עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 38

אשכול: שרוך זקן על כביש החוף

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2022
    הודעות
    22

    שרוך זקן על כביש החוף

    היי
    אחרי אי אילו עשורים של קופסת פלדה , הפקקים ניצחו .
    אני חוזר לדו גלגלי, בימים הקרובים מאוד !

    כל יום כביש החוף זכרון נתניה וחזרה.

    אני שרוך עם 193 סמ (הריח של הגרב לא רלוונטי לשאלה )
    .
    גב שראה ימים טובים יותר.
    שמעדיף רגוע ומהיר חלקית על מהיר נושך ועצבני.

    המטרה חולץ פקקים שיחזיר לי על כל יום שעתיים מהחיים o:

    אקנה חדש מהנילון.

    לא באמת מוגבל תקציבית

    חושב על תצורת אדבנצ'ר

    ואם יתאים לשבילים לבנים זה יהיה מדהים , לבד או עם גברת .

    מה הכיוונים ?

    המון תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הגובה לך יכתיב לך אופנוע גדול יחסית תצטרך מן הסתם גם כזה עם מגן רוח מורחב.

    מצד אחד האדוונצ'רים הגדולים מצריכים ניסיון רכיבה טוב יחסית אבל מהצד השני הם נוחים להפליא
    ומתאימים במיוחד לגיל המעבר לפני הארלי (75+).

    קח בחשבון כבישים שהשתנו ממה שאתה מכיר מהרכיבה שלך לפניי 20 שנה, והמון חיות ורוצחים על הכביש.
    (תחשוב "המתים המהלכים" רק שהזומבים הרבה יותר מהירים ויש לך גם סיכוי להרוג את עצמך בגלל טעות
    מטופשת ללא עזרתם).

    ממליץ על רכיבות מבחן על דגמי האדוונצ'ר השונים ולהבין מה הכי מתלבש על היכולות והצרכים שלך, לא לוותר
    על ארגזים לציוד או בשמם החדש אוצרי נכסים.

    כיוון שלא פרטת על מה רכבת בעבר קח בחשבון שתצטרך לעשות קורס רכיבה על מנת לחזור לכשירות טובה עם
    האופנועים החדשים כי הרבה דברים השתנו.

    תשקיע בציוד טוב וקח בחשבון שתצטרך להצטייד לחורף וגם לקיץ בציוד שונה ואם יש גם מורכבת בסביבה אז
    גם לה וזה לא זול.

    דבר נוסף ממליץ לך לחפש אופנוע יד 2 המצב מעולה כיוון שאם אחרי זמן תבין שאתה צריך משהו אחר, לא תספוג
    את נפילת הערך הגבוהה.

    ודבר אחרון הצורך שלך באופנוע נובע מתוך הבנה שהאופנוע יהיה יעיל יותר בפקקים. אבל אופנוע קונים מאהבה, כי יש לו
    כל כך הרבה חסרונות, שאם אתה לא באמת אוהב את זה קשה להשלים איתם. הרבה חברים שלי שנהגו כמוך מחזיקים
    גם אופנוע וגם רכב, ובסופו של דבר האופנוע נזנח שוב לטובת הרכב בגלל הנוחות היחסית שלו.

    יתכן, ושוב אני מסייג בגלל מחסור בפרטים אודותיך, שעל בסיס הנתונים שנתת שדווקא קטנוע בינוני, ייתן לך יותר מאופנוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האופנוע הכי גבוה שרכבתי עליו (שלא אופנוע שטח) הוא הסקמבלר XE.
    רק האגזוז ליד הרגל יכול להיות בעיה בקיץ.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2022
    הודעות
    22
    תודה
    לא כזה מזדקן (עוד עם קידומת 4 אבל לא להרבה שנים)

    רכבתי gs500 כמה שנים טובות

    כבר עשיתי ריענון נהיגה

    ובאמת שאת הבנת הסיכון יש לי הכי חד וכואב שאפשר מיכמה כיוונים.
    זו גם הסיבה שירדתי בעבר (מגע שלישי אם הכביש , אמרתי ביי)
    , אבל החשק היה שם תמיד.

    מניח שכמו במישחק מחשב , קויי החיים מיתמלאים מחדש ???

    בכל מיקרה בוחן את הנושא בכובד ראש מאוד.

    זה החלק המחושב בסיכון מחושב

    הרבה תודה

    וכן אכן כל ציוד הבטיחות יהיה שם זה הייתרון בשלב שלנו בחיים

  5. #5
    שני הסנט שלי, וזו דעתי האישית בלבד.
    דעת מיעוט בפורום דו גלגלי:
    תישאר עם הרכב.
    אם כל המטרה זה חסכון בזמן, הסיכון של דו גלגלי לא שווה את זה.
    מי שאופנוע זו תשוקה שלו, אז אני מבין. חיים את החיים כדי לחיות אותם, לא להעביר אותם.
    אבל אם הכלי זה רק עניין פונקציונלי, ויש לך
    אפשרות להתנייד ברכב, אז הסיכון המטורף של דו גלגלי לא הגיוני לקחת.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2022
    הודעות
    22
    תודה , חייב לך שני סנט

    10 שעות מתות בשבוע , זה שיקול רציני.

    הטייולים והמרחבים שם תמיד בין ברגל בין באופניים בין ברכב.
    ההרחבה של הדו היא עוד יכולת , ואני משאיר לעצמי את האופציה לדלג בין הפלטפורמות ביחס למזג האוויר ושאר הסיטואציות.

    אז אשמח לכיווני כלים
    הרבה תודה

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הגבת על הננסי
    אז קודם תודה על המחמאה

    לעניינו
    אני תמיד הייתי מאותגר מבחינת הגובה ואני מניח שמעולם לא עברתי את ה1.72 הבימים שעוד צעדתי זקוף.
    מבחינת הגובה הNC היה בול למידה שלי וכך גם הטרייסר שהחליף אותו.

    הNC החדש קצת יותר נמוך ( לא באופן משמעותי ) כך שאני ממליץ לך לבצע רכיבת מבחן על החדש (ואם מתאפשר אז גם על הדגם הקודם).

    יש בשוק לא מעט כלים עם מעט קילומטרים שגם יחסכו לך את הירידת ערך.


    ככלי תחבורה בסיסי (קומיוטר) הNC מצטיין וניתן לטייל איתו (לפחות מבחינת נוחות) גם בזוג.

    כאמור כל עוד אתה לא מצפה לביצועים עוצרי נשימה.
    אני מניח שבשלב כל שהוא הוא עשוי לשעמם אותך ( אני מכיר אנשים שרוכבים על הNC קרוב לעשר שנים והחליפו לחדש)


    כאמור אין תחליף לרכיבת מבחן

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    אולי שווה לבדוק את האפריקה טווין החדש, נסיעת מבחן כמובן מאוד מומלצת, כי הוא קצת יקר.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    בניגוד למה שנכתב כמה תגובות מעליי, אני מאמין שאופנוע הוא אחלה כלי תחבורה למי שנאלץ להתמודד עם עומסי תנועה על בסיס יומי.
    מצד שני, בבחירה בין חופש לבטחון אישי אני נוטה לבחור בחופש, ולכן קל לי יחסית לקנות את הסיכון שברכיבה.
    התניידתי עם אופנוע לכל מקום בתור כלי תחבורה עיקרי במשך עשור. אז נכון שהכביש הישראלי הוא מקום מסוכן, ונכון שהאופנוע מציב רף גבוה למי שמתפעל אותו, על מנת להישאר ברמת סיכון סבירה.
    לצרכיך, הייתי מחפש אופנוע אדוונצ'ר מתון. אלה כלים שיתאימו לך יותר מבחינת גובה, ולא יקרעו את הכיס בעלויות בתחזוקה.
    בשלב זה, הייתי מציע לך להמנע מכלים כבדים (יקרים וחזקים מעל לדרוש למטרת התניידות יומיומית) ומתמקד בקטגוריית 400-700 סמ"ק.
    דוגמאות לכלים שיכולים לדעתי לתת מענה טוב:
    ק.ט.מ אדוונצ'ר 390. אופנוע קליל, נוח לשליטה, כנראה מספיק גבוה כדי שלא תרגיש מכווץ עליו. מעולה בתנועה צפופה ויאפשר להתגלגל על שבילים לבנים וקצת מעבר. היתרון הכי גדול - מחיר קניה שמשאיר עודף מ-40 אלף. האמינות לאורך השנים כנראה בינונית, אבל אם אתה קונה אופנוע חדש שיוחלף כנראה בעוד שנתיים, זאת לא אמורה להיות בעיה.
    מבחן:
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...0%D7%A6%D7%A8/

    בנלי TRK502: פיתוח איטלקי, יצור סיני. בהתבסס על שמועות, הספיק להוכיח אמינות לא רעה. אופנוע גדול, כבד ומרווח, מרגיש קצת עצל עקב המשקל הגבוה.
    המחיר מגרד את ה-50K מלמטה.

    הונדה CB500X: אמין, פרקטי, סחיר. מכונה מעולה להתניידות בין א' ל-ב'. קצת משעמם ונטול ריגוש. המחיר (לחדש) כבר קצת מעל 50K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...D7%95%D7%A8-3/

    ויסטרום 650: דגם ותיק ומוכח, שלצערי כנראה יוחלף בקרוב. נחשב אמין מאוד. מכונה שמתאימה מאוד לכיסוי מרחקים.
    עולה כ-70K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...D7%95%D7%A8-3/

    טנרה 700:
    אדוונצ'ר אמיתי, עם יכולת שטח לא מבוטלת, ויכולת כביש נאה. אחת היציאות החזקות של השנים האחרונות.
    האופנוע גבוה מאוד, ואם לא רכבת הרבה זמן - יכול שהמימדים יאימו ויקשו עליך בהתחלה, למרות הגובה שלך.
    המחיר - קצת פחות מ-70K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%99%D7%9E%D...0%D7%9C%D7%99/

    עוד אופציות:
    קאוואסאקי ורסיס 650. אני לא מחבב את הדגם (מנסיון עם הדורות הקודמים). אופנוע של א' לב', מזכיר את ההונדה ב(אין) אופי.
    המחיר - כ-60K.
    CFMOTO MT650 - דגם סיני, מבוסס על המנוע של הורסיס. עשיתי עליו סיבוב של חצי שעה, לא התחברתי - מאותן סיבות שאני לא אוהב את הורסיס.
    היתרונות העיקריים שלו - מחיר רכישה של 40K וטיפולים זולים.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...6%D7%95%D7%9C/

    ימאהה טרייסר 7 - אותו מנוע כמו בטנרה, אבל באופנוע כביש-נטו עם מראה אדוונצ'רי. האופנוע עצמו מעולה ככלי תחבורה, אבל לדעתי ירגיש לך קצת צפוף מדי.
    המחיר - כ-60K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...9%D7%A0%D7%99/
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    שרוך זקן על כביש החוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בניגוד למה שנכתב כמה תגובות מעליי, אני מאמין שאופנוע הוא אחלה כלי תחבורה למי שנאלץ להתמודד עם עומסי תנועה על בסיס יומי.
    מצד שני, בבחירה בין חופש לבטחון אישי אני נוטה לבחור בחופש, ולכן קל לי יחסית לקנות את הסיכון שברכיבה.
    התניידתי עם אופנוע לכל מקום בתור כלי תחבורה עיקרי במשך עשור. אז נכון שהכביש הישראלי הוא מקום מסוכן, ונכון שהאופנוע מציב רף גבוה למי שמתפעל אותו, על מנת להישאר ברמת סיכון סבירה.
    לצרכיך, הייתי מחפש אופנוע אדוונצ'ר מתון. אלה כלים שיתאימו לך יותר מבחינת גובה, ולא יקרעו את הכיס בעלויות בתחזוקה.
    בשלב זה, הייתי מציע לך להמנע מכלים כבדים (יקרים וחזקים מעל לדרוש למטרת התניידות יומיומית) ומתמקד בקטגוריית 400-700 סמ"ק.
    דוגמאות לכלים שיכולים לדעתי לתת מענה טוב:
    ק.ט.מ אדוונצ'ר 390. אופנוע קליל, נוח לשליטה, כנראה מספיק גבוה כדי שלא תרגיש מכווץ עליו. מעולה בתנועה צפופה ויאפשר להתגלגל על שבילים לבנים וקצת מעבר. היתרון הכי גדול - מחיר קניה שמשאיר עודף מ-40 אלף. האמינות לאורך השנים כנראה בינונית, אבל אם אתה קונה אופנוע חדש שיוחלף כנראה בעוד שנתיים, זאת לא אמורה להיות בעיה.
    מבחן:
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...0%D7%A6%D7%A8/

    בנלי TRK502: פיתוח איטלקי, יצור סיני. בהתבסס על שמועות, הספיק להוכיח אמינות לא רעה. אופנוע גדול, כבד ומרווח, מרגיש קצת עצל עקב המשקל הגבוה.
    המחיר מגרד את ה-50K מלמטה.

    הונדה CB500X: אמין, פרקטי, סחיר. מכונה מעולה להתניידות בין א' ל-ב'. קצת משעמם ונטול ריגוש. המחיר (לחדש) כבר קצת מעל 50K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...D7%95%D7%A8-3/

    ויסטרום 650: דגם ותיק ומוכח, שלצערי כנראה יוחלף בקרוב. נחשב אמין מאוד. מכונה שמתאימה מאוד לכיסוי מרחקים.
    עולה כ-70K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...D7%95%D7%A8-3/

    טנרה 700:
    אדוונצ'ר אמיתי, עם יכולת שטח לא מבוטלת, ויכולת כביש נאה. אחת היציאות החזקות של השנים האחרונות.
    האופנוע גבוה מאוד, ואם לא רכבת הרבה זמן - יכול שהמימדים יאימו ויקשו עליך בהתחלה, למרות הגובה שלך.
    המחיר - קצת פחות מ-70K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%99%D7%9E%D...0%D7%9C%D7%99/

    עוד אופציות:
    קאוואסאקי ורסיס 650. אני לא מחבב את הדגם (מנסיון עם הדורות הקודמים). אופנוע של א' לב', מזכיר את ההונדה ב(אין) אופי.
    המחיר - כ-60K.
    CFMOTO MT650 - דגם סיני, מבוסס על המנוע של הורסיס. עשיתי עליו סיבוב של חצי שעה, לא התחברתי - מאותן סיבות שאני לא אוהב את הורסיס.
    היתרונות העיקריים שלו - מחיר רכישה של 40K וטיפולים זולים.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...6%D7%95%D7%9C/

    ימאהה טרייסר 7 - אותו מנוע כמו בטנרה, אבל באופנוע כביש-נטו עם מראה אדוונצ'רי. האופנוע עצמו מעולה ככלי תחבורה, אבל לדעתי ירגיש לך קצת צפוף מדי.
    המחיר - כ-60K.
    https://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D...9%D7%A0%D7%99/
    הטרייסר 7 אופנוע מעולה אבל אני שיותר נמוך ממנו הרגשתי שהוא צפוף מידי בישבילי.

    הבעיה בכלים באיזור ה400 סמ״ק זה שהם יוצרו להיות זולים וכתוצאה מכך הם גם לא אמינים.
    אין כמעט הבדל מבחינת עלות יצור בין 600 סמ״ק ל400 בסמ״ק לכן אם אופנוע 400 סמ״ק יהיה איכותי יותר הוא יעלה כמו 600/650 ואז תיהיה בעיה רצינית למכור אותו, מי שיכול עדיף לדלג מעל כל ה300/400 סמ״ק.

    אגב הTRK הקשר בינו לאיטליה קלוש מאד.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הבעיה הגדולה היום בתחום הדו"ג, (צרות של עשירים) זה המגוון הגדול של הכלים, היצרנים והסגנונות.

    השפע מבלבל הרוכב הפך למפונק בעל כורחו.

    רוב הרוכבים, במיוחד הצעירים שנולדו לתוך השפע מתבלבלים בקלות. והאופנוענות מתרככת.

    הפילוח החד לדרישות ספציפיות ויצירת אופנועים מיוחדים לנישה אחת צרה ומצומצמת גורמת לבלבול.

    אם במלחמת העולם השנייה חיילים חצו את אירופה עם אופנועים סטנדרטיים, עם סירה או בלי, בטכנולוגיה עתיקה
    היום הרוכב צריך BMW עם מחממי ידיים 500 מצבי מנוע וכיוון מתלים ומעסה פי טבעת. פינוק.

    הדרך היחידה לדעת מה אתה צריך ואוהב היא להתנסות וגם זה כבר לא בטוח כי בתרבות השפע בעוד שנתיים, במקרה הטוב
    כבר תרצה משהו אחר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    את הרוכבים של פעם יש להשוות לרוכבי הקטנועים היום כי הם מייצגים את מי שקנה דו״ג להתניידות.
    האופנועים של היום הם סגמנט חדש של אופנועי תחביב שלא היה קיים לפני.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    את הרוכבים של פעם יש להשוות לרוכבי הקטנועים היום כי הם מייצגים את מי שקנה דו״ג להתניידות.
    האופנועים של היום הם סגמנט חדש של אופנועי תחביב שלא היה קיים לפני.
    קצת מכליל. יש גם קהל לא מבוטל שקונה טי מקסים לדאווין, מפוצץ אותם ב״שיפורים״ לא חוקיים ואז רוצח את מי שמצלם אותם בשביל לא להסתבך.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    קצת מכליל. יש גם קהל לא מבוטל שקונה טי מקסים לדאווין, מפוצץ אותם ב״שיפורים״ לא חוקיים ואז רוצח את מי שמצלם אותם בשביל לא להסתבך.
    תהיו חכמים אל תהיו צודקים!! אף פעם לא לדקור!! רק קסדות לראש!!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    קצת מכליל. יש גם קהל לא מבוטל שקונה טי מקסים לדאווין, מפוצץ אותם ב״שיפורים״ לא חוקיים ואז רוצח את מי שמצלם אותם בשביל לא להסתבך.
    זה כבר תת קטגוריה, בדרך כלל לא תראה אותם בטיולי סוף שבוע או שמים חימום לידיות, הם יותר בעניין של רעש ואיזורים אורבניים

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-06-2021, 22:12
  2. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 06-10-2019, 12:07
  3. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 24-05-2019, 10:51
  4. נוספו מצלמות על כביש החוף
    על ידי shembar1 בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 14-12-2016, 09:46
  5. Ktm 250 1998 שתי פעימות, צילינדר ניקסיל שרוט.
    על ידי dudi בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 01:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO