אני בקבוצות והקהילות של KTM ונושא האמינות והבעיות תופס חלק שולי מהשיח. אף אחד לא מסתיר בעיות בקבוצות ווצאפ ויש תחושה של שקיפות. שלשום מישהו גילה פתרון לבעיה דומה שהיתה לי ב 701 למודל ישן של 690 אחרי שהחליף המון חלקים חשודים- אבל רוב הזמן מדברים על פאן ופנאן ושדרוגים ושפצורים. זה נכון שקבוצות האדוונצ'ר של KTM כמו קבוצות ה GS1250 לא מייצגות את הרוכב הממוצע אבל אני מעריך שזו לא הסיבה היחידה לירידה. צריך לראות מה עשו המתחרים באותה תקופה.
אולי זה המצב הגלובלי ופוסט-פוסט קורונה ודגמים רבים שנוספו והיווספו והיצע גדול יותר בסגמנטים הרלוונטיים. בנפחים הקטנים והבינוניים אין לי מושג מה קורה ומה פילוח המכירות. אני רואה רוכבים שמשדרגים פעם שניה ושלישית. הדיוק 890 1290 וה 890 אדוונצ'ר וה SMT החדש מציעים משהו שאין למתחרים. אני לא יודע אם האופנוע הבא שלי יהיה KTM אבל האופנוע האחרון כנראה שכן![]()