בשביל שאני אאמין למשפט כזה, צריך לגבות אותו בנתונים של עליה משותפת בין תאונות ללא ביטוח (ועדיף גם עם קורולציה לתביעות) ועליה של מחיר הביטוח.
מבחינתי הנתונים של חוסר ביטוח יכולים לנבוע מהעלייה בשימוש באופנועי שטח ואולי גם באופנועי קיבוץ. כאלה שכנראה לא היו מבטחים גם אם הביטוח היה זול בחצי.
גם כל עוד חברות השליחויות לא בוכות (לא כולם יכולים לעבור לאופניים) אז שליחויות עדיין כלכליים עם המחירים החדשים. דרך אגב חידשתי את הביטוח שבוע שעבר והייתה קפיצה במחיר![]()



ציטוט ההודעה בתגובה