על הנייר, במחיר ההשקה (כ-54 אלף ש"ח) ההורנט החדש נותן יותר אופנוע לשקל מכל המתחרים שלו. הוא חזק יותר מכלי 650-700 בסיסיים כמו ה-MT-07, SV650, Z650 וכנראה גם מתנהג טוב יותר - בעוד שהמחיר שלו נמצא באותו איזור בערך.
עם זאת, הוא הרבה יותר זול מכלים כמו GSX-S750,MT-09, Z900 או למשל אפריליה טואונו 660 (שלדעתי, הכי דומה להורנט ברמת הקונספט).
מכאן, אלה כבר עניינים של טעם וריח: עד כמה אתה מתחבר לעיצוב שלו (אני לא, אבל אני גם חושב שה-Z900 וה-MT-09 מכוערים. מבחינתי בגרסאות הנאות שלהם הם נקרים Z900RS/XSR900, בהתאמה). עד כמה אתה צריך את המנוע החזק-יחסית של ההורנט. עד כמה אתה מוכן לספוג ריקול או בעיית אמינות בגלל מחלת ילדות של דגם חדש בשנה הראשונה שלו.
לגבי הקוויקשיפטר: אני לא רואה בזה צורך, אבל אני גם לא רואה שום צורך בגיר אוטומט ברכב, ומתעקש לנהוג ברכב עם 3 דוושות וידית. אז מה אני מבין בכלל.