ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
1. שברתי את האופנוע לא כי הגעתי לגבול היכולת שלו - אלא כי ניסיתי לדחוף מעבר ליכולות שלי, והכלי הקשה עלי.
רוכב מיומן יכול לעשות נפלאות עם כל אופנוע בערך. תראה מה פול טארס עושה עם טנרה 700 כמעט סטנדרטי...
דווקא רוכב לא מיומן, צריך יותר "עזרה" מהאופנוע כדי לייצר עקומת למידה תלולה יותר. שיפור הטכניקה קשה מספיק בפני עצמו, וקושי נוסף בדמות אופנוע כבד מדי, חלש מדי, עם מתלים בסיסיים מדי - מפריע ללמוד. חוץ מזה, אופנועים מקצועיים עמידים יותר בנפילות, ורוכבי אינדורו מתחילים נופלים, והמון.

2. הגאס גאס שהיה לי זה דגם שיוצר רק ב-2014. לא ממליץ עליו לאף אחד, בעיקר בגלל זמינות חלקים מזעזעת (לא יכולתי להשיג רדיאטור לא בארץ ולא בחו"ל, עד שהתאמתי רדיאטור מדגם אחר). דווקא מבחינת האופי הוא היה דו"ש קרבי כמו שאתה מחפש.
על בסיס אותו מנוע, יש דגם שנקרא AJP PR5. אתה יכול לשקול אותו, יכול להיות שיתאים לרוב הדרישות שלך פרט להרכבה (למיטב זכרוני, הוא לא מצוייד ברגליות מורכב).

3. DRZ מול WRR... דיון נצחי, כמו "נינג'ה 250 או CBR 250" או "GS500 מול ER-5".
שניהם כלים טובים ומוכחים. ה-DRZ קצת יותר חזק בכביש, ה-WRR טכנולוגי ומתקדם יותר, ושוקל פחות.
בסוף, בחירה בינהם היא עניין של טעם. לצערי ה-WRR אינו מיובא לישראל מ-2017 (בארה"ב ואוסטרליה הוא עדיין נמכר) ולכן מי שמחפש אופנוע חדש או כמעט חדש, נשאר עם ה-DRZ בתור האופציה היחידה.

4. לגבי WRF בכביש... תעבור על השרשור הזה, תראה אם זה עונה על השאלות שלך.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...9C%D7%A6%D7%94

טוב, אני ככל הנראה מוריד את הdrz מהמשוואה עקב המשקל, מעדיף אופנוע קל יותר.

ככל הנראה בשימוש דו׳׳ש אמיתי הwrr יהיה משמעותית נוח יותר, ראיתי בפוסט שציינת ששניים מהחבר׳ה שלך החזיקו wrf.
יש להם תובנות מנסיעת אספלט מנהלתית? ז׳׳א לסופר או לפאב, לא קטעי קישור בזמן טיול?

את הajp אני רואה במחירים די זולים, נראה אחלה כלי, יש תובנות על נסיעה איתו באספלט? דו׳׳ש אמיתי?ֿ

לגבי רגליות מורכב, יש אפשרות להתקין אפטרמרקטס? זה חוקי בכלל? כי ראיתי מודעה ביד 2 עם ajp עם רגליות, לא מצליח להבין אם זה ׳׳סטוק׳׳ או אפטר