עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 45

אשכול: המלצה על צמיג - מצלר SPORTEC M9 RR

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    המלצה על צמיג - מצלר SPORTEC M9 RR

    מי שמחפש צמיג ספורט תיור שהוא קצת יותר ספורטיבי ועדיין רוצה לקבל אורך חיים סביר מוזמן לנסות את ה-SPORTEC M9 RR.

    על הטרייסר הם מדהימים. הם שיפרו את ההתנהגות של האופנוע באופן שהוא נהיה עוד יותר מהנה לרכיבה. היציבות במהירות גבוהות השתפרה (ה- head shake שהיו עם שני הסטים הקודמים פסקו), בנוסף בכבישים מפותלים האופנוע הרבה יותר מהנה וקל להפלקה מצד לצד.

    מבחינת אורך חיים - הצמיג האחורי של ה-T32 נגמר אחרי 11,500 ק"מ; ה-GT2 החזיק 8,000 ק"מ; והמצלר החזיק 8,500 ק"מ.

    רצ"ב קישור לסקירה של פולגז.

    https://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%A6%D...sportec-m9-rr/
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 10-09-2022 בשעה 19:32.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    8500 ק״מ זה מעט מידי לספורט תיור אני עם המצלר 01 SE עם 12000 קמ ונראה שזה הולך לכיוון ה16k לפחות.
    מה שלא אהבתי בהם זה המבנה הקשיח שהופך את הרכיבה בכביש משובש פחות מהנה אבל בכל הקשור לספורטיביות הם מעולים, הם קמורים כמו צמיג ספורט מה שאומר יותר שטח מגע על הצד.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    היו לי כמה סטים של GT2 והאחורי תמיד החזיק אצלי בין 7 ל-8. אצל רן הם מחזיקים הרבה יותר. כך שצריך לקחת את הנתון בהשוואה לסגנון רכיבה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בהנחה שהצמיג קודם נשחק במרכז (אלה אם אתה הרבה במסלול אז בצדדים) אז זה עניין של לחץ אוויר אבל בכל מקרה גם לי היה סט של אנג׳ל על אופנוע אחר והם לא החזיקו מעמד כמצופה מצמיג ספורט תיור

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    היו לי כמה סטים של GT2 והאחורי תמיד החזיק אצלי בין 7 ל-8. אצל רן הם מחזיקים הרבה יותר. כך שצריך לקחת את הנתון בהשוואה לסגנון רכיבה.
    כן זה מוזר ביתר כיוון שאני עם אופנוע כבד יותר, רוכב המון בשתיים ומכסה מרחקים ארוכים מהר. אצלי האנג'לים החזיקו המון, מכרתי עם מעל 18K
    ועדיין היה בשר, הקדמי בכלל היה במצב טוב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אני עם אנג'ל GT2 כבר 17K, לאחרונה האחורי התחיל לקבל פרופיל מעט מרובע)
    זה הכל עניין של יד ימין וחלקות ברכיבה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אצלי הבריג'סטון t32 תקן אותי א' אם אני טועה בשם החזיקו מעל 16k.
    היה ניתן למשוך עוד 2000 קילומטר פלוס מינוס אבל בתנאי צמיג מרובע.

    אני רוכב לאמעט בזוג וכן בקו ישר לא רוכב ממש לאט.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לחץ אויר תקין - 36 ו-42.

    זה לא צמיג אחד ולא 2 - כבר 75,000 ק"מ שהאחורי שלי מחזיק 8,000. הצמיג היחיד שהחזיק 13,000 היה פח אשפה (רואד 5 שנקנה בצרפת. אחר כך התקנתי עוד רואד 5 שנקנה בארץ, הוא כבר אחז טוב יותר ונגמר אחרי 8,000 כמו כולם. אולי הראשון היה מחוזק).

    הצמיג אצלי נמצא בשימוש מלא ונשאר עגול עד הסוף. כמובן שהמקום שהוא מגיע למחווני שחיקה ונגמר סופית הוא באמצע.

    לדעתי מה שגומר צמיגים זה החום שנוצר כתוצאה ממהירות. אני לא מרכיב על האופנוע ולא סוחב כלום בארגז. אצל שושנה תמיד יש משקל מאחור אבל סגנון הרכיבה שלנו אחר לחלוטין (רוכבים ביחד לפעמים).

    לי בשימושים שלי המצלר נותן תמורה מלאה. גם מהנה מאד וגם מחזיק כמו הספורט תיור שהיו לפיו.

    הסיבה שכתבתי את הפוסט היא שבמשך שנים אמרו לי שצמיגים ספורטיביים יותר, בסגנון הרכיבה שלי, יחזיקו 4,000 ק"מ והנה ההפתעה דווקא צמיג שהוא ספורטיבי יותר ומהנה יותר לרכיבה החזיק אצלי מעט יותר מהספורט תיור שהיו לפניו. לדעתי מי שנהנה מרכיבה שנוטה יותר לצד הספוטיבי מאשר לצד התיורי צריך לנסות גם את המצלר.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 10-09-2022 בשעה 20:00.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    צמיגים וסגנון רכיבה:

    ככל שתבחר בקו הנכון והצמיג יעשה את הדרך האחידה והמתכוננת ללא שבירה של הקו וללא החלקה מהקו הנדרש תאבד פחות גומי
    כל שינוי מהירות בבלימה, האצה חזקה והחלקת הצמיג מעבר לקו הנדרש, גובה מחיר בגומי יקר. (וגם בחיי השרשרת והגלגל"ש והדלק).

    ככל שהסגנון רכיבה יותר אגרסיבי ופחות מדויק, יש עומס ייתר על כל המכלולים. (וגם הרכיבה פחות זורמת) וצריך אופנוע יותר מדויק
    לסגנון הרוכב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    צמיגים וסגנון רכיבה:

    ככל שתבחר בקו הנכון והצמיג יעשה את הדרך האחידה והמתכוננת ללא שבירה של הקו וללא החלקה מהקו הנדרש תאבד פחות גומי
    כל שינוי מהירות בבלימה, האצה חזקה והחלקת הצמיג מעבר לקו הנדרש, גובה מחיר בגומי יקר. (וגם בחיי השרשרת והגלגל"ש והדלק).

    ככל שהסגנון רכיבה יותר אגרסיבי ופחות מדויק, יש עומס ייתר על כל המכלולים. (וגם הרכיבה פחות זורמת) וצריך אופנוע יותר מדויק
    לסגנון הרוכב.
    משהוא בנוסחה הזאת לא מתיישר עם המציאות למרות שאני מסכים עם התאוריה.

    באלפים אני מושך כמעט עד לקו האדום בולם חזק לפני הסיבוב וחוזר חלילה וצריכת הדלק מסרבת לרדת מ1 ל20 והצמיגים בסבבה לא מראים אכילה מוגברת ואני רחוק מרכיבה חלקה וזורמת כי זה תכלס משעמם, אני אוהב שבסיבוב בקטנה אני פותח גז קצת מוקדם מידי והאחורי מחליק בקטנה עד שבקרות נכנסות לעבודה ואוהב גם לבלום חזק מקדימה ולהרגיש את האחורי רוקד קצת, אין לי מה לחפש באלפים בלי זה (כל אחד והשריטה שלו).

    המקום היחיד שאני רואה צריכת דלק מוגברת ואכילת צמיגים זה באוטובאן שאני במשך שעות על 140-150 קמ״ש, שהיו לי צמיגים כמו המצלר M3 מרכז הצמיג היה מתחיל ליצר כדורי גומי קטנים שבעצירה הייתי יכול לתלוש אותם מהצמיג, היה קורה רק ברכיבה ארוכה על האוטובאן ולכן אני קונה רק ספורט תיור.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    משהוא בנוסחה הזאת לא מתיישר עם המציאות למרות שאני מסכים עם התאוריה.

    באלפים אני מושך כמעט עד לקו האדום בולם חזק לפני הסיבוב וחוזר חלילה וצריכת הדלק מסרבת לרדת מ1 ל20 והצמיגים בסבבה לא מראים אכילה מוגברת ואני רחוק מרכיבה חלקה וזורמת כי זה תכלס משעמם, אני אוהב שבסיבוב בקטנה אני פותח גז קצת מוקדם מידי והאחורי מחליק בקטנה עד שבקרות נכנסות לעבודה ואוהב גם לבלום חזק מקדימה ולהרגיש את האחורי רוקד קצת, אין לי מה לחפש באלפים בלי זה (כל אחד והשריטה שלו).



    המקום היחיד שאני רואה צריכת דלק מוגברת ואכילת צמיגים זה באוטובאן שאני במשך שעות על 140-150 קמ״ש, שהיו לי צמיגים כמו המצלר M3 מרכז הצמיג היה מתחיל ליצר כדורי גומי קטנים שבעצירה הייתי יכול לתלוש אותם מהצמיג, היה קורה רק ברכיבה ארוכה על האוטובאן ולכן אני קונה רק ספורט תיור.
    אני רוכב הרבה ומהר גם בכבישים ישרים (6) אבל גם בדרך עירונית וסביבה ההררית. מאד אוהב לקחת סיבובים טכניים עם מינימום שימוש בבלם
    היציאה שלי מהסיבוב אינה אגרסיבית במיוחד אבל מהירה מכוח האינרציה. מרכיב הרבה ויש לי משקלים קבועים על הזנב והצמיג מחזיק המון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עברו 7,500 ק"מ. המצלר האחורי נגמר והוחלף באחד זהה. הקדמי נראה כמעט חדש ואני מניח שהוא יוחלף כשהאחורי החדש ייגמר.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    עברו 7,500 ק"מ. המצלר האחורי נגמר והוחלף באחד זהה. הקדמי נראה כמעט חדש ואני מניח שהוא יוחלף כשהאחורי החדש ייגמר.
    קילומטרז מאכזב, על צמיגים של פחות מעשר אין על מה לדבר אצלי וקשה לי להאמין שאין סופרט טורינג שמשתווה בביצועים ומחזיק יותר

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ק"מ מעולה... כבר ניהלנו את הדיון הזה. אתה מוזמן לחזור לתחילת הפוסט.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ק"מ מעולה... כבר ניהלנו את הדיון הזה. אתה מוזמן לחזור לתחילת הפוסט.
    חשבתי שאולי יש סיכוי שיחזיקו יותר

אשכולות דומים

  1. מצלר מציגה צמיג חדש וייעודי לימי מסלול
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-07-2020, 18:07
  2. מצלר משיקה צמיג חדש - SPORTEC M9 RR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 13-03-2020, 09:11
  3. המלצה לרכישת צמיג אחורי לשטח
    על ידי idan300 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-07-2019, 16:15
  4. המלצה: כיסוי צמיג
    על ידי Tilbalisti בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-01-2019, 16:09
  5. מבקש המלצה על צמיג אחורי לCBR900
    על ידי Supergegs בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-07-2017, 00:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO