תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: שאלה לגבי מתח של מצבר חדש

  1. #1

    שאלה לגבי מתח של מצבר חדש

    שלום

    קניתי לפני כמה שבועות מצבר yuasa ytx-14bs.
    את ההתקנה והמילוי של החומצה עשיתי לבד והקפדתי מאוד על ההוראות.

    איך שחיברתי אותו עשיתי נסיעה ארוכה של לפחות 40 דקות רצוף, והמתח עליו בסוף הרכיבה היה 13.7V.
    קישור לנתונים שלו:
    http://www.yuasabatteries.com/batter...D=B12&vID=1443

    השאלה שלי היא כמה מתח לגטימי שהוא יאבד מהרגע שסיימתי לרכב (והמתח עליו הוא בין 13.2 ל13.7 וולט) ועד שאני מניע אותו לצורך העניין 12 שעות אח"כ.

    הוא מסוגל להגיע ממתח של 13.7V ל12.6 במשהו כמו 8 שעות... זה לגטימי?

    הסטרטר היום היה נשמע לי די עייף בבוקר. לא בדקתי מתח כי הלך לי המד מתח, אבל כשזה היה 12.6 הסטרטר הסתובב מהר יותר לפי הצליל, מה שגורם לי לחשוד שהוא ירד אפילו מתחת ל12.6. עייף מדי למצבר חדש, ובצהריים הניע בסדר גמור.

    האופנוע הוא אפריליה שיבר, 2011. מחוברת אזעקה איכותית של סקורפיו שלא אמורה לאכול יותר מדי מתח.
    אין לי בעיה לצרף סרטונים של איך הוא נשמע 'עייף' לעומת 'טעון' אם זה יעזור למישהו.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    40 דקות זה לא הרבה. הכי טוב לחבר למטען למשך כמה שעות.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    40 דקות זה לא הרבה. הכי טוב לחבר למטען למשך כמה שעות.
    זה חובה לחבר למטען? מהחנות שקניתי אמרו לי שפשוט כדאי להתחיל לנסוע. לא אמרו כמה ושזה יפגע בו באיזושהי צורה אם זה יהיה מעט זמן. את האמת, גם די חפרתי באינטרנט ולא נתקלתי במשהו שמבהיר את החשיבות של הטעינה הראשונה...
    אמרתי לעצמי שאם זה הגיע ל100 אחוז טעינה (13.7) אז אין טעם להמשיך לרכב...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין טעם.
    גם אם תטען אותו והוא יגיע ל 100 אחוזי טעינה אחרי זמן שימוש דיי קצר אתה תגיע לאותו מתח.
    סטרטר חלש + מצבר חדש לרוב מעיד על בעית טעינה.

    עוד נקודה - אחרי רכיבה הסטרטר יהיה חזק יותר זה לא מעיד על בעיה.
    כנ"ל לגבי המתח,מה שאתה מתאר תקין.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 10-01-2017 בשעה 22:27.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין טעם.
    גם אם תטען אותו והוא יגיע ל 100 אחוזי טעינה אחרי זמן שימוש דיי קצר אתה תגיע לאותו מתח.
    סטרטר חלש + מצבר חדש לרוב מעיד על בעית טעינה.
    אוקי אבל זה לא מסתדר לי...
    הרי המתח עליו בסוף כל נסיעה הוא מעל 13 וולט והוא פשוט לא מחזיק את המתח כשהמנוע כבוי.
    איך זאת בעיית טעינה?

    *שואל מתוך רצון להבין

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הוא כן מחזיק,12.6 זה מתח תקין אחרי עמידה.
    ראה עריכה של הפוסט הקודם.

  7. #7
    הרגעת אותי

    תודה רבה לכולם

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי 125
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 15:30
  2. שאלה לגבי קסדה משולבת
    על ידי TooLy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-07-2015, 11:06
  3. שאלה לגבי סבל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 17:35
  4. שאלה לגבי ניו דינק 200
    על ידי tal7420 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO