טוב חברים אני מנסה לכוון את השסתומים בנתיים.
אשמח לעזרה בנתיים
היי לכולם.
מובי 125 מודל 2016 ק"מ 86 אלף. מנוע הוחלף ב62000.
כבה באמצע נסיעה ומאז לא מניע.
בדקתי ניצוץ ויש, סטרטר גם, וגם המשאבת דלק עובדת. הורדתי את הקרבורטור והשפרצתי דלק למנוע עם שפריצר, ועדיין לא מניע.
מה עוד כדאי לעשות לפני שמחליטים שזה מנוע?
טוב חברים אני מנסה לכוון את השסתומים בנתיים.
אשמח לעזרה בנתיים
תשפריץ ספריי קרבורטורים ליניקה של הקרבורטור תוך כדי שאתה לוחץ סטרטר אם מניע - לא מגיע דלק.
תתחיל מחיבורי וואקום בסעפת יניקה כנראה משהו משוחרר ולא נוצר מספיק תת לחץ בשביל שהמנוע ימשוך דלק מהקרבורטור.
לא מניע עם ספריי ויש ניצוץ בפלאג - קומפרסיה נמוכה אין מספיק לחץ בשביל להניע.
שפכתי דלק ישירות למנוע בלי קרבורטור. (ולא עזר)
אני כרגע באמצע כיוון שסתומים.
יש לי 2 שאלות. למה בספר רכב רשום שצריך 0.12 מרווח. בזמן שבכל הסרטונים ביוטיוב הם אומרים 0.04 מרווח?
זה נראה מנוע אחד לאחד ממש אני בטוח שזה זה הם קוראים לו GY6
https://www.youtube.com/watch?v=-95MGZuFbH8
שאלה 2 היא, אני לא מצליח להבין את האנגלית , הם אומרים תכוון את הT על הFLYWHEEL שתהיה על הסימן , ותבדוק ש2 העיגולים הקטנים על הגלגל שיניים של השרשרת טיימינג מקבילים. עשיתי את זה, אבל הם אומרים לבדוק עוד משהו שאולי צריך לעשות עוד סיבוב בכל זאת לFLYWHEEL. זאת אומרת שגם אם אני רואה שהסימן T הוא במקום ו2 העיגולים חורים שעל הגלגל שיניים טיימינג במקום זה לא מספיק?
https://www.youtube.com/watch?v=5vl1mrTVCQ0&t=772s
בסרטון הזה הוא אומר לפעמים שצריך לסובב פעמיים עד שמגיעים לסימן
זה לא שייך לשסתומים.
כיבוי פתאומי זו בעיה של הצתה או דלק.
תעבוד עם ספריי לא עם דלק.
המרווח הוא לפי מה שרשום בספר.
לא צריך לכוון את הפלייוויל מספיק להיות בפוזיציה של הגל זיזים רק לוודא שהבוכנה למעלה ולא למטה.
ושוב זו לא הבעיה אל תבזבז זמן על דברים שלא צריך לתקן.
טוב..
אני אנסה עם ספריי קרבורטור מחר. עדיף לקרבורטור או ישר למנוע?
ואם לא עובד אז כניראה שהלך המנוע?
לא משנה.
בעיקרון במובי מנוע "הולך" רק כשהמנוע עובד בלי שמן.
במצב כזה להבא בודקים פלאג.
יבש \ רטוב \ ניצוץ.
זה יגיד לנו מה חסר.
יש מן הסתם מרווח לפליטה וליניקה.
והם לא אותו דבר.
לגבי ה t יש פעמיים שהוא יהיה במקום. פעם אחת בנמ"ע, פעם שניה בסוף פליטה.
יש ניצוץ. השפרצתי ספריי קרבורטור גם ישירות למנוע, כשהקרבורטור מנותק, גם לקרבורטור בניסיון שני, וגם דרך החור של הפלאג.
הקטנוע לא מניע.
אשמח לעזרה איך להתקדם תודה רבה
איך בודקים?
ותגיד איך אתה עונה כזה מהר? יש לך איזו פלטפורמה ששולחת התראות?
טימינג הוא מה שדיברנו עליו אתמול בתגובה #4.
פתח ספר עבודה של הקטנוע ותראה אם הסימנים על הפליוויל חופפים לסימנים על הקמפשט כשהמנוע בנק' מתה עליונה.
קומפרסיה - צריך מד קומפרסיה.
לגבי הפלטפורמה - אני גולש בפורום ואם מגיבים לי אני מגיב בחזרה.
יש לי מד קומפרסיה אני מקווה שהוא מתאים.
אני חושב שהסימנים לא חופפים לפי מה שאני זוכר אתמול, זאת אומרת שיש הבדל של סנטים או 2. אבדוק שוב
תודה
טוב אז אני לא ממש בטוח איפה הT ואיפה הF צריכים להיות כי בכל סרטון יש מקום אחר. וגם בספר רכב הם לא ממש ברורים
אז צילמתי סרטון, הT בצד שמאל של החריץ משולש. והF בצד ימין של החריץ משולש. (מקווה שזה המקום הנכון)
https://www.youtube.com/shorts/3j1zL4C4bwg
ונראה שזה מתאים.
לגבי הבדיקת קומפרסיה, יצא ממש גרוע - 25.
אבל אני לא בטוח שהצלחתי להרכיב אותה חזק איפה שהפלאג כי ההברגה שם מלוכלכת ואין דרך לתפוס את הראש עם בוקסה (אין ראש משושה כמו בפלאג)
בקיצור אני יכול לבדוק שוב את הקומפרסיה אבל צריך לפרק את המנוע בשביל שיהיה נוח.
מה הצעד הבא שצריך לעשות אם בכל מקרה כדאי לפרק את המנוע מהקטנוע, אז אני אתחיל