ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
עבודה מדהימה, לרוב בישראל הפרוייקטים יוצאים בסוף rat bike ולא בכוונה תחילה כי הבעלים הבינו באמצע הפרוייקט שזה גדול עליהם אבל כאן נראה שהעלות וזמן העבודה נלקחו בחשבון לפני.

בגרמניה הבסיס הזה של במוו מאד מקובל ויש ים כלים כאלו שנבנו מחדש על הכביש (הם אפילו רוכבים בקבוצות) הקילר הזה בהחלט מתברג בטופ של הג׳אנר הזה, מדהים.

אישית אני אוהב שימושיות, כל אופנוע צריך להיות שימושי, באופנוע הזה נראה שאם הוא לא היה מתפרע עם הrear set היה אפשר לרכב עליו גם בטיולים או ביום יום.
אני מסכים לגמרי עם הניתוח שלך.
אגב, הריר-סט זה התפרעות של הבונה. אפשר להחליף בקלות לריר-סט אחר במיקום קדמי יותר ולקבל אופנוע שימושי. אבל הוא לא רוצה.