עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: קוואסאקי מציגה: נינג'ה e-1 ו-Z e-1 חשמליים

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2023
    הודעות
    36
    צודק, הסוללות מתקשות לעבוד כשהטמפרטורה החיצונית יורדת ל15 מתחת לאפס ועולה מעל 50.
    לגבי הראשון לא יודע מה הפתרון, לגבי השני כבר יש הרבה כלי חשצליים עם מערכת קירור של רדיאטור ונוזל קירור, מה שנותן לכלים האלה אפשרות לטעינה מהירה.

    בתנאי חום כבדים ביולי אוגוסט בנסיעות ארוכות עם כלי בלי מערכת קירור, יצא לי לראות כ80% מהטווח לעומת הימים הרגילים.

    אלה דברים מינוריים, כרגע יש 3 בעיות עיקריות לכלים חשמליים
    1)פאן פאקטור
    2)זמן הטעינה של הסוללה
    3)משקל ועלות הסוללות

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בוא...מכוניות ואופנועים חשמליים מתבססים על רעיון נהדר ויש להם מעט יתרונות, נכון להיום הם כלים חצי אפויים וסך החסרונות עולה על היתרונות
    שלהם והם מספקים תשובה רק לחלק קטן מהמשתמשים בהם. בהשוואה למנועי בנזין החסרונות מתחדדים.

    תן לי היום רכב עם טווח נסיעה של 1000 ק"מ. זמן הטענת/החלפת סוללה של 15 דקות ואולי נוכל לדבר, אבל בטכנולוגיה הקיימת היום אין תשובות
    אמתיות, אגב גם כשתהיה הטכנולוגיה זמינה, היא תצטרך תשתית נרחבת שייקח לפחות שני עשורים עד שתהיה פרוסה וזמינה לכל אחד.

    האוכלוסייה בעולם גדלה בקצב מסחרר ורכב לכל אדם כבר היום תופס שטחי נדל"ן/כביש/ ושאר רעות חולות העתיד ל-50 השנה הבאות לא נמצא ברכב
    אישי. כבר היום הערים הגדולות וריכוזי האוכלוסייה לא מסוגלים להכיל את העומס והמכונית שלא משנה איך היא מונעת פשוט תפשוט את הרגל.

    אצלנו כל 4 שנים מתווספות למצבה על הכבישים עוד מיליון מכוניות, בהנחה שמורדות מהכבישים 300K עדיין בעוד עשור כולם יעמדו בפקק ולא יהיו
    מקומות חניה בכלל.

    פעם משפחה החזיקה רכב אחד, אח"כ היו כבר שני כלי רכב במשפחה גרעינית, היום לכל ילד יש רכב.

    הפתרון צריך להיות במחשבה חדשה ובמציאות שאינה מוכרת לנו היום, או מציאות קשה לעיכול, תחבורת המונים, מרכזי עבודה שמכילים דירות לעובדים
    מכוניות קטנטנות אוטונומיות ללא נהג לשימוש אישי חד פעמי.

    מתכנני המכוניות פשוט זרמו עם התקופה, אבל המציאות תכתיב שינוי התנהגות ושינוי תעבורתי אחר לגמרי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ראשית שאפו על האמירה "טויוטה היא חברת רכב כושלת". מבחינתי אין מה להמשיך את הדיון כאן.
    לגבי שושני מאידך,
    האמירה שרכבים חשמליים אינם אפוים, ובכן, תתעורר ותריח את הקפה. רכבים סופר שימושיים לכל מי שיש לו יכולת להטעין בבית. לפחות במדינת ישראל. אפילו למי שמחליט לנסוע לחופשה באילת.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הייתי שמח להסבר מה כושל בטויוטה?

    בעשור האחרון היו לי (אישתי ) הונדה אינסייט היברידית כושלת ומגעילה כשמערכת ההיבריד שלה הייתה ממש לא בשלה..
    אחריה אוריס של טויוטה משעממת אבל יעילה המערכת ההיברידית עבדה מצויין ורכב נהדר ( אפילו נראתה לא רע)
    אחריה קורולה הייבריד מצויינת נכון משעממת אבל היא יוצרה ככלי תחבורה יעיל ובדומה לאוריס מערכת ההיבריד מצויינת בטח בהשוואה להונדה.
    היום יש לי סוג של שקר הברידי סוזוקי ויטארה
    האמת רכב נחמד לכשעצמו

    מה כושל בטויוטה אני לא יודע על פניו הציבור וחברות הליסינג קנו המון מהן ומבחינת אמינות זו טויוטה.
    כמו הפרסומת לטושיבה
    או ג'יפ ל 4\4
    או ג'ון דיר לחקלאי המהיר
    כך אמינות - טויוטה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    האמירה שלי היתה בציניות כמובן. כשאיזה מישהו בלבנט מכריז על אחת מחברות הרכב המצליחות בעולם שהיא כושלת...

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    האמירה שלי היתה בציניות כמובן. כשאיזה מישהו בלבנט מכריז על אחת מחברות הרכב המצליחות בעולם שהיא כושלת...
    עניתי לו כי זה מרגיש כמו מושתל של גרינפיס

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2023
    הודעות
    36
    סך מכירות לא מגדיר אם החברה טובה או לא, ראה מטרו.
    החברה התנהלה בצורה גרועה מבחינת שינוי השוק, בזמן שהרבה חברות התחילו לגשש ולפתח רכב חשמלי, הם לא רק שלא עשו את זה, אלה השקיעו המון כסף בלוביסטים, לנסות לדחות את המעבר לחשמלי על ידי נסיון דחיית המעבר לחשמלי כמו חברות הדלק,במקום זה פיתחו רכב מימן שנחשב לכישלון חרוץ.
    כל זה כי הם היו ראש בקיר וסגרו עיניים לעצמם ולאחרים בזמן שהשוק משתנה. כל זה כשהייתה להם טויוטה פריוס ממזמן, שלהפוך אותה לחשמלים היה חצי עבודה.
    משקיעים שהתנגדו למהלכים שלהם, מה שבסופו של דבר השפיע על הכניסה שלהם לתחום החשמלי וגרם למנכל להתלחף.
    כל זה אגב הפיע על המחירים שלהם, אותה הטויוטה קורולה שנחשבת לאמינה אך מאוד משעממת היום מתחילה מ160K.



    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    עניתי לו כי זה מרגיש כמו מושתל של גרינפיס
    למה אתה יורד איתי לפסים אישיים, אתה מנהל פה לא?
    נערך לאחרונה על ידי White; 28-09-2023 בשעה 13:32.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    חס וכרפס אישי

    מה אישי פה???

    לגבי הקורולה זה שהיא יקרה לא הופך אותה לרכב גרוע.
    לכל היותר לרכב בעל תמורה נמוכה למחיר ( תלוי את מי שואלים)

    המחיר שלה שיחק לטובתי וכיום יש לנו שקר הברידי ( חד משמעי למרות שבית המשפט חשב אחרת) בדמות סוזוקי ויטארה הייבריד.
    כאמור רכב נחמד מאוד ( לא מצטיין בכלום אבל הרבה יותר נחמד מהקורולה).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי White צפיה בהודעה
    סך מכירות לא מגדיר אם החברה טובה או לא, ראה מטרו.
    ראשית, כתבת חברה כושלת. ולא חברה גרועה.
    שנית מטרו היא לא יצרן רכב אלא יבואן חזיר. וגם הם, מבחינה כלכלית, חברה מצליחה.
    ואני לא יורד לפסים אישיים, אלא מנסה להצביע על כך,שבתוך טיעונים מאוד חזקים וטובים ואף מצוינים שאתה מעלה, אתה תוקע משפטים כאלה שגורמים למי שקורא אותך לא להתייחס ברצינות וחבל.
    וברוח התקופה, אני רוצה גם להכניס התנצלות על כך שהתגובה שלי היתה צינית. לעתים אני לא בסדר.

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי מציגה: נינג'ה ZX-4R עם 80 כ"ס
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 05-02-2023, 16:40
  2. קוואסאקי ZX-6R נינג'ה במבחן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-05-2019, 00:46
  3. קוואסאקי: נינג'ה ZX-6R חדש ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2018, 08:57
  4. קוואסאקי: נינג'ה 400 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 05:16
  5. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO