עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: התלבטות, עת הכרעה, הפתרון המוחלט, זריחתה של השקיעה - מה אני קונה מה?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    809
    האמת יש עוד אופציה, אם רוצים 4 בשורה אבל לא שמן דובון.

    (יש דיווח של המורכבת ב-15:16)

    למרבה המבוכה הוא מגיע בלי ג'ק אמצע, אבל נראה שיש אופציה לחבר אם רוצים -
    https://www.t-rex-racing.com/Suzuki-.../n241-20cs.htm

    לא יודע כמה שנים האחריות של עופר אבניר, אולי כבר יש משומשים בלי..

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,080
    אין כאלה יד 2.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    809
    הפוקסיונרים לא הוסיפו את ה-GT לדגמים, צריך לברור מתוך ה-S1000ים -
    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/z666tl7i
    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/etwpfmoy

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,047
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אין כאלה יד 2.
    יש אחד בורדו ביד 2 ועוד אחד כחול במרקטפלייס

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    809
    מה בסוף קידוזו? הפורום גוסס, זרוק איזו עצם.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,080
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה בסוף קידוזו? הפורום גוסס, זרוק איזו עצם.
    מזהיר מראש, העצם עלולה לדכא אותך.
    פניתי לכמה סוכנויות בהצעה לטרייד בכולם אני מפסיד על גיורא באזור ה 20K מהמחירון למרות כל התוספות. אם אחזיק אותו עוד 3 שנים עד לסיום הלימודים אפסיד כנראה עוד K10. כ- 90% מהנסועה הצפויה מנהלתית עם תנועה ללא פאן פקטור. אני יכול לקנות אופנוע שיעשה את זה טיפל'ה יותר טוב תמורת ויתור על שבילים לבנים ובאותו הפסד כספי מצטבר. אז אמרתי לעצמי לא יודע. מעל 170 מאוד לא נעים עם המגן רוח הזה. מצד שני, אני לא רוצה לבלות מעל 170 ויכולת התמרון בעיר וטיולי טבע בשבילים לבנים לבד או עם המורכבת זה משהו שכדאי לשמר באותו מחיר. אז בינתיים אני לא יודע. מה שאני כן יודע שהרבה יצרנים מאמצים את תפיסת החד קרן שלי ומגיעים ויגיעו עוד כלים דו שימושיים\ אדוונצ'רים קלים במשקלים והספקים מאוזנים יותר. אני רואה הרבה רוכבי אדוונצ'ר גדולים (90 כ"ס ומעלה) שרוכבים בקצב התנועה ולא מבין למה זה טוב (בשטח).
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מזהיר מראש, העצם עלולה לדכא אותך.
    . אני רואה הרבה רוכבי אדוונצ'ר גדולים (90 כ"ס ומעלה) שרוכבים בקצב התנועה ולא מבין למה זה טוב (בשטח).
    בעוונותיי, יוצא לי לאחרונה לרכוב הרבה בזמני נסיעות שתואמות את הפקקים הגדולים. תאכלס, לא פעם עובר אותי שליח וולט בתמרונים מסובכים
    ומסוכנים, בין רכבים ונעמד קרוב לסוף התור, אפילו לא תמיד בראשו. ב-99% מהמקרים אני חולף על פניו שוב בהמשך אבל זה לא העניין.
    היחידים שבאמת מהירים במיוחד בתוך העיר הם האופניים החשמליים שאינם כפופים לשום חוק ומספיק שהרוכב הזה עובר אותך ומקדים אותך
    בשני מופעי רמזור והסיכוי שלך להדביק אותו בתנועה צפופה אפסי.

    כולם יוצאים נגד 3 ארגזים וגם זה לא באמת העניין, למדתי שאני מעדיף לצאת רבע שעה קודם ולעמוד לפעמים בפקק גם אם אני יכול להשתחל
    ולהרוויח את הזמן מיד כשהתנועה נפתחת ומאפשרת (היום בגלל צמצום הנתיבים לרכבת הקלה ועבודות הכביש ברוב המקרים הצפיפות לא מאפשרת
    גם לקטנועים להשתחל) מאשר לנסות ולתמרן בין מכוניות בשביל להרוויח עוד דקה-המוזיקה באוזניות ולפעמים הפרדוקסים מעברים לי את הזמן.

    בחודש האחרון ראיתי לפחות 3 קטנועים הפוכים ועוד כמה מרוסקים בצד הכביש (לא זוכר חודש כזה בכל תקופת רכבתי על הכביש מ-1982)
    לא מעודד בכלל ובטח לא מושך לרכיבה מהנה.

    טרייד אין היא לא התשובה למכירה במיוחד לא לכלי עם שוק חלש. הפתרון לפרסם בכל המדיות הודעת מכירה במחיר הגיוני לצדדים ולהמתין.
    הרי בעצם אתה ממשיך לרכוב בשתי הבחירות אבל אולי תמצא קונה במחיר הגיוני. ותוכל להמשיך.

    הבעיה בקנייה הגיונית של אופנוע על פי רשימה מסודרת של בעד ונגד היא שאתה קונה מכונה משעממת הגיונית ולא מהלב (תשאל את לוקי)
    וכשאתה לא קונה אופנוע שמדליק לך את התאווה, מושך אותך לצלם אותו, ובא לך לצאת איתו לכל מקום בכל זמן, אתה מפתח נגדו טינה
    אישית בלתי מודעת, אתה כועס עליו ועל הרכיבה, על כל העולם, אבדן ההנאה וחוסר הרצון לרכוב רק מחריפים את הבעיה

    האופנוע צריך להיות הפסיכולוג שלך, ולא אתה שלו, אם הוא לא עושה את העבודה, זה הזמן לעבור לאחד שכן (בלי רשימות) או למצוא
    מאהבת (יותר יקר בהרבה).

    החיים קצרים מדי לרכוב כועס!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    לוקי מאוד אהב את הננסי
    אם ננסי הייתה עם עוד 20 סוסונים פלוס מינוס הוא היה נשאר איתה
    הטרייסר זה ננסי ללא תא מטען.

    אולי המהנדסים של ימאהה ירימו את הכפפה ויוסיפו בגאג' במקום מיכל הדלק

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    809
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מזהיר מראש, העצם עלולה לדכא אותך.
    פניתי לכמה סוכנויות בהצעה לטרייד בכולם אני מפסיד על גיורא באזור ה 20K מהמחירון למרות כל התוספות. אם אחזיק אותו עוד 3 שנים עד לסיום הלימודים אפסיד כנראה עוד K10. כ- 90% מהנסועה הצפויה מנהלתית עם תנועה ללא פאן פקטור. אני יכול לקנות אופנוע שיעשה את זה טיפל'ה יותר טוב תמורת ויתור על שבילים לבנים ובאותו הפסד כספי מצטבר. אז אמרתי לעצמי לא יודע. מעל 170 מאוד לא נעים עם המגן רוח הזה. מצד שני, אני לא רוצה לבלות מעל 170 ויכולת התמרון בעיר וטיולי טבע בשבילים לבנים לבד או עם המורכבת זה משהו שכדאי לשמר באותו מחיר. אז בינתיים אני לא יודע. מה שאני כן יודע שהרבה יצרנים מאמצים את תפיסת החד קרן שלי ומגיעים ויגיעו עוד כלים דו שימושיים\ אדוונצ'רים קלים במשקלים והספקים מאוזנים יותר. אני רואה הרבה רוכבי אדוונצ'ר גדולים (90 כ"ס ומעלה) שרוכבים בקצב התנועה ולא מבין למה זה טוב (בשטח).
    אז בעצם אתה די מבסוט מהאופנוע (יכול להיות שהכי זול לך פשוט לארגן איזשהו מגן רוח קאסטום?)

    לגבי האדוונצ'ר המאוזן, נראה לי שכבר 20 שנה מחכים לו..

    האמת מתפלא שימאהה לא עשו משהו כמו הטנרה, אבל עם מנוע 3 בשורה של הטרייסר במקום המקבילי.


    סתם תהיה יותר כללית - אני במן דעה שמזרח אירופה זה המערב אירופה החדש - באים לעבוד, רוצים קדמה אבל לא התחלקו על השכל. הרכב של ההורים, הסוזוקי, יצא ממפעל בהונגריה. אולי נתחיל לראות גם אופנועים צ'כים או הונגרים, במקום ב.מ.וו. סיניים?

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,080
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אז בעצם אתה די מבסוט מהאופנוע (יכול להיות שהכי זול לך פשוט לארגן איזשהו מגן רוח קאסטום?)
    למה שאני צריך כרגע (לא רוצה- צריך) גיורא הוא בפירוש אוברקיל ואני משבש לוויז את הסטטיסטיקה. הצמיגים STR לא להיט אז אני פחות משכיב או בולם לתוך סיבובים אבל ה TC נכנס לפעולה לפחות פעם בשבוע. זה נעשה בצורה כל כך מהירה וחלקה שאין סיכוי שאוותר על זה. עדיין חסר לי הכוח המיידי והברוטלי של ארפכשד.
    נדיר שאני עומד בפקק כי הדרכים הידועות בן באתי (שלום) מוכרות ומפחידות בשעות הבוקר. עמישראל השתגע. אין מגן רוח מתחת לגובה העיניים שאני רוצה לנסות. רוכב עם המקורי המקוצר אחרי המקורי הארוך הבלתי נסבל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    809
    הניסיון שלי ברכיבה הרבה יותר מועט משלך, אבל חשבתי ששווה לציין - מסתבר שקסדות כביש שונות יכולות להעיק ברוח בסקאלה די רחבה.

    קפצתי פעם לקפריסין לאסוף קסדה מאמזון הגרמני, הדגם ה-high end של שארק שהוא לא מירוציקו (אולי spartan? כבר לא זוכר), ממש בציפייה ועיניינים, והוא גמר אותי. הראש שלי היה מיטלטל בצורה משמעותית יותר מאשר בסקורפיון. זה כנראה שילוב של רוכב - קסדה - אופנוע - תנוחה, אבל אולי לנסות עוד כמה קסדות..

    אם רוצה להישאר באקוסיסטם אבל קצת יותר מיץ ושלא טחנו אותו בשטח, יש לך דוכס 1290 -
    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vvvbiwkr

    לזכרוני יש פה יוזר בשם ziki שקנה אחד, אבל לא עדכן כמה שנים

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,080
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    הניסיון שלי ברכיבה הרבה יותר מועט משלך, אבל חשבתי ששווה לציין - מסתבר שקסדות כביש שונות יכולות להעיק ברוח בסקאלה די רחבה.

    קפצתי פעם לקפריסין לאסוף קסדה מאמזון הגרמני, הדגם ה-high end של שארק שהוא לא מירוציקו (אולי spartan? כבר לא זוכר), ממש בציפייה ועיניינים, והוא גמר אותי. הראש שלי היה מיטלטל בצורה משמעותית יותר מאשר בסקורפיון. זה כנראה שילוב של רוכב - קסדה - אופנוע - תנוחה, אבל אולי לנסות עוד כמה קסדות..

    אם רוצה להישאר באקוסיסטם אבל קצת יותר מיץ ושלא טחנו אותו בשטח, יש לך דוכס 1290 -
    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vvvbiwkr

    לזכרוני יש פה יוזר בשם ziki שקנה אחד, אבל לא עדכן כמה שנים
    דווקא במצבר אין לי הרבה נסועה, לא יודע לגביך.
    ניסיתי 3 קסדות חוץ מה NXR ולצערי זה לא הקסדה. האוסטרים פישלו עם הדגם הקצר והארוך של מגיני הרוח ל 790 שזה הישג אדיר. כאילו,- פעמיים? ולא נשכח את המשקף של גיורא שקיבל ספוילר מכוער. הנחמה שלי (לא באמת) שיש די הרבה דגמי אדוונצ'ר גיבורים עם אותה בעיה. הבעיה היותר גדולה שלי שכנראה רוב רוכבי האדוונצ'ר מעדיפים לרכוב בקצב של פחנוע או עם מגן רוח מעל קו העיניים. אז מעל 150 אני זז אחורה ומתכופף קצת כדי להרוויח זווית מהרוח וזה שפוי יותר לאזניים- פחות לגב. רכיבה בלי אטמים מעל 120 והנזק מורגש.
    הדוכס יחכה לי ואני יחכה לו. הילד צריך קודם לסיים אוניברסיטה
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. תגובות: 65
    הודעה אחרונה: 08-11-2022, 17:40
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-04-2017, 22:40
  3. חנות מארהב לא שולחת לארץ. מה הפתרון?
    על ידי טום בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-03-2017, 12:17
  4. התלבטות בין כלי חדש או יד 2 בתקציב זהה.
    על ידי Khc בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 19:47
  5. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 08:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO