מה יכול להיות שלא עשיתי נכון? כמה חזק צריך למתוח את השרשרת?
איך אני אדע הפעם שאני לא טועה שוב?
ואני עושה עכשיו הזמנה של משאבה חדשה ראש חדש ופולר. נכון?
בוכנה אפשר להשאיר את הקיימת ? השריטות הם רק מלמעלה ואני אשייף את מה שבולט שיהיה ישר.
1.השרשרת קפצה שן - מותחן שרשרת המ המ.
2.לא כיוונת את הטימינג נכון.
מה יכול להיות שלא עשיתי נכון? כמה חזק צריך למתוח את השרשרת?
איך אני אדע הפעם שאני לא טועה שוב?
ואני עושה עכשיו הזמנה של משאבה חדשה ראש חדש ופולר. נכון?
בוכנה אפשר להשאיר את הקיימת ? השריטות הם רק מלמעלה ואני אשייף את מה שבולט שיהיה ישר.
לא מותחים את השרשרת זה מותחן אוט' לא ידני שצריך למתוח יש לו רק כיוון אחד.
מכווצים את המותחן ואחרי שהשרשרת במקום משחררים יש לו בורג זה עובד על ספירלה כמו במכניות צעצוע שמסיעים אחורה ואז משחררים.
שסתומים עקומים זה לא בגלל לחץ שמן נמוך זה בגלל טימינג לא נכון אם כתוצאה מכיוון לא נכון או כתוצאה מזה שהשרשרת קפצה בגלל תקלה במותחן, שרשרת שהתארכה, מובילי שרשרת לא תקינים, גלגלי שיניים וכו.
תאבחן את כל החלקים האלה.
עוד סיבה פחות סבירה היא חופש במיסב של הטלטל.
תראה שהטלטל לא זז למעלה ולמטה בצורה שאתה שומע קנקים.
במצב התקן אמור להיות חופש קטן לצדדים בלבד.
לגבי הכיוון.
תסובב את הקראנק כשהבוכנה בתוך הצילינדר בלי ראש מנוע.
תאתר איפה הגובה בצילינדר שהבוכנה לא עולה יותר למעלה זה יהיה לקראת הסוף של המהלך.
בנק' הזו תראה איזה קו על המגנטו מתלכד עם הסימון על הבלוק לפי זה תדע את הכיוון של המגנט.
הכיוון של הקאמשפט זה לפי מה שרשום בספר.
אם הראש או המובילים של הסתומים לא נפגעו, זה יעבוד עם הבוכנה איך שהיא בתנאי שהבוכנה לא חטפה איפה שהרינגים.
אם כן - כרגע אתה חייב צריך להחליף רק את השסתומים.
משאבה תפרק ותבדוק לפני שאתה מזמין.
תמיד קודם מאבחנים ואח"כ קונים ולא הפוך.
בהצלחה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 02-09-2023 בשעה 21:11.
כל החלקים האלה נראים לי תקינים לגמרי.. אחרי שאני משחרר את המותחן השרשרת די מתוחה על הקאמשפט..
בדקתי את הקאמשאפט והיא מראה 25.22 בספר רכב רשום להחליף אם זה מתחת ל25.40 הגלגל שיניים שלה נראה סבבה..
המובילים של השסתומים נפגעו לכן אני חושב להזמין כבר את כל הראש.. למרות שהבנתי שאפשר לפרק גם אותם אבל צריך כלי מיוחד ואין לי אותו
תודה..
אני מזמין כבר את המשאבה במקום לחכות אחר כך עוד שבוע שבועיים עד שהיא תגיע. היא עולה 25 ש"ח. גם ככה אני מחכה עכשיו עד שיגיע הראש והפולר.
טוב עברתי על הדברים יותר בפירוט ועשיתי כמה סרטונים..
אבחון החלקים שאולי גרמו לבעיה:
https://www.youtube.com/watch?v=QHQ2jo7cRL8
בתחילת הסרטון רואים שאכן אחד המובילים נשבר, לא מוכנים בבית שאני אכניס את הראש לתנור אז אני כבר אקנה ראש חדש.
הנועל קאמשאפט גם מעט קיבל מכות אבל לא יודע אם צריך חדש בגלל זה. רואים בתחילת הצילום בחלק הימני התחתון. יש לו גם מעט שריטות בפנים.
אבחון הקאמפשט:
https://www.youtube.com/shorts/ASupio9B_Sw
נראית תקינה אבל חסר 0.20 מילימטר לשכחתי איך שקוראים להם. לא יודע אם חייב להחליף גם.
מיקום הT שהבוכנה הכי למעלה אם זה מעניין מישהו שיהיה לכם:
https://www.youtube.com/shorts/RHeU67Ua574
בפועל זה ממש באמצע של המשולש. אחרי שהוצאתי את הצילנדר זה ממש קופץ לשם.
אבחון המותחן כשהוא בחוץ:
https://www.youtube.com/shorts/adhL0OJ4_pY
אבחון מיסב הטלטל:
https://www.youtube.com/shorts/4yXvyLkkWC0
נראה שאין נקישות. מבלבל עם הנקישות של הצדדים. אבל לבפנים בחוץ הוא לא זז לי ואם כן אז ממש בקושי אבל קשה לבדוק.
לסיכום אני לא בטוח אך אם נראה שהכל תקין, ואני גם זוכר שכיוונתי את הטיימינג בדיוק איך שצריך.
אז אני לא בטוח אבל יכול להיות ששכחתי לשחרר את המותחן אבל לא נשמע לי הגיוני כי עבדתי עם הספר. אבל באמת יכול להיות שברח לי מהראש אני לא זוכר.
https://www.kymcoforum.com/index.php...ch=16847;image
ממה שאני זוכר הכיוון של המגנט צריך להיות כמו בתמונה שצרפתי.
ובסרטון שלך ה T בתוך השפיץ ולא הקו משמאל ל T.
אתה יכול לראות את זה לפי הבוכנה, כשאתה מסובב את הקראנק יהיה רגע שהיא תתחיל לרדת - רגע לפניו אתה ב TDC.
קל לפספס את זה צריך סבלנות לראות מתי בדיוק היא מתחילה לרדת.
לא הבנתי מה צלמת במותחן תוודא שהוא מפעיל לחץ.
הכי סביר - הבעיה שלך הייתה בכיוון טימינג לא נכון מה ששמעת מצלצל זה השסתומים שנגעו בבוכנה.
ליתר בטחון תבדוק בקטנוע של החבר באיזו פוזיציה המגנט כשאתה ב TDC.
כן נראה לי שאתה צודק. אחר כך בדקתי וזה קפץ יותר טוב למקום הזה שצילמת אבל כשהבוכנה היתה מחוץ לצילינדר.
הצילינדר יוצר קצת התנגדות ואז זה לא קופץ ממש למקום ואפשר לפספס בכמה מילימטרים
היי לכולם הגיעו כל החלקים, ראש חדש, פולר, נועל קאמשפט, קאמשפט.
פירקתי את המשאבה.
אבקש בבקשה חוות דעת. האם המשאבת תקינה?
2. לנועל קאמפשט הוסיפו איזה ברזל אין לי מושג מה זה האם להשאיר את זה וזה נורמלי?
3. גם לקאמשפט הוסיפו איזה חתיכה אין לי מושג למה.. נראה שזה גם לא מפריע אבל האם זה תקין גם?
תודה רבה
משאבת שמן:
https://youtube.com/shorts/PZPmyq-kP...rTCBE9O5L1DZ7Q
החלקים החדשים שהגיעו:
https://youtube.com/shorts/wgd7Znii7...CQDwXVJ3mby_Mr
צריך לפתוח את הבורג פיליפס במשאבה ולהפריד אותה ואז לראות אם הכוכב והבית שלו לא נשחקו.
לפי הצילום לא רואים שבבים בבלוק כנראה שהיא בסדר.
החתיכה על הגל זיזים היא מפחת דחיסה.
והברזל על הגשר של הגל זיזים זה המעצור של המפחת דחיסה.
החתיכה על הגל זה מיסב חד כיווני שעובד כשהמנוע מסתובב מכוח הסטרטר הוא מחזיק את השסתום של הפליטה מעט פתוח בשביל לאפשר יציאת לחץ כדי להקל על ההתנעה.
אני לא מכיר שיש כזה במובי אולי מדובר בדגם מאוחר יותר ואולי לא הזמנת את החלק הנכון.
יצא לי לראות כזה במנוע של ג'ידינק 250.
כי הזמנתי את החלקים למנוע gy6 זה שם כולל וכמעט כל הקטנועים הקטנים משתמשים במנוע הזה.
הקפדתי להזמין את הדגם של ה125cc.
אפשר להשתמש בזה או שעדיף את הישן?
תודה
טוב או שנהייתי פרנואיד ואני סתם מפחד או שמשהו לא מסתדר פה ואני לא יודע מה לעשות.
קודם כל אני לא מצליח להביא את הגלגל שיניים של הקאמשפט למצב שהוא מקביל לראש.
שן אחת לכיוון אחד והחור העליון יותר מידי בפנים, שן אחת לכיוון השני וחור תחתון יותר מידי בפנים.
2, אני מפחד שהמוביל שרשרת עליון עקום או משהו, זה נראה שהוא לא יושב טוב, ועוד לא שמתי את המותחן.
3. הקאמשאפט בצד שמאל איפה שהתעכבתי בסרטון לא נוגע במסילה שלו, בצד ימין זה נוגע, אבל בצד שמאל זה לא יושב במקום, אני יכול לנסות ללחוץ ממש ממש חזק ואז אולי הוא מתקרב לשם ואולי טיפה נוגע.
בקיצור אני קצת חושש לא רוצה לעשות עוד פעם טעות והדברים האלה לא ברורים לי
https://youtu.be/3CmHKhGZjNg?si=nCXXGQIp5qvsPy4r