לבולם אחורי (ויש סוגים שונים) יש כיוון מתח קפיץ ראשוני שקוראים לו PRELOAD שבעיקר משפיע על הגאומטריה הסטטית של האופנוע כשהוא עם עומס (כלומר האם הזנב נמוך או גבוה כשהרוכבים עליו).
אם אתה מעלה את עומס הקפיץ ראוי להוסיף גם שיכוך החזרה ושיכוך כיווץ (REBOUND ו - COMPRESSION).
כלל אצבע שעובד "בסדר" במרבית אופנועי השטח תעלה 5 קליקים של כיווץ ו 5.
כיוון מתלים זאת תורה שלמה אבל בגדול, הרכבה של רוכבת נוספת מעביר את נק הכובד אחורה ומעלה ומאד מקלקלת את ההתנהגות של האופנוע.
יותר לאופנוע ספורט פחות לאופנוע טורינג.