אני מכבד את התייחסותך ואני גם מסכים בכך שאין תחליף לתיקון. עם זאת, אני במקום קצת אחר - לא רוצה להשקיע בכלי, גם לא מאמץ של פירוק ותוספת הסיכון שאוסיף נזק ושהקטנוע לא יהיה זמין לי גדולה מבחינה מהפתרונות שאני מביא בינתיים.
אני כן חושב ולומד מתיקונים זמניים שעד כה הביאו תוצאות לא רעות (למעט במקרי קיצון שאני מוכן לחיות איתם), ויתרה מכך, הלימוד יותר משמעותי מבחינתי בהיבט הסיכון והנזק שיכול להיגרם.
העניין הזה שהתבריג נשחק הוא שכיח, במקרה שלי התבריג נשחק בקושי שזה רק מוסיף לעקשנות שלי לחיות עם זה.
אז כן אני חושב על דרכי התמודדות יעילים (לא קסם אך עובדים), ומאז עברתי יותר מ 20K קילומטרים והרוב טוב סהכ.
התכוננתי מראש ליום ויש אצלי כבר בלוק רזרבי כשלא תישאר ברירה ויהיה לי קצת זמן אחליף ביניהם.
שוב, אני מעריך את הניסיון והידע שאתה מביא, אני לא חושב שאפשר לנצח או להתווכח עם המגבלות הקיימות, מנסה למשוך עם פתרונות זמניים וללמוד מהתופעות המעניינות :-)