ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
שאני אומר מה שהלקוחות רוצים זה כמובן משהוא כללי שלא כל הרוכבים חלק מזה, אתה לא אבל הרוב כן.
הלקוחות לא באמת צריכים או מבקשים מסכי TFT, בולמים אלק', ABS בהטיה ושאר ירקות. זה לא דרישה אורגנית מלמטה אלא פי'צרים שהונחתו על השוק מתאגידים כחלק ממשחק התחרות. שלי הכי יפה חזק או קידמה טכנולוגית.
זה לא צורך גם אם הלקוחות משופעים מסרטוני תדמית ורשימת ספקס ונופלים בפח.
דוגמא לצורך מלמטה?
שוק הקטנועים צמח בהספק וכיום יש דגמים שמשייטים בכביש מהיר על 140 כמו כלום.
ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
מצטער לקלקל את החגיגה אבל "המשקל הגבוה מפריע בקטעים טכניים, אבל אפשר להתגבר על זה"
והראשון שמביא לי כאן את הטנרה שעשה את הרומניאק השנה או אפריקה טווין מקפצץ בידיו של רוכב טריילס מקצועי אני חונק אותו אישית ..
מי שרכב על בהמה גבוהה וכבדה בשטח מבין או יבין את זה.
רוכבי אדוונצ'ר נופלים בגלל 5-2 ס"מ שהוקדשו לדאווין במרווח גחון.
דאווין כי הרוב המכריע של רוכבי האדוונצ'ר לא יגיע למקומות שבהם יגרדו את הגחון.

התחזית שלי עומדת בעינה. הרוב צריך פחות כ"ס ומשקל, פחות גובה ויותר דו-שימושיות.
ה 690\701 יקרים וגבוהים. ה DR גבוה מיושן והאנפילד בעל המידות הנכונות לא יכול לחיות בכביש המהיר המודרני.
אם נתעלם מהאדוונצ'רים הרכים שהם מכונות טורינג גבוהות- אין בסגמנט הזה כלום.