אם יש לך פייסבוק, יכול להצטרף לקבוצת "מתחילים בשטח" ולבדוק חלק מהפוסטים.
ישנם מספר יצרנים בארץ, והשוני באיכות ניכר. זה מתחיל ונגמר בצירים, עובי המתכת, איכות הריתוכים, תוספות כגון תאי אחסון, רגלי העמסה לייצוב הנגרר גם כשאינו רתום לרכב וכו', אז הייתי עושה סקר שוק להבין מה מתאים לשימוש שלך.
מחירים - יכול לנוע מ- 1500ש"ח למשומש (למציאה, ישן) עד ל-5000 ש"ח לחדש אם כי לא בדקתי מחירים לאחרונה, יכול להיות שהמחירים אף עלו.
יתרון בנגררים - הם שומרים על ערך גבוה, ורוב הסיכויים שביום שתחליט למכור, לא תפסיד כסף. הביקוש להם גדול.
לא ציינת איזה על איזה אופנוע מדובר, יש לך אופציה לרכוש נגרר לאופנוע יחיד (בו האופנוע צמוד וניצב לחלקו האחורי של הרכב) אך מתקן זה בהכרח מחייב וו גרירה בעל פרופיל מרובע או "אמריקאי" וסוגיית החוקיות אינה ברורה מכיוון שאופנוע שטח ממוצע יבלוט מצידי הרכב מעבר למראות, ושנית. זהו מתקן ללא רישיון מה שאומר - ללא ביטוח.
האם יש הרבה שעושים שימוש במתקן הזה - כן, האם זה 100% הדוק חוקתית - לא. זה אינדיבידואלי, לא הייתי רוצה לגלות אחרי תאונה מה חברת הביטוח תכסה במקרים של צד ג' וכו.
אתה יכול לדמיין תסריטים רבים.
בהצלחה!