ערב טוב חברים,

אני חדש באתר ומקווה שאני שואל את השאלה בפורום הנכון.
יש לי GDINK 250 מודל 2019 והיום הוא נכבה לי לראשונה באמצע נסיעה אני חייב לציין שטנק הדלק היה כמעט ריק כי מיהרתי לעבודה ולא הספקתי למלא אותו. מאוד הופתעתי על השילוב הקטלני של חוסר בדלק עם מות המצבר. הקטנוע התניע בסדר בשבועות האחרונים כולל היום. ניסיתי להתניע אותו בסה"כ פעם אחת אבל הוא פשוט לא התחיל להתניע וכיבה את מסך התצוגה הראשי (לא היה לו כוח אפילו להוריד בחזרה את מחוון הטורים....חחח)
מאחר והוא לא התניע/נדלק בכלל - הבאתי בוסטר שחיברתי למצבר ושעזר לי להניע אותו אבל החשמל שלו "גמגם" כל הדרך (כמעט נכבה אם לא נתתי קצת גז בעת העמידה ברמזור).
הוצאתי את המצבר מדגם GT12A-BS ואני כרגע טוען אותו בבית באמצעות אל פסק של מחשב (הוצאתי את ההמצבר של האל פסק וחיברתי במקומו).
פתחתי גם את הפקקים של המצבר ונראה שאין בפנים נוזל בכלל גם כשהשענתי אותו קצת על הצד, אבל היה מעט נוזל בתחתית הפקקים עצמם ולכן אני לא מאמין שהוא יבש לגמרי.
רציתי לדעת בבקשה במידה והטעינה תחזיר את המצבר לחיים :
1. האם לקנות מים מזוקקים ולמלא את המצבר כדי לתת לו עוד חיים ? אם כן - עד איזה גובה למלא את המים ?
2. במידה ולפי מה שתיארתי המצבר גמור או שלא יחזיק יותר מכמה חודשים, האם כדאי להזמין מצבר מחו"ל או לקנות בארץ ?

תודה רבה לעוזרים.