בוא...מכוניות ואופנועים חשמליים מתבססים על רעיון נהדר ויש להם מעט יתרונות, נכון להיום הם כלים חצי אפויים וסך החסרונות עולה על היתרונות
שלהם והם מספקים תשובה רק לחלק קטן מהמשתמשים בהם. בהשוואה למנועי בנזין החסרונות מתחדדים.
תן לי היום רכב עם טווח נסיעה של 1000 ק"מ. זמן הטענת/החלפת סוללה של 15 דקות ואולי נוכל לדבר, אבל בטכנולוגיה הקיימת היום אין תשובות
אמתיות, אגב גם כשתהיה הטכנולוגיה זמינה, היא תצטרך תשתית נרחבת שייקח לפחות שני עשורים עד שתהיה פרוסה וזמינה לכל אחד.
האוכלוסייה בעולם גדלה בקצב מסחרר ורכב לכל אדם כבר היום תופס שטחי נדל"ן/כביש/ ושאר רעות חולות העתיד ל-50 השנה הבאות לא נמצא ברכב
אישי. כבר היום הערים הגדולות וריכוזי האוכלוסייה לא מסוגלים להכיל את העומס והמכונית שלא משנה איך היא מונעת פשוט תפשוט את הרגל.
אצלנו כל 4 שנים מתווספות למצבה על הכבישים עוד מיליון מכוניות, בהנחה שמורדות מהכבישים 300K עדיין בעוד עשור כולם יעמדו בפקק ולא יהיו
מקומות חניה בכלל.
פעם משפחה החזיקה רכב אחד, אח"כ היו כבר שני כלי רכב במשפחה גרעינית, היום לכל ילד יש רכב.
הפתרון צריך להיות במחשבה חדשה ובמציאות שאינה מוכרת לנו היום, או מציאות קשה לעיכול, תחבורת המונים, מרכזי עבודה שמכילים דירות לעובדים
מכוניות קטנטנות אוטונומיות ללא נהג לשימוש אישי חד פעמי.
מתכנני המכוניות פשוט זרמו עם התקופה, אבל המציאות תכתיב שינוי התנהגות ושינוי תעבורתי אחר לגמרי.