תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: המלצה לכלי שמיועד ל25 אלף קילומטר בשנה

תצוגה בשכבות

  1. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי aviad13 צפיה בהודעה
    שלום, צריך את עזרתכם בנוגע לבחירת כלי אופנוע / קטנוע ואל הדרישות שלי פחות או יותר:

    - 25 אלף קילומטראז' שנתי.
    - השימוש הוא בין שנה לשנתיים בלבד.
    - מבחינת מחיר אני הולך לפי כסף שמתבזבז על ירידת ערך ולא מחיר הכלי עצמו, מנסה למצוא עד 1500 שקל לחודש כולל ירידת ערך, ביטוח וטיפולים.
    - המטרה היא לחסוך זמן בפקקים, אני נוסע הרבה בתל אביב אז שיהיה קליל ויהיה אפשר לזגזג בקלות יחסית.
    - מבחינת הנאה מעדיף אופנוע כמובן אבל קטנוע גם אפשרי במידה וההבדלים במחיר גדולים.
    - כמובן נוסע גם לא מעט נסיעות ארוכות בכבישים מהירים.
    - שיהיה אפשר לשים ארגז מאחורה חובה.
    - כמה שיהיה אפשר לבחור כלי שיהיה קל למכור אותו בסוף התקופה.

    יש לי רישיון A1.

    תודה רבה :]
    תראה...
    אתה מתכוון לשים על האופנוע 50 אלף ק"מ בשנתיים. זה הרבה וכמעט בוודאות יפגע במחיר המכירה, כך שצפויה לך ירידת ערך גבוהה יחסית.
    1500 שקל בחודש לירידת ערך, ביטוח וטיפולים זה כמעט לא ריאלי בקילומטראז'ים האלה.
    לדוגמה - אלה המספרים שהערכתי לפני כמה שנים, לפני שעלו מחירי הביטוחים, הדלק והחלפים - ובאחזקה עצמית של האופנוע, ללא שירותי מוסך.


    מבחינה כלכלית, כנראה שהכי נכון זה לקנות אופנוע או קטנוע 250 סמ"ק (סליחה - 249, ותודה לרגולטור על כך) עם ק"מ נמוך, ובעוד שנתיים למכור אותו באלפים בודדים.
    פתרון יותר מורכב (אבל ריאלי) זה לרכוש אופנוע עמיד ואמין משנתון לא חדש כל כך (למשל, SV650 16-17 או הונדה 500 כלשהו משנתון 13-17) אבל עם קילומטראז' אפסי, ובעוד שנתיים למכור אותו עם קילומטראז' "סטנדרטי" לשנתון. עדיין תצטרך להוריד ממחיר המחירון, כי השוק מלא בכלים שנסעו משמעותית פחות - אבל לפחות תצליח למכור ולא תפסיד הון.

    אז מה הדגמים שיכולים להיות רלוונטיים?
    קטנועים - ג'וימקס/פורצה 250 (אם אתה רוצה להישאר בביטוח בנמוך, ומוכן לספוג את הפגיעה ביכולת הבינעירונית). אולי גם איקסמקס 250 או איקסאיבו, אם תמצא כלי שנסע מעט וטופל היטב.
    בוורלי 350 (קטנוע עירוני ובין-עירוני מעולה. ניתן להשיג כלים שלא נסעו הרבה במחירים מפתים, סביר להניח שעם קילומוטראז' גבוה יקנו אותו ממך רק לפירוק).
    כל שאר הקטנועים.

    אופנועים:
    SV650 - אמין מאוד, כיף לרכיבה, לא יקר לקניה. לא הכי נוח בבינעירוני אבל סביר. יש גרסה מוגבלת ל-A1.
    סדרת ה-500 של הונדה - כלים אמינים, די נוחים. לטעמי מעט יקרים ביחס לתמורה. לא הכי מעניינים ומהנים לרכיבה, יותר כלים של א' ל-ב'.
    MT-07 טרייסר - כמעט מושלם בתור אופנוע ליומיום. נוח בעיר ומחוץ לעיר, יחסית מהנה לרכיבה, אמין, לא יקר לאחזקה (אם לא נכנסים למוסך היבואן שגובה כמעט אלפיה על החלפת שמן ללא פילטר ו"בדיקה כללית").

    CRF250 RALLY - לצערי היבוא של הדגם הופסק. כלי עם יכולת עירונית-פרברית מעולה, ויכולת שטח קלה לטיולים. בבין-עירוני מהיר הוא לא מצטיין, בלשון המעטה. אמור להיות הכי זול לתחזוקה שאוופנוע יכול להיות, ובו זמנית אמין.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 28-09-2023 בשעה 11:05.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. מבקש המלצה לכלי חדש (כ"ע)
    על ידי Natis בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27-08-2017, 20:32
  2. בקשת המלצה לכלי מעבר
    על ידי Tsitso בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 10:34
  3. בקשת המלצה לכלי מעבר
    על ידי Tsitso בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 09:12
  4. מחפש המלצה לכלי ראשון
    על ידי o.marom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 19:29
  5. קילומטר בשנה [ er6 ]
    על ידי shlomi2k בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 19:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO