ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
לדעתי, ק.ט.מ גדלו משמעותית בגלל הדגמים ההודים הזולים.
כשהם רק יצאו, הם כבשו את השוק בכך שהציעו מכלולים מתקדמים (מזלג הפוך, ברקסים רדיאליים, מסכים) בזול. המחיר היה בסוף האחריות (רמת האמינות של הק.ט.מ ההודים, ככל הידוע לי, ממש לא מתקרבת לכלים יפנים, כולל יפנים שבפועל מיוצרים באירופה או בתאילנד).
עכשיו הסינים עושים בדיוק אותו דבר - מציעים "הרבה אופנוע" עם עיצוב אופנתי במעט כסף - ונוגסים לק.ט.מ בנתח השוק.
לא בדקתי מה הדגמים הנמכרים ביותר שלהם באירופה המזדקנת אבל יש לי הרגשה שבאירופה הם מוכרים יותר מהביוקר כמו שבמוו מוכרת יותר GS מה G310.
אגב גם הG310 סובל מבעיות אמינות