ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
צמיגים וסגנון רכיבה:

ככל שתבחר בקו הנכון והצמיג יעשה את הדרך האחידה והמתכוננת ללא שבירה של הקו וללא החלקה מהקו הנדרש תאבד פחות גומי
כל שינוי מהירות בבלימה, האצה חזקה והחלקת הצמיג מעבר לקו הנדרש, גובה מחיר בגומי יקר. (וגם בחיי השרשרת והגלגל"ש והדלק).

ככל שהסגנון רכיבה יותר אגרסיבי ופחות מדויק, יש עומס ייתר על כל המכלולים. (וגם הרכיבה פחות זורמת) וצריך אופנוע יותר מדויק
לסגנון הרוכב.
משהוא בנוסחה הזאת לא מתיישר עם המציאות למרות שאני מסכים עם התאוריה.

באלפים אני מושך כמעט עד לקו האדום בולם חזק לפני הסיבוב וחוזר חלילה וצריכת הדלק מסרבת לרדת מ1 ל20 והצמיגים בסבבה לא מראים אכילה מוגברת ואני רחוק מרכיבה חלקה וזורמת כי זה תכלס משעמם, אני אוהב שבסיבוב בקטנה אני פותח גז קצת מוקדם מידי והאחורי מחליק בקטנה עד שבקרות נכנסות לעבודה ואוהב גם לבלום חזק מקדימה ולהרגיש את האחורי רוקד קצת, אין לי מה לחפש באלפים בלי זה (כל אחד והשריטה שלו).

המקום היחיד שאני רואה צריכת דלק מוגברת ואכילת צמיגים זה באוטובאן שאני במשך שעות על 140-150 קמ״ש, שהיו לי צמיגים כמו המצלר M3 מרכז הצמיג היה מתחיל ליצר כדורי גומי קטנים שבעצירה הייתי יכול לתלוש אותם מהצמיג, היה קורה רק ברכיבה ארוכה על האוטובאן ולכן אני קונה רק ספורט תיור.