האמירה שלי היתה בציניות כמובן. כשאיזה מישהו בלבנט מכריז על אחת מחברות הרכב המצליחות בעולם שהיא כושלת...
האמירה שלי היתה בציניות כמובן. כשאיזה מישהו בלבנט מכריז על אחת מחברות הרכב המצליחות בעולם שהיא כושלת...
סך מכירות לא מגדיר אם החברה טובה או לא, ראה מטרו.
החברה התנהלה בצורה גרועה מבחינת שינוי השוק, בזמן שהרבה חברות התחילו לגשש ולפתח רכב חשמלי, הם לא רק שלא עשו את זה, אלה השקיעו המון כסף בלוביסטים, לנסות לדחות את המעבר לחשמלי על ידי נסיון דחיית המעבר לחשמלי כמו חברות הדלק,במקום זה פיתחו רכב מימן שנחשב לכישלון חרוץ.
כל זה כי הם היו ראש בקיר וסגרו עיניים לעצמם ולאחרים בזמן שהשוק משתנה. כל זה כשהייתה להם טויוטה פריוס ממזמן, שלהפוך אותה לחשמלים היה חצי עבודה.
משקיעים שהתנגדו למהלכים שלהם, מה שבסופו של דבר השפיע על הכניסה שלהם לתחום החשמלי וגרם למנכל להתלחף.
כל זה אגב הפיע על המחירים שלהם, אותה הטויוטה קורולה שנחשבת לאמינה אך מאוד משעממת היום מתחילה מ160K.
למה אתה יורד איתי לפסים אישיים, אתה מנהל פה לא?
נערך לאחרונה על ידי White; 28-09-2023 בשעה 14:32.
חס וכרפס אישי
מה אישי פה???
לגבי הקורולה זה שהיא יקרה לא הופך אותה לרכב גרוע.
לכל היותר לרכב בעל תמורה נמוכה למחיר ( תלוי את מי שואלים)
המחיר שלה שיחק לטובתי וכיום יש לנו שקר הברידי ( חד משמעי למרות שבית המשפט חשב אחרת) בדמות סוזוקי ויטארה הייבריד.
כאמור רכב נחמד מאוד ( לא מצטיין בכלום אבל הרבה יותר נחמד מהקורולה).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI