...לנוכח בעיית המשקל של התיק הענק, הוחלט ללכת רגלית לסוכנות מרחק של כ-400 מטר
כי מי שמתכונן בערב שבת נח בשבת, נמרצים ומתרגשים פסענו לסוכנות ומצאנו דלת סגורה,
הספרדים כספרדים פותחים את העסקים שלהם רק בשעה 10:00 בבוקר ואין מה לחפש שם
לפני, אז התיישבנו לנו לקפה ראשון של בוקר עד לפגישה. בשעה היעודה התייצבנו לפגוש סוף סוף
את החרגול הגרמני.
הוא עמד שם ממש באמצע, בין עשרות אחיו ובני משפחתו, נקי, מצוחצח וגבוה, כמי שרוב חייו בילה
על דו"גים נטולי מחשב, אלקטרוניקה ושאר הפתעות גרמניות נדרשה לי שעה ארוכה ללמוד מפי איש
צוות ההדרכה על עשרות הקומבינציות שאפשר לדגדג לו בבטן ולקבל נתונים חסרי משמעות עבורי,
כי לך תסמוך על אופנוע שאומר לך תוך כדי רכיבה מה לחץ האוויר בגלגלים...
הבחור גם התרשם מכך שאנחנו שני רוכבים וציוד וידע לכוון את האופנוע לפי ציור שהופיע בלוח השעונים
שתי קסדות ותיק... (טעות טעות).
ברכות, קסדות והג'ינג'ית עולה מאחור ולמרות העצה החכמה שלה לבדוק את החרגול לבד ולהתיידד איתו
התעקשתי להתחיל לזוז, במהירות אפס ברחוב לא מוכר פנייה ימינה אני שולח רגל לרצפה להתייצב ו...
אין ריצפה, זאת אומרת יש אבל היא רחוקה מהרגל שלי והמשקל הגבוה, הג'ינג'ית, האגו שלי ואני מוצאים עצמינו
נחים על הכביש. מרים את החרגול הפדיחה נותנת לי כוחות של סופרמן, מסתדרים שוב ושוב המשקל מושך אותי
למטה...הג'ינג'ית ברגל חזרה לסוכנות ואני על החרגול נאלץ להקיף את הבלוק חזרה.
בדרך אני חושב על האופציות שמחכות לי, להחליף למשהו נמוך יותר, לוותר או...הבחור לא מצליח להבין
מה הבעיה, דבר ראשון אני מוחק מלוח השעונים את הקסדה השנייה והתיק, עכשיו החרגול כבר מספיק נמוך
בשביל שאני אשב עליו בבטחה, מקבל באיחור את ההצעה של הג'ינג'ית ויוצא למקצה רכיבה בסביבה.
החרגול שותק, הג'ינג'ית לחוצה וקצת חסרת אמונה שאני אומר לה שהסתדרנו, אבל אין ממש הרבה ברירה
עכשיו צריך להתמודד רק עם עיר לא מוכרת, זיווד החרגול, נהגים ספרדים ולצאת סוף סוף לדרך לאנדורה
198 ק"מ משם...פשוט לא?
![]()