוט - לא מתכנן עליו ככלי רכב עיקרי, כן רואה את עצמי חוסך הוצאת רכב לנסיעות מזדמנות לת׳׳א, נשמע לי אחלה כשיש אופנוע בחנייה.
    לגבי גרסאות אדוונצ׳ר, אין ספק שהן עושות ׳׳שכל׳׳ - שיוט נוח יותר בכביש, וברכיבת שבילים לבנים יעשו את העבודה, אבל זה אופנוע שלא מרגש אותי, אני חושב שאופנוע כתחביב אמור קודם לרגש אותי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    דרוזי יעשה את העבודה, והמשקל שלו יאמן אותך עד שתקנה אנדורו אמיתי ואז תעוף כמו ציפור.
    זאת מחשבה טובה, מקבל.
    אשמח לעצתך, להוציא חדש מעופר אבניר אפשרי מבחינת תקציב, אבל כואב לי בלב להוציא כלי חדש מהחברה ולהחליק איתו בתל חדיד יום למחרת, אני רוכב מתחיל.
    בנוסף, בהנחה והכלי ישמש ככלי כניסה ותחנת ביניים לשנה שנתיים הקרובות, רכישת חדש מהסוכנות נראית לי החלטה רעה מאוד.
    בשוק היד 2 כלים מודרנים (מהייבוא של 2017 ומעלה) נמכרים בקרוב ל30k - מחיר שגבוה בערך ב10k מwrr מקבילים, ללא תוספת הביטוח השנתית עדיין מדובר על הפרש משמעותי. הוא שווה את זה?
    בנוסף, 400 סמ׳׳ק לא גדול מידי כאופנוע ראשון? גם לכביש?

    מבחינת יכולות כביש, יהיו משמעותית טובות יותר מהwrr? לקנות כלי מ2009 נראה לי לא נכון בשבילי, אני רוצה להכנס לתחביב הרכיבה, לא לתחביב התיקונים.


    בנוסף, משווה ומעלה - wr250F- אופנוע שטח ׳׳אמיתי׳׳ יותר כמו שהבנתי, נספר לפי שעות מנוע וכד׳, לא רלוונטי לרכיבת כביש בכלל? גרזני מידי לרוכב מתחיל?


    אשמח להתייחסות נוספת בנוגע לסוגיית ההרכבה, אם האישה לא תקבל סיבוב פעם ב...אני לא אקבל תקציב

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
    קשה לי עם העובדה שאני קונה כלי כניסה, ואז שופך עליו המון כסף לשיפורים. כל אלו הם חובה בעייניך לכניסה לשטח איתו או שמדובר בשיפורים כדי למתוח את גבולות האופנוע?
    אני אישית מאמין שהמגבלה הכי גדולה של הwr, תהיה אני, הרוכב. אני טועה?
    כמו שאמרתי אין לי צורך בקפיצת דרופים או קיפוץ גינות סלעים, בשביל זה יש רכב ארבע על ארבע קשוח.
    יצא לך להרכיב על ההונדה?

    לגבי שיוט - לא מתכנן עליו ככלי רכב עיקרי, כן רואה את עצמי חוסך הוצאת רכב לנסיעות מזדמנות לת׳׳א, נשמע לי אחלה כשיש אופנוע בחנייה.
    לגבי גרסאות אדוונצ׳ר, אין ספק שהן עושות ׳׳שכל׳׳ - שיוט נוח יותר בכביש, וברכיבת שבילים לבנים יעשו את העבודה, אבל זה אופנוע שלא מרגש אותי, אני חושב שאופנוע כתחביב אמור קודם לרגש אותי.



    זאת מחשבה טובה, מקבל.
    אשמח לעצתך, להוציא חדש מעופר אבניר אפשרי מבחינת תקציב, אבל כואב לי בלב להוציא כלי חדש מהחברה ולהחליק איתו בתל חדיד יום למחרת, אני רוכב מתחיל.
    בנוסף, בהנחה והכלי ישמש ככלי כניסה ותחנת ביניים לשנה שנתיים הקרובות, רכישת חדש מהסוכנות נראית לי החלטה רעה מאוד.
    בשוק היד 2 כלים מודרנים (מהייבוא של 2017 ומעלה) נמכרים בקרוב ל30k - מחיר שגבוה בערך ב10k מwrr מקבילים, ללא תוספת הביטוח השנתית עדיין מדובר על הפרש משמעותי. הוא שווה את זה?
    בנוסף, 400 סמ׳׳ק לא גדול מידי כאופנוע ראשון? גם לכביש?

    מבחינת יכולות כביש, יהיו משמעותית טובות יותר מהwrr? לקנות כלי מ2009 נראה לי לא נכון בשבילי, אני רוצה להכנס לתחביב הרכיבה, לא לתחביב התיקונים.


    בנוסף, משווה ומעלה - wr250F- אופנוע שטח ׳׳אמיתי׳׳ יותר כמו שהבנתי, נספר לפי שעות מנוע וכד׳, לא רלוונטי לרכיבת כביש בכלל? גרזני מידי לרוכב מתחיל?


    אשמח להתייחסות נוספת בנוגע לסוגיית ההרכבה, אם האישה לא תקבל סיבוב פעם ב...אני לא אקבל תקציב
    1. השיפורים שציינתי אינם חובה, ולא תורמים כלום בשטח. הם תורמים בטיולי כביש ושבילים ארוכים.
    לשטח, השיפורים היחידים שאתה צריך - זה למגן את האופנוע מכל עבר.
    2. גם אני התחלתי מדו"ש קרבי (גאס גאס קאמי) מתוך מחשבה שארכב בעיקר שבילים. תוך חודש התחלתי לחזור הביתה על אופנוע שבור נפילות בעליות מסולעות...
    3. לא יצא לי להרכיב על ההונדה, אבל זה אפשרי. יצא לי בזמנו להרכיב על אופנוע אינדורו מקצועי ללא רגליות מורכב... כך שזה בעיקר תלוי במורכבת - עד כמה היא שרוטה (או לחילופין - עד כמה היא סומכת עליך ומוכנה להתפשר על הנוחות).
    4. אם האופנוע ישמש לשטח בלבד - לך על כלי מקצועי (WRF למשל). אפשר לעלות איתו לכביש, אבל זה ממש לא כיף ברגע שאתה עובר את 70-80 קמ"ש.
    5. ה-DRZ הוא גם אופציה מעולה. גם ממנו ניתן לבנות אדוונצ'ר במידה ורוצים (ושופכים כסף), הוא מתנהג סביר הן בכביש והן בשטח. הוא יקשה עליך מאוד בכל דבר שלא שביל מהודק עקב המשקל.
    ניתן למצוא כלים בכל תקציב - מאיזור העשיריה לכלים מתחילת שנות ה-2000, ועד 30-40K לכלים שמורים ומאובזרים בני כמה שנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. השיפורים שציינתי אינם חובה, ולא תורמים כלום בשטח. הם תורמים בטיולי כביש ושבילים ארוכים.
    לשטח, השיפורים היחידים שאתה צריך - זה למגן את האופנוע מכל עבר.
    2. גם אני התחלתי מדו"ש קרבי (גאס גאס קאמי) מתוך מחשבה שארכב בעיקר שבילים. תוך חודש התחלתי לחזור הביתה על אופנוע שבור נפילות בעליות מסולעות...
    3. לא יצא לי להרכיב על ההונדה, אבל זה אפשרי. יצא לי בזמנו להרכיב על אופנוע אינדורו מקצועי ללא רגליות מורכב... כך שזה בעיקר תלוי במורכבת - עד כמה היא שרוטה (או לחילופין - עד כמה היא סומכת עליך ומוכנה להתפשר על הנוחות).
    4. אם האופנוע ישמש לשטח בלבד - לך על כלי מקצועי (WRF למשל). אפשר לעלות איתו לכביש, אבל זה ממש לא כיף ברגע שאתה עובר את 70-80 קמ"ש.
    5. ה-DRZ הוא גם אופציה מעולה. גם ממנו ניתן לבנות אדוונצ'ר במידה ורוצים (ושופכים כסף), הוא מתנהג סביר הן בכביש והן בשטח. הוא יקשה עליך מאוד בכל דבר שלא שביל מהודק עקב המשקל.
    ניתן למצוא כלים בכל תקציב - מאיזור העשיריה לכלים מתחילת שנות ה-2000, ועד 30-40K לכלים שמורים ומאובזרים בני כמה שנים.
    קודם כל תודה על העזרה וההכוונה.
    הרגשת ששברת את האופנוע כי תוך חודש מרגע שעלית עליו הגעת לגבול היכולת שלו? אני לא מאמין שאגיע למצב הזה, במידה וכן? אמכור את האופנוע בהפסד של כמה אלפי ש׳׳ח ואמשיך הלאה אחרי הבנה של מה אני רוצה, בכל מקרה קצת קשה לי להאמין בזה כי האומץ שלי בשנים האחרונות נמצא במגמת ירידה.
    בעבר הייתי רוכב דאוןהיל על אופניי הרים, היום לא מדמיין את עצמי גולש את מנרה על אופניים. התבגרתי.

    איך באמת הגאס גאס? שווה לפזול לכיוונו?

    כמו שאמרתי, בשבועות האחרונים היה לי יחסית צמוד כתום 125 ׳׳אנדרו׳׳ 2 פעימות, אומנם אפשר לעלות לכביש, אבל לחלוטין לא נהנתי.
    כרגע הכיוון הוא לא כלי מקצועי כי אני רוצה גם להשתמש בו לכביש מידי פעם או לטיול מזדמן במרחק 20 דק׳ בלי צורך לסוע עם טנדר עגלה ולהפוך את האירוע לכבד יותר. אני חושב שדו׳׳ש מקנה ורסטיליות שכלי ׳׳מקצועי׳׳ לא ייתן לי.

    כמה הdrz יהווה מכשול להתקדמות בשטח למול הwrr?

    יש לך מידע על הwr250F?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    1. שברתי את האופנוע לא כי הגעתי לגבול היכולת שלו - אלא כי ניסיתי לדחוף מעבר ליכולות שלי, והכלי הקשה עלי.
    רוכב מיומן יכול לעשות נפלאות עם כל אופנוע בערך. תראה מה פול טארס עושה עם טנרה 700 כמעט סטנדרטי...
    דווקא רוכב לא מיומן, צריך יותר "עזרה" מהאופנוע כדי לייצר עקומת למידה תלולה יותר. שיפור הטכניקה קשה מספיק בפני עצמו, וקושי נוסף בדמות אופנוע כבד מדי, חלש מדי, עם מתלים בסיסיים מדי - מפריע ללמוד. חוץ מזה, אופנועים מקצועיים עמידים יותר בנפילות, ורוכבי אינדורו מתחילים נופלים, והמון.

    2. הגאס גאס שהיה לי זה דגם שיוצר רק ב-2014. לא ממליץ עליו לאף אחד, בעיקר בגלל זמינות חלקים מזעזעת (לא יכולתי להשיג רדיאטור לא בארץ ולא בחו"ל, עד שהתאמתי רדיאטור מדגם אחר). דווקא מבחינת האופי הוא היה דו"ש קרבי כמו שאתה מחפש.
    על בסיס אותו מנוע, יש דגם שנקרא AJP PR5. אתה יכול לשקול אותו, יכול להיות שיתאים לרוב הדרישות שלך פרט להרכבה (למיטב זכרוני, הוא לא מצוייד ברגליות מורכב).

    3. DRZ מול WRR... דיון נצחי, כמו "נינג'ה 250 או CBR 250" או "GS500 מול ER-5".
    שניהם כלים טובים ומוכחים. ה-DRZ קצת יותר חזק בכביש, ה-WRR טכנולוגי ומתקדם יותר, ושוקל פחות.
    בסוף, בחירה בינהם היא עניין של טעם. לצערי ה-WRR אינו מיובא לישראל מ-2017 (בארה"ב ואוסטרליה הוא עדיין נמכר) ולכן מי שמחפש אופנוע חדש או כמעט חדש, נשאר עם ה-DRZ בתור האופציה היחידה.

    4. לגבי WRF בכביש... תעבור על השרשור הזה, תראה אם זה עונה על השאלות שלך.
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...9C%D7%A6%D7%94
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 09-08-2022 בשעה 11:03.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. שברתי את האופנוע לא כי הגעתי לגבול היכולת שלו - אלא כי ניסיתי לדחוף מעבר ליכולות שלי, והכלי הקשה עלי.
    רוכב מיומן יכול לעשות נפלאות עם כל אופנוע בערך. תראה מה פול טארס עושה עם טנרה 700 כמעט סטנדרטי...
    דווקא רוכב לא מיומן, צריך יותר "עזרה" מהאופנוע כדי לייצר עקומת למידה תלולה יותר. שיפור הטכניקה קשה מספיק בפני עצמו, וקושי נוסף בדמות אופנוע כבד מדי, חלש מדי, עם מתלים בסיסיים מדי - מפריע ללמוד. חוץ מזה, אופנועים מקצועיים עמידים יותר בנפילות, ורוכבי אינדורו מתחילים נופלים, והמון.

    2. הגאס גאס שהיה לי זה דגם שיוצר רק ב-2014. לא ממליץ עליו לאף אחד, בעיקר בגלל זמינות חלקים מזעזעת (לא יכולתי להשיג רדיאטור לא בארץ ולא בחו"ל, עד שהתאמתי רדיאטור מדגם אחר). דווקא מבחינת האופי הוא היה דו"ש קרבי כמו שאתה מחפש.
    על בסיס אותו מנוע, יש דגם שנקרא AJP PR5. אתה יכול לשקול אותו, יכול להיות שיתאים לרוב הדרישות שלך פרט להרכבה (למיטב זכרוני, הוא לא מצוייד ברגליות מורכב).

    3. DRZ מול WRR... דיון נצחי, כמו "נינג'ה 250 או CBR 250" או "GS500 מול ER-5".
    שניהם כלים טובים ומוכחים. ה-DRZ קצת יותר חזק בכביש, ה-WRR טכנולוגי ומתקדם יותר, ושוקל פחות.
    בסוף, בחירה בינהם היא עניין של טעם. לצערי ה-WRR אינו מיובא לישראל מ-2017 (בארה"ב ואוסטרליה הוא עדיין נמכר) ולכן מי שמחפש אופנוע חדש או כמעט חדש, נשאר עם ה-DRZ בתור האופציה היחידה.

    4. לגבי WRF בכביש... תעבור על השרשור הזה, תראה אם זה עונה על השאלות שלך.
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...9C%D7%A6%D7%94

    טוב, אני ככל הנראה מוריד את הdrz מהמשוואה עקב המשקל, מעדיף אופנוע קל יותר.

    ככל הנראה בשימוש דו׳׳ש אמיתי הwrr יהיה משמעותית נוח יותר, ראיתי בפוסט שציינת ששניים מהחבר׳ה שלך החזיקו wrf.
    יש להם תובנות מנסיעת אספלט מנהלתית? ז׳׳א לסופר או לפאב, לא קטעי קישור בזמן טיול?

    את הajp אני רואה במחירים די זולים, נראה אחלה כלי, יש תובנות על נסיעה איתו באספלט? דו׳׳ש אמיתי?ֿ

    לגבי רגליות מורכב, יש אפשרות להתקין אפטרמרקטס? זה חוקי בכלל? כי ראיתי מודעה ביד 2 עם ajp עם רגליות, לא מצליח להבין אם זה ׳׳סטוק׳׳ או אפטר

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
    טוב, אני ככל הנראה מוריד את הdrz מהמשוואה עקב המשקל, מעדיף אופנוע קל יותר.

    ככל הנראה בשימוש דו׳׳ש אמיתי הwrr יהיה משמעותית נוח יותר, ראיתי בפוסט שציינת ששניים מהחבר׳ה שלך החזיקו wrf.
    יש להם תובנות מנסיעת אספלט מנהלתית? ז׳׳א לסופר או לפאב, לא קטעי קישור בזמן טיול?

    את הajp אני רואה במחירים די זולים, נראה אחלה כלי, יש תובנות על נסיעה איתו באספלט? דו׳׳ש אמיתי?ֿ

    לגבי רגליות מורכב, יש אפשרות להתקין אפטרמרקטס? זה חוקי בכלל? כי ראיתי מודעה ביד 2 עם ajp עם רגליות, לא מצליח להבין אם זה ׳׳סטוק׳׳ או אפטר
    אני צריך לחשוב איך להסביר לך איך מרגיש WRF על האספלט...
    אנסה אנלוגיה שאולי לא לגמרי מדוייקת.
    קח סוזוקי סמוראי פתוח מהדור הראשון, וסע לטייל איתו בכביש.
    אפשרי? בהחלט.
    כיף? אולי ב-15 דקות הראשונות. אחרי זה- רעש, רוח, ויברציות, התנהגות כביש לא מדוייקת.

    חוץ מזה - קח בחשבון בלאי מוגבר (אלא אם אתה נוסע ממש לאט). צמיגי קוביות נשחקים מהר על האספלט, המנוע עובד בסל"ד גבוה עקב יחסי ההעברה הקצרים וכו'.
    ה-AJP כנראה אותו הדבר, רק חלש יותר, פשוט יותר וזול יותר.

    אם האופנוע 100% חוקי ואביזרי הרישוי מותקנים עליו - בהחלט הייתי שוקל קפיצה איתו לפאב השכונתי במרחק של עד 5-10 דקות נסיעה.
    יותר מזה נשמע לי לא כיף על כל אופנוע מקצועי עם צמיגי 100% שטח.
    מה שאתה מבקש זאת בדיוק ההגדרה של "דו"ש קרבי" - כמו WRR, DRZ או המלך של הקטגוריה - ק.ט.מ 690 אינדורו/הסקווארנה 701.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    דגשים:
    1. אם השרשרת לא מתוחה מספיק היא שוחקת את מגן הזרוע ולאחר מכן חופרת באלומיניום של הזרוע מלמטה.
    2. כמות הק"מ פחות קריטית מהטיפולים.
    3. גג"ש אחורי מגיע עם 44 שיניים בסטנדרט. החלפה לגג"ש עם 47-50 שיניים מורידה את המהירות הסופית אבל משפרת מאוד את המומנט בשטח
    מגיני ברכיים יכולים להיות כביש וגם שטח
    בשטח - תשקיע במגפי שטח טובים.

  14. #14
    בעניין הדרוזי, לא הייתי קונה חדש, הייתי הולך על אחד במצב טוב שנה/שנתיים על הכביש. הוא ייתן לך הכל כולל רכיבת כביש סבירה, והרכבה נסבלת. היה לי ניסיון עם דרוזי של חמש שנים, כולל הרבה הרכבות, עשה את העבודה יופי.

    למרות שבשטח אין לי יותר מדי ניסיון איתו, להבנתי, אפשר להוציא מהכלי הזה המון בשטח. ואם תהיה מעוניין לשדרג אחרי שנתיים, המכירה שלו תהיה בהפסדים מינוריים, אם תטפל בו טוב, ולכן מחיר הקניה שלו לא אמור להיות פקטור רציני. מה גם שכיום המחיר של הדרוזי יחסית נמוך, למה שהיה בנגלה הקודמת שלו, הוא היה נמכר אז באזור ה-60K !

    רק מדבר אחד תזהר, אתה עשוי להידלק עליו ולא לרצות להחליף אותו .....

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קורסי רכיבת כביש הם סופר יעילים גם על אופנוע דו"ש. בעיקר עניין האסטרטגיה, אבל לא רק.
    מה שכן,
    לראות שיודעים להבדיל בין הטכניקות השונות, ולא עושים מהן סלט.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 16-06-2020, 16:04
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-01-2019, 18:37
  3. בקשה לעזרה - בחירת אופנוע למתחיל בשטח
    על ידי moco בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 03-05-2018, 09:06
  4. רוצה להתחיל לרכב בשטח (0 ניסיון]
    על ידי morelias בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 23:12
  5. מחפש אופנוע שטח חזק לנסיעות בשטח
    על ידי ramilani17 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 18:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO