עשור שליח ויש לי גם אופנוע גדול בנוסף
עשיתי סיבוב על ה300 זה פשוט עולם אחר
אתה מרגיש כאילו אתה בגיפ של הקטנועים
המושב ממש נוח
הבלמים שלו מטורפים עוצר במקום
עשיתי בלימות חירום כמה וכמה פעמים
יציב ברמות מטורפות אתה בכלל לא צריך לדאוג לחוסר יציבות בבלימות חירום פשוט טנק
בולמים מרגישים ממש טוב
בפניות ניסיתי להיכנס חד והוא לא מאבד אחיזה זורק את התחת וממשיך כמו טנק
נסעתי בכוונה על בורות בכביש וזה לא מזיז לו
מדרכות עולה בקלילות אפילו ניסית לעלות מהצד ועלה בלי בעיות, לא מרגישים בכלל שעולים למדרכה, ההרגשה היא יותר כמו הכיסא גלגלים חשמלי שעולה מדרגות .....
בין מכוניות קצת יותר קשה אבל כבר אחרי 10 דק הרגשתי סבבה לעבור בין מכוניות הכל עניין של להתרגל לכלי כמובן שהוא גדול יותר אז הוא לא יעבור בחלק מהמקומות
אבל אישית לא הרגשתי שזה מגביל אותי
תא מטען ענקי 2 קסדות מלאות ונשאר עודף....
יש הנחה של 700+- שקל בביטוח
נק' פחות טובות
מהירות שיוט 110-+ אחרי קשה לו
מרגיש חלש ולא זריז בכלל, עמדתי ברמזור פול גז לתוך פניה והרגיש ממש חלש כאילו זה 125
בגלל 2 גלגלים מקדימה יותר קשה לו לתמרן אם יש מכשול בכביש אז התמרון פחות טוב והרבה פחות זריז, קשה להסביר אבל מי שיעלה על הכלי ישר יבין
ויש עוד קטע עם ה2 גלגלים כשאתה נוסע אתה רואה אבן אז אתה עובר מעל האבן בין 2 הגלגלים הקדמיים ואז בהמשך האחורי עולה על האבן.....חחחח צריך להתרגל לברוח לצד
כמובן עלויות אבל לפי הבדיקה שלי ההבדל השנתי זניח
זה עוד צמיג-400+-
עוד ברקס250+-פעמיים
עוד דיסק 400+-
המערכת מקדימה זה בטוח עולה יותר כסף אבל גם אם זה מוסיף לעלות של התחזוקה עוד 1000 שקל זה כלום על 20-30 אלף ק"מ
אם להסתכל על זה מספרית אז סה"כ יוצא עוד 2000-3000 תחזוקה בשנתיים שזה לא קריטי ואת הרוב אתה מקבל בהנחה בביטוח


דעתי האישית וואו....אחלה פתרון לאנשים שרוצים לקבל עוד בטיחות ובאמת שגם אני זלזלתי ב3 גלגלים אבל אחרי סיבוב הזלזול עובר ישר

ויצא לי גם לרכב על הטריסיטי 125 אותן תובנות אבל בקטן יותר ד"א יש ביד שנייה טריסיטי 125 2019 עם ABS