"הביצועים" של האופנוע לא צריכים לעניין, אלה מידת ההתאמה לרוכב/ת מתחיל.
סגנון רכיבה, יכולת ושליטה באופנוע הן פונקציה של טכניקה, ניסיון ויכולות פיזיות/מנטליות של הרוכב.
ככל שהניסיון של הרוכבת גדול יותר הטכניקה שלה משתפרת והיכולת שלה להגיע לשליטה טובה בכלי עולה.
תן לרוכב חסר ניסיון אופנוע גבוה וכבד, רוב הסיכויים שהוא יפיל אותו לקרקע ברגעים הראשונים, לא בגלל
הביצועים אלה דווקא בגלל חוסר שליטה מחוסר טכניקה וניסיון.
האופנוע שצריך להתאים לה הוא בדיוק זה שהיא מסתדרת איתו במהירויות אפס השתחלות בתנועה ומצבי חניה
גם רוכב מתחיל מסתדר טוב עם האופנוע ברגע שהוא מתחיל לצבור מהירות הקושי ברכיבה הוא דווקא בקטעים
הטכניים, בטופוגרפיה קשה, חניות ומהירות אפס בה לכוח וגודל הרוכב יש משמעות.
בנוסף כל אמצעי האלקטרוניקה שעוזרים לרוכב במידה של טעות חייבות להיות על האופנוע.
זה צריך להיות המבחן שלה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אחרי קבלת הרישיון להתחיל מהבסיס של הבסיס תוך שיתוף הידע והניסיון שלך, ללמד את הטריקים הקטנים והטכניקה אח"כ רכיבות משותפות במגוון תנאים כשההובלה בתורות, כשהיא מובילה תאתר שגיאות שחוזרות על עצמם ותתקן אחרי כמה חודשים כשהבטחון שלה יעלה לקחת קורס מקצועי בהדרכה אישית אין דרך אחרת שלא לחזק את הטעויות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!