בגדול ייצור חשמל בתחנה יעיל יותר.
בהמשך, די ברור לי שיעברו יותר ויותר לחשמל מאנרגיות מתחדשות.
סוללה של מכונית חשמלית, כבר היום מספיקה לכל אורך חיי המכונית (שהפכו קצרים מבעבר). כתלוי בשימוש מושכל (לא לרדת לאחוזים נמוכים, לא להשאיר בטעינה 100 ולא להשתמש בטעינה מהירה אלא אם אין ברירה). כן יש פה ושם מודולים שנדפקים, וניתנים להחלפה בלי להחליף את כל הסוללה.
מה נשאר לנו?
תשומות ייצור גבוהות ולכאורה מזהמות.
עלויות גרט ומחזור (הן בכסף והן בזיהום).
טווח.
מחיר.

בסוף מה שמעניין את הצרכן זה לא איזה עץ, או הארנב שחי תחתיו, אלא שני דברים (ובסדר המצוין):
א. מה יש לשכן בחניה ואיך גם אני משיג כזה.
ב. כמה זה עולה לי.

כל הבעיות הטכנולוגיות פתירות. כבר היום.

איפה מנוע הבערה כן פוגש אותנו? רכבי נישה ותחביב. גם זה יגיע כשהדור שגדל על חשמל יגיע לגיל שבו יש לו רשיון.

אגב לא פוסל את מה שכתב שושני על מנועים אחרים, אבל בנתיים זה עוד לא תופס תאוצה. אפילו טויטה נכנעו והוציאו רכב חשמלי.