ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
יש גישות שונות לשיפוץ יאנגטיימרים...
הגישה הראשונה - גישת המוזיאון. משתדלים לשחזר את האופנוע למצב שבו ירד מפס היצור, גם אם זה על חשבון ביצועים או שימושיות.
הגישה השניה - גישה ליברלית יותר. היא גורסת שתוספות ושפצורים אינם פוגעים באמינות ההיסטורית, אם אלה נועדו לדגם בזמנו - או לחילופין, אם אינם בולטים לעין.
הגישה הזאת מאפשרת להתקין צנרות פלדה שזורה, תוספות קוסמטיות (כמו המחרשה המקוצרת), במקרים של אופנוע עם פלטינות - להחליף למערכת הצתה אלקטרונית...
העיקר שתהנה מהאופנוע ותצא מדי פעם לרכב עליו, במקום שיעמוד בסלון כמו פסל.
מבחינה מכנית דברים כמו רפידות סינטר, צינורות פלדה שזורה ומשאבת קלאץ משופרת זה מתבקש, אני הולך יותר לכיוון המראה, התחלתי להתאהב במראה של הוינקרים הכתומים בגוון של פעם ובאור דרך הצהבהב.
אני חושב שעם הקליפאונים המקוריים אני יקבל גם את הרגשת הרכיבה של פעם, הכידון הנוכחי ממש בולט לעין ונראה לא מתאים.