ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
אז מה אם כל הכמעטים שהנהגים לידך החסירו פעימה ואתה התייחסת אליהם כמו עוד יום בכביש?
עשיתי שטויות בתור רוכב צעיר, ללא ספק.

ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
לספור (או, ליתר דיוק, לנתח ולהסיק מסקנות מכל "כמעט") - אתה תשתפר כרוכב ובסופו של יום, תהיה רוכב בטוח יותר.
אבל אם הדיון סובב סביב הביטוח ויחס המדינה לאופנועים - אז מה שמעניין הוא סטטיסטיקת ההרוגים וסטטיסטיקת הפצועים, כי זאת פגיעה בתוצר, הפסד מיסים ועומס על מערכת הבריאות, ולמדינה צריך להיות אינטרס ברור לצמצם את התופעה. כדאי לזכור את הפרספקטיבה הזאת כשדנים ביחס המדינה לאופנועים.
.
קורסים לרכיבה מתקדמת, אכיפה נרחבת, חינוך ותמריצי מעבר לדו"ג הם השילוב הנכון שיועיל למדינה.
הבעיה העיקרית היא החינוך. משרד התחבורה והרשות למניעת תאונות דרכים אימפוטנטים בהקשר הזה. אולי הפיילוט של הקורסים יפיל כמה אסימונים.
המודל צריך להיות כזה.
המדינה מסבסבדת רכישת אופנועים ואביזרי בטיחות או בעצם מפחיתה מיסוי.
הרוכב "מקבל" יתרת סכום לעשות קורסים ולבטח את עצמו.
המדינה משקיעה באכיפה וחינוך. *למה אין לנו דן דן הכבאי בעברית?
הכסף שנחסך מהתאונות שנמנעו- מממן את ההשקעה.