40 דקות זה לא הרבה. הכי טוב לחבר למטען למשך כמה שעות.
שלום
קניתי לפני כמה שבועות מצבר yuasa ytx-14bs.
את ההתקנה והמילוי של החומצה עשיתי לבד והקפדתי מאוד על ההוראות.
איך שחיברתי אותו עשיתי נסיעה ארוכה של לפחות 40 דקות רצוף, והמתח עליו בסוף הרכיבה היה 13.7V.
קישור לנתונים שלו:
http://www.yuasabatteries.com/batter...D=B12&vID=1443
השאלה שלי היא כמה מתח לגטימי שהוא יאבד מהרגע שסיימתי לרכב (והמתח עליו הוא בין 13.2 ל13.7 וולט) ועד שאני מניע אותו לצורך העניין 12 שעות אח"כ.
הוא מסוגל להגיע ממתח של 13.7V ל12.6 במשהו כמו 8 שעות... זה לגטימי?
הסטרטר היום היה נשמע לי די עייף בבוקר. לא בדקתי מתח כי הלך לי המד מתח, אבל כשזה היה 12.6 הסטרטר הסתובב מהר יותר לפי הצליל, מה שגורם לי לחשוד שהוא ירד אפילו מתחת ל12.6. עייף מדי למצבר חדש, ובצהריים הניע בסדר גמור.
האופנוע הוא אפריליה שיבר, 2011. מחוברת אזעקה איכותית של סקורפיו שלא אמורה לאכול יותר מדי מתח.
אין לי בעיה לצרף סרטונים של איך הוא נשמע 'עייף' לעומת 'טעון' אם זה יעזור למישהו.
40 דקות זה לא הרבה. הכי טוב לחבר למטען למשך כמה שעות.
זה חובה לחבר למטען? מהחנות שקניתי אמרו לי שפשוט כדאי להתחיל לנסוע. לא אמרו כמה ושזה יפגע בו באיזושהי צורה אם זה יהיה מעט זמן. את האמת, גם די חפרתי באינטרנט ולא נתקלתי במשהו שמבהיר את החשיבות של הטעינה הראשונה...
אמרתי לעצמי שאם זה הגיע ל100 אחוז טעינה (13.7) אז אין טעם להמשיך לרכב...
אין טעם.
גם אם תטען אותו והוא יגיע ל 100 אחוזי טעינה אחרי זמן שימוש דיי קצר אתה תגיע לאותו מתח.
סטרטר חלש + מצבר חדש לרוב מעיד על בעית טעינה.
עוד נקודה - אחרי רכיבה הסטרטר יהיה חזק יותר זה לא מעיד על בעיה.
כנ"ל לגבי המתח,מה שאתה מתאר תקין.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 10-01-2017 בשעה 22:27.
הוא כן מחזיק,12.6 זה מתח תקין אחרי עמידה.
ראה עריכה של הפוסט הקודם.