אבל לקחת מותג אירופאי ולייצר אותו בהודו/סין כולל ספקי חלקים כאלה ולהתהדר בתואר אופנוע אירופאי כשמדד האמינו שלו צולל וצולל לדעתי הכיוון אחד...
שוק יד 2 מדבר בעד עצמו גם נפילת ערך ענקית וגם זמן מכירה של כלים ארוך במיוחד השוק בישראל מגיב אחרת אבל גם בעולם כבר יש כאלה שנזהרים
גרף המכירות שוקע...
ופה אני חותם על כל מילה.
לייצר אופנוע (או לפחות את הרכיבים המשמעותיים בו) במזרח הרחוק, להדביק לו שם אירופאי ולמכור במחיר אירופאי - זאת הונאה.
וזה בדיוק מה שטריומף, ק.ט.מ (790/890) וב.מ.וו (F900) עושים.
טוב שעוד יש דוקאטי ומוטו גוצי בעולם.